LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scentsy piramidespel / Netwerkverkoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Krijtje1956

Scentsy piramidespel / Netwerkverkoop

Ongelezen bericht door Krijtje1956 »

Een kennis van mij is sinds een paar weken consulente van Scentsy. Luxe artikelen die ze o.a. via facebook probeert te verkopen. Toen ik het zag deed het me denken aan een pyramide spel vermomd onder de titel netwerk verkoop. Ze stuurt dagelijks vele scentsy berichten uit en doet ook verloting EN vroeg ook of men zich bij haar wilde aansluiten om ook te gaan verkopen onder haar aansturing. Ik denk er zelf niet aan maar ik ben bang dat ze heel naïef zich hierbij aangesloten. Het concern zit ook in Amerika en bij mijn weten heeft ze ook een startpakket moeten aanschaffen. Ik maak me zorgen maar wil haar goed onderbouwd informeren voordat ze er dieper instapt. En ja zij wordt ook weer aangestuurd door iemand anders en heeft daar ook bijeenkomsten van. Ik reageer nu omdat ik vanavond de uitzending over de zgn. afslankkoffie zag voor bizarre prijzen.

kuklos

Re: Scentsy piramidespel / Netwerkverkoop

Ongelezen bericht door kuklos »

breien schreef:
02 jul 2021 10:59
Gisteren checkte meneer Fons Hendriks een ander netwerkverkoper.
Dat geeft TS ook aan:
Krijtje1956 schreef:
01 jul 2021 20:15
Ik reageer nu omdat ik vanavond de uitzending over de zgn. afslankkoffie zag voor bizarre prijzen.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Netwerk marketing hoeft op zich nog geen pyramidespel te zijn. Dat wordt het wel als je als verkoper alleen inkomen genereert als je mensen onder je hebt. Of als het om producten gaat die je normaliter niet zou kopen (bv te duur) maar alleen koopt omdat je in het netwerk zit.

Als je je zorgen maakt om je vriendin, dan zou ik niet zozeer vragen stellen over het netwerksysteem, maar eerder nagaan of ze niet heel veel heeft moeten betalen voor een 'startpakket' en of ze wel wat overhoudt aan de verkopen.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bij dit soort verkopen gaat het helemaal niet om het artikel maar om nieuwe verkopers te werven die een duur startpakket kopen enz.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Hier een onafhankelijke review over Scentsy, van The Finance Guy.

Gesloten