Samenwerking Postnl en Fedex pakketautomaten gaat mis en mijn pakket is vermist

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Annavm

Samenwerking Postnl en Fedex pakketautomaten gaat mis en mijn pakket is vermist

Ongelezen bericht door Annavm »

Postnl en Fedex hebben sinds kort een samenwerking waardoor je nu een Fedex pakket kan retourneren in een Postnl pakketautomaat. Nu heb ik dit onlangs gedaan, maar is mijn pakket vermist en nooit bij Fedex aangekomen. Ik heb hierover met beide partijen contact opgenomen, maar blijven ze naar elkaar wijzen en zeggen ze beide niet verantwoordelijk voor te zijn. Dit betekent dus dat een pakketbezorger een Fedex pakket uit de Postnl automaat kan halen, en eigenlijk niemand meer weet wat er hierna mee gebeurt. Ook heb ik al iemand van Fedex aan de lijn gehad die mij vertelde dat dit een veel voorkomend probleem is, vandaar dat ik mij afvroeg of er meerdere zijn die dit probleem al hebben gehad. In mijn geval gaat het ook nog om een pakket met veel waarde, maar ik lijk nu niks te kunnen doen.

Speedy123

Re: Samenwerking Postnl en Fedex pakketautomaten gaat mis en mijn pakket is vermist

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Wat bedoelt u precies met aansprakelijheid?

U heeft het over een pakket van grote waarde maar standaard is bij Fedex de vergoeding bij verlies slechts 3,40 euro per kg.

Wilt u een hogere waarde verzekeren, dan moet daarvoor betaald worden.

Plaats reactie