LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SANDD

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lowieze

Re: SANDD

Ongelezen bericht door Lowieze »

Gerold schreef:Ook ik heb 2maanden geleden mijn abonnement niet ontvangen. Deze maand weer niet ontvangen. Na telefonisch contact geven ze inderdaad aan te weinig postbezorgers in mijn gebied. Ik heb toen mijn postcode en huisnummer moeten doorgeven als klacht. Niks meer gehoord, nu een mail geschreven waarin ik eiste dat zij mij de kosten 7,95 (2x daar we 1 extra besteld hadden) =15,90 over moetenmaken op mijn rekeningnummer. Antwoord van hun was of ik postcode en huisnummer kon doorgeven. Hier wordt ik strondziek van. Dit abonnement heb ik van begin en spaar dus alle uitgaves.
Je staat met de rug tegen de muur en kunt niks

Gr gerold
Ik weet niet over welk abonnement u het heeft, maar u moet uw klacht indienen bij degene die het abonnement verstrekt. Zij hebben een contract met de bezorgdienst, u niet.

Gerold

Ongelezen bericht door Gerold »

Abonnementenland heeft mij de vorige uitgave ook een extra toegestuurd, maar deze is reeds uitverkocht bij hun. Ik vind dat Sandd gewoon op tijd moet leveren.

Berteman

Ongelezen bericht door Berteman »

De problemen met de postbezorging van SANDD is niet alleen op de bezorgers af te wentelen. Het gebeurt vaak dat de bezorgers door logistieke problemen ook geen post ontvangen.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

**rent naar buurvrouw, die post bezorgt, voor correcte antwoorden**

Dit zijn klachten van dit jaar? Er zijn vele oorzaken:
- Tekort aan bezorgers. Wegens lage beloning/vergoeding en het weinige aantal uren per week.
- Handmatig sorteren. In Apeldoorn staat de centrale sorteerhal en daar gaat heel veel mis. Komt post voor Delfzijl in Delft terecht, dan duurt het een week, voordat de post weer in Delfzijl is.
- Adresbestanden, die onjuist/verouderd zijn.

Wil je het anders?
Ga bij de afzender klagen over niet-ontvangen post en vraag dan nadrukkelijk om het via een ander bedrijf te versturen. Het ligt nauwelijks nog aan de bezorgers, want Sandd werkt op dezelfde manier als grote zus DHL: de routes van de bezorgers worden opgenomen en Sandd kan per adres zien wanneer de bezorger is langsgekomen.

Gesloten