LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?
schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?
Weet iemnand een alternatief voor Van Dijk om schoolboeken te huren? Bij voorkeur goedkoper natuurlijk
Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?
Niet meer naar school gaan
-
Maar dat zet niet echt doden aan de z e i k
Ik denk dat er geen alternatief is, kopen en dan inruilen is ook geen optie, je zult dat net zien dat de boeken vervangen zijn door een nw druk en dan krijg je er niets meer voor. monopolie positie hebben ze en de regering doet er niets aan en wij maar betalen.
Van Dijk zijn oplichters!!!!!! Ik heb mijn boeken opgestuurd om er zo nog wat voor terug te krijgen. Aangezien ik 7 van de 9 boeken niet gebruikt had, ging ik ervan uit dat ik wel wat terug kreeg. Ze zeiden dat je heel wat terug kreeg als je je boeken in goede staat terugverkocht! Kreeg ik een brief dat ik voor de 9 boeken maar 15 EURO terug kreeg, want ze waren beschadigd.... Onderweg kan het niet zijn gebeurd (zaten helemaal verpakt)
Ik heb toen een mail naar Van Dijk gestuurd dat ik me belazerd voelde!
Volgens Van Dijk hadden de boeken "gebruikersbeschadigingen" (je weet wel, de voorkaft heeft dan van de vouwen) en ezelsoren.... Dat is wel knap dat die boeken dat hadden, aangezien ik er 7 nooit gebruikt had!!! En je krijgt sowieso maar max. 40 % terug!
Das lekker dan : boeken die bij elkaar bijna 200 EURO kostte, ik ze in perfecte staat terugstuur, zij me er niks voor teruggeven, maar ze verkopen ze wel weer voor het volledige bedrag aangezien ze in perfecte staat waren!!
Mijn tip : vergeet Van Dijk!! De Slegte verkoopt boeken goedkoop, misschien moet je daar eens kijken!
Ik heb toen een mail naar Van Dijk gestuurd dat ik me belazerd voelde!
Volgens Van Dijk hadden de boeken "gebruikersbeschadigingen" (je weet wel, de voorkaft heeft dan van de vouwen) en ezelsoren.... Dat is wel knap dat die boeken dat hadden, aangezien ik er 7 nooit gebruikt had!!! En je krijgt sowieso maar max. 40 % terug!
Das lekker dan : boeken die bij elkaar bijna 200 EURO kostte, ik ze in perfecte staat terugstuur, zij me er niks voor teruggeven, maar ze verkopen ze wel weer voor het volledige bedrag aangezien ze in perfecte staat waren!!
Mijn tip : vergeet Van Dijk!! De Slegte verkoopt boeken goedkoop, misschien moet je daar eens kijken!
Op de school zelf........Weet iemnand een alternatief voor Van Dijk om schoolboeken te huren?
Van oud leerlingen........
Niet meer naar school gaan
jammer, die wou ik doen
jammer, die wou ik doen
Vind ik oneerlijk-oneerlijk ik was de eerste.
het zijn afzetters!!! Ik heb enkele boeken gehuurd voor mijn zoon, maar één van die boeken is nog steeds niet aanwezig: het is nog niet verschenen bij de uitgever. Het huurbedrag voor het schooljaar is 75,90. Aangezien ik m nog steeds niet heb, vroeg ik of het huurbedrag ook lager uit komt te vallen aangezien ik het boek nu voor een kortere periode huur..... maar nee... het huurbedrag blijft ongewijzigd..... Vreemd toch??????