LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sanoma
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 feb 2011 09:05
Sanoma
In November 2010 heb ik een mega-abonnement op de LINDA afgesloten.
Euro 88,00 met als welkomsgeschenk de Riviera Maison cadeaubon t.w.v.
Euro 120,00. Nou in die winkel kom en koop ik graag, dus een geweldige kans.
Op 1 December kreeg ik mijn welkomsemail, per 14 december kreeg ik de Linda op de deurmat, en op 12 December was dan ook het geld afgeschreven.
Dus binnen 6 weken kon ik het welkomsgeschenk verwachten. Nou niet dus.
Vele telefoontjes en emails verder, kreeg ik op 24 Februari het volgende bericht.
Quote:
Allereerst onze excuses voor het lange wachten.
Door een systeemfout is de Riviera Maisonbon niet voor u besteld.
Helaas is de Riviera Maisonbon niet meer op voorraad.
U mag binnen een halfjaar een ander welkomstgeschenk kiezen op http://www.Lindamagazine.nl
Unquote:
Ik wil geen ander welkomsgeschenk, ik wil het geschenk waar ik op in geschreven heb. Ik dacht dat wij een verbintenis waren aangegaan, maar in dit geval was het duidelijk 1 richtingsverkeer. Ik mag wel betalen, maar hun hoeven zich niet aan de afspraak te houden. Dus mij abonnement per direct opgezegd.
Mag Sanoma zo met klanten omgaan ?
Euro 88,00 met als welkomsgeschenk de Riviera Maison cadeaubon t.w.v.
Euro 120,00. Nou in die winkel kom en koop ik graag, dus een geweldige kans.
Op 1 December kreeg ik mijn welkomsemail, per 14 december kreeg ik de Linda op de deurmat, en op 12 December was dan ook het geld afgeschreven.
Dus binnen 6 weken kon ik het welkomsgeschenk verwachten. Nou niet dus.
Vele telefoontjes en emails verder, kreeg ik op 24 Februari het volgende bericht.
Quote:
Allereerst onze excuses voor het lange wachten.
Door een systeemfout is de Riviera Maisonbon niet voor u besteld.
Helaas is de Riviera Maisonbon niet meer op voorraad.
U mag binnen een halfjaar een ander welkomstgeschenk kiezen op http://www.Lindamagazine.nl
Unquote:
Ik wil geen ander welkomsgeschenk, ik wil het geschenk waar ik op in geschreven heb. Ik dacht dat wij een verbintenis waren aangegaan, maar in dit geval was het duidelijk 1 richtingsverkeer. Ik mag wel betalen, maar hun hoeven zich niet aan de afspraak te houden. Dus mij abonnement per direct opgezegd.
Mag Sanoma zo met klanten omgaan ?
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Sanoma
Netjes is het niet, maar een foutje kan toch gebeuren?
En zij bieden een goedmaker aan.
U zou natuurlijk kunnen proberen een brief te schrijven dat u enkel dát specifieke cadeau wil, maar aangezien dat niet meer te bestellen is, zullen zij daar niets mee kunnen.
En zij bieden een goedmaker aan.
U zou natuurlijk kunnen proberen een brief te schrijven dat u enkel dát specifieke cadeau wil, maar aangezien dat niet meer te bestellen is, zullen zij daar niets mee kunnen.
Re: Sanoma
Zou je dat ook zeggen als het jou was overkomen en je een tegoedbon zou krijgen voor jouw favoriete winkel?
Geef dan een VVVbon van 120 euro of geef het geld terug van de resterende nummers.
Geen reclame voor Linda Magazine.
Geef dan een VVVbon van 120 euro of geef het geld terug van de resterende nummers.
Geen reclame voor Linda Magazine.
Re: Sanoma
Silvia1961
Het kado is een essentieel onderdeel van de overeenkomst. Nu dat specifieke onderdeel niet meer wordt geleverd, kun je de overeenkomst met terugwerkende kracht ontbinden. Het bedrijf dient dan de abonnementskosten binnen 5 werkdagen te retourneren.
