hallo,
Nadat ik in een faillissement zat is deze nu gestopt wegens gebrek aan baten. En nu?? Nu komen de schuldeissers weer bij mij. Ook nu kan ik nog niet betalen. Wat moet ik nu doen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schuldsanering aanvragen
-
Re: schuldsanering aanvragen
Schulden?
Ga eerst eens de mogelijkheden na die de VolksKredietBanken bieden of de Gemeentelijke KredietBank.
In ieder geval weten die de wegen om op een eerlijke manier en tegen lagere renten dan welk andere bank u bieden zal of kan dmv een hernieuwde lening uw schulden af te gaan betalen.
Negeer aub alle in advertentie's genoemde kredietbanken op schuldhulpverleningsbureau'tjes.
Een overzchicht van de vele problemen die daardoor vaak ontstaan zijn o.a. op dit forum al te vaak en te duidelijk beschreven.
Grootvader
Ga eerst eens de mogelijkheden na die de VolksKredietBanken bieden of de Gemeentelijke KredietBank.
In ieder geval weten die de wegen om op een eerlijke manier en tegen lagere renten dan welk andere bank u bieden zal of kan dmv een hernieuwde lening uw schulden af te gaan betalen.
Negeer aub alle in advertentie's genoemde kredietbanken op schuldhulpverleningsbureau'tjes.
Een overzchicht van de vele problemen die daardoor vaak ontstaan zijn o.a. op dit forum al te vaak en te duidelijk beschreven.
Grootvader
-
bedankt voor uw reactie,
Ik zal dit gaan doen. Zal een faillissement opnieuw niet iets zijn