Maxiem.
Het kado is een essentieel onderdeel van de overeenkomst. Nu dat specifieke onderdeel niet meer wordt geleverd, kun je de overeenkomst met terugwerkende kracht ontbinden. Het bedrijf dient dan de abonnementskosten binnen 5 werkdagen te retourneren.
Maxiem.
Re: Sanoma
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun huis willen inrichten alsof het een zeilboot is.
Maar ja, smaken verschillen.
Maar ja, smaken verschillen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2011 11:54
Re: Sanoma
Van een andere orde maar wél met SANOMA als tegenpartij. Zij reageren noch op mails noch op een brief! Ik heb tijdig een abonnement op Nouveau opgezegd maar wordt gebeld (en eigenlijk overvallen) met de mededeling dat dat niet het geval is en mij wordt een abonnement op Esta aangesmeerd. Ik mocht namelijk switchen maar was wel verplicht me weer voor 1 jaar aan hen te verbinden.
Later vind ik het bewijs van tijdige opzegging en ga hen mailen met de opmerking dat ik met onmiddellijke ingang van het abonnement af wil. Daarop wordt niet gereageerd dus dan maar een brief met daarbij ingesloten mijn bewijs van tijdige opzegging. Dat is inmiddels al een paar weken geleden en wederom geen enkele reactie! Dit is ongekend!
Later vind ik het bewijs van tijdige opzegging en ga hen mailen met de opmerking dat ik met onmiddellijke ingang van het abonnement af wil. Daarop wordt niet gereageerd dus dan maar een brief met daarbij ingesloten mijn bewijs van tijdige opzegging. Dat is inmiddels al een paar weken geleden en wederom geen enkele reactie! Dit is ongekend!
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Sanoma
Heeft u een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw opzegging gehad?willekevanweert schreef:Van een andere orde maar wél met SANOMA als tegenpartij. Zij reageren noch op mails noch op een brief! Ik heb tijdig een abonnement op Nouveau opgezegd maar wordt gebeld (en eigenlijk overvallen) met de mededeling dat dat niet het geval is en mij wordt een abonnement op Esta aangesmeerd. Ik mocht namelijk switchen maar was wel verplicht me weer voor 1 jaar aan hen te verbinden.
Later vind ik het bewijs van tijdige opzegging en ga hen mailen met de opmerking dat ik met onmiddellijke ingang van het abonnement af wil. Daarop wordt niet gereageerd dus dan maar een brief met daarbij ingesloten mijn bewijs van tijdige opzegging. Dat is inmiddels al een paar weken geleden en wederom geen enkele reactie! Dit is ongekend!
Want volgens mij is een kopie van een brief die u aan hen hebt gestuurd niet voldoende bewijs.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Sanoma
Nee, het is geen goede reclame voor de Linda.berend12 schreef:Zou je dat ook zeggen als het jou was overkomen en je een tegoedbon zou krijgen voor jouw favoriete winkel?
Geef dan een VVVbon van 120 euro of geef het geld terug van de resterende nummers.
Geen reclame voor Linda Magazine.
En nee, ik zal niet staan te juichen als mij zou overkomen wat TS is overkomen.
Maar ik zal nooit een abo nemen om het cadeau wat er aan vast zit.
Linda biedt een alternatief, wat kunnen zij nog meer doen?
Bij die cadeau's staat namelijk ook over het algemeen vermeldt 'op is op' en dan kun je wettelijk gezien niets beginnen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 feb 2011 09:05
Re: Sanoma
Nou ik nam wel een abonnement voor het cadeau en nee er stond niet bij op is op"VioletPrue schreef:Nee, het is geen goede reclame voor de Linda.berend12 schreef:Zou je dat ook zeggen als het jou was overkomen en je een tegoedbon zou krijgen voor jouw favoriete winkel?
Geef dan een VVVbon van 120 euro of geef het geld terug van de resterende nummers.
Geen reclame voor Linda Magazine.
En nee, ik zal niet staan te juichen als mij zou overkomen wat TS is overkomen.
Maar ik zal nooit een abo nemen om het cadeau wat er aan vast zit.
Linda biedt een alternatief, wat kunnen zij nog meer doen?
Bij die cadeau's staat namelijk ook over het algemeen vermeldt 'op is op' en dan kun je wettelijk gezien niets beginnen.
Het is geen kruidvat.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 feb 2011 09:05
Re: Sanoma
berend12 schreef:Zou je dat ook zeggen als het jou was overkomen en je een tegoedbon zou krijgen voor jouw favoriete winkel?
Geef dan een VVVbon van 120 euro of geef het geld terug van de resterende nummers.
Geen reclame voor Linda Magazine.
Nee inderdaad geen reklame voor Linda Magazine.
Maar ja het is dan ook Sanoma. Ik denk dat Linda Magazine er niets mee van doen heeft.
Re: Sanoma
Slechte smaak zal ik nooit snappen, Maxiem.MAXIEM schreef:buckleup
Als je persé iets wilt snappen, dan moet je nadenken!
Maxiem.
Heb jij die meuk zelf in huis?
Re: Sanoma
Ze kunnen gewoon een bon sturen, het is geen uniek product dat niet meer te maken is. Iets langer wachten is niet erg, maar al die weken hebben ze niets laten horen. Er zijn meer mensen met dezelfde klacht. Het lijkt mij als je zoveel jaar dit soort acties houdt dat je ervaring genoeg hebt om dit soort verkoopacties goed te organiseren en alle klanten het beloofde kado te bezorgen.VioletPrue schreef: En nee, ik zal niet staan te juichen als mij zou overkomen wat TS is overkomen.
Maar ik zal nooit een abo nemen om het cadeau wat er aan vast zit.
Linda biedt een alternatief, wat kunnen zij nog meer doen?
Dat U geen kado wilt bij een abonnement doet niet terzake.
Daphne | 21/01/11 | 00:17
Een paar weken geleden de toezegging dat de bon naar mij onderweg is. Gisteren een e-mail ontvangen dat de bon niet meer leverbaar is en dat ik op zester.nl kan kijken voor een alternatief. Maar Linda. staat nog helemaal niet op zester.nl. Had meer verwacht van Sanoma. Ben blij met het blad, maar na 4 maanden wachten is dit toch een teleurstelling.
admin | 18/01/11 | 10:14
Hi Monique, Helaas is de actie met de Riviera Maison bon er niet meer. We hebben nu een leuke mooie leren tas bij het mega-abonnement. Groetjes, Esther, Marketing LINDA.
monique | 17/01/11 | 16:39
Is de actie er nog met de cadeaubon van riviera maison gr. monique
admin | 27/12/10 | 09:38
Hi Daphne, Wanneer je de bon nog niet binnen hebt, kun je even contact opnemen met onze klantenservice, tel:0900-5566656 of [email protected]. Zij kunnen dan precies zien wanneer je de bon kan verwachten. Ik wens je alvast veel plezier met de bon. Groetjes, Esther, Marketing LINDA.
Daphne | 23/12/10 | 10:38
Ik heb mijn bon helaas ook nog niet mogen ontvangen..
christa | 15/12/10 | 00:27
hoi ik heb mijn eerste Linda ontvangen, maar nog steeds de voucher van Riviera Maison niet gezien. Waar blijft ie??
Linda klachten
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Sanoma
Nee, dat doet inderdaad niet ter zake, vandaar dat ik dat ook nergens gepost heb.berend12 schreef:Dat U geen kado wilt bij een abonnement doet niet terzake.
Even beter lezen hoor!
En zo'n bon kan een aanbieding zijn, die inderdaad later niet meer te krijgen is.
Dat Linda het misschien beter moet oplossen lijkt mij duidelijk, maar ze bieden alternatieven.
Geld of een VVV bon is niet het enige alternatief.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 nov 2009 13:29
Re: Sanoma
Het spijt mij te lezen dat u een klacht heeft over een geschenk, behorend bij uw abonnement LINDA. Ik wil u vragen om uw volledige naam-en adresgegevens door te geven via [email protected]. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma-Uitgevers B.V.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma-Uitgevers B.V.
Re: Sanoma
Ik weet niet of het toeval is.
Ik bestel een half jaar geleden de KIJK via Sanoma.
Als welkomstgeschenk zou ik een zonnebril ontvangen.
De rekening kreeg ik netjes binnen maar geen zonnebril.
Na een aantal weken gereageerd via e-mail....geen antwoord.
Weer een paar weken later een brief met opzegging en de vraag waar de bril blijft. Opzegging geregeld maar geen woord over de bril.
Een week terug opnieuw gereageerd via de site en heb nog geen antwoord ontvangen.
Als ik de zonnebril niet ontvang, ook al is het misschien een flutding, dan zal ik nooit meer iets van Sanoma afnemen. En hopelijk velen met mij.
Een foutje kan maar iemand tot 3x toe gewoon negeren, dat kan niet!!!!
Ik laat weten hoe het afloopt!
Ik bestel een half jaar geleden de KIJK via Sanoma.
Als welkomstgeschenk zou ik een zonnebril ontvangen.
De rekening kreeg ik netjes binnen maar geen zonnebril.
Na een aantal weken gereageerd via e-mail....geen antwoord.
Weer een paar weken later een brief met opzegging en de vraag waar de bril blijft. Opzegging geregeld maar geen woord over de bril.
Een week terug opnieuw gereageerd via de site en heb nog geen antwoord ontvangen.
Als ik de zonnebril niet ontvang, ook al is het misschien een flutding, dan zal ik nooit meer iets van Sanoma afnemen. En hopelijk velen met mij.
Een foutje kan maar iemand tot 3x toe gewoon negeren, dat kan niet!!!!
Ik laat weten hoe het afloopt!
Re: Sanoma
Zoals belooft een update.
Tot op heden geen enkel teken van leven mogen omntvangen van Sanoma.
Laat staat de zonnebril waar ik recht op heb en welke van mij is.
Kortom, pure diefstal/misleiding/schijt aan de betalende klant!
Mij en mijn familie zien ze NOOIT meer bij SANOMA!!!!!!
Tot op heden geen enkel teken van leven mogen omntvangen van Sanoma.
Laat staat de zonnebril waar ik recht op heb en welke van mij is.
Kortom, pure diefstal/misleiding/schijt aan de betalende klant!
Mij en mijn familie zien ze NOOIT meer bij SANOMA!!!!!!
Re: Sanoma
Rik1970 schreef:Zoals belooft een update.
Tot op heden geen enkel teken van leven mogen omntvangen van Sanoma.
Laat staat de zonnebril waar ik recht op heb en welke van mij is.
Kortom, pure diefstal/misleiding/schijt aan de betalende klant!
Mij en mijn familie zien ze NOOIT meer bij SANOMA!!!!!!
Die Sanna Sanoma die hier gereageerd heeft op je topic, heeft die ook niets
kunnen betekenen voor je
Re: Sanoma
Haar heb ik vandaag ook gemaild.
Dus we wachten het antwoord van haar even af.
Zou leuk zijn als zij het weet op te lossen, maar dat neemt niet weg dat Sanoma tot 3x toe niets van zich laat horen.
Dus we wachten het antwoord van haar even af.
Zou leuk zijn als zij het weet op te lossen, maar dat neemt niet weg dat Sanoma tot 3x toe niets van zich laat horen.
Re: Sanoma
Zij heeft al op 4 maart gereageerd in jou richting.....Rik1970 schreef:Haar heb ik vandaag ook gemaild.
Dus we wachten het antwoord van haar even af.
Zou leuk zijn als zij het weet op te lossen, maar dat neemt niet weg dat Sanoma tot 3x toe niets van zich laat horen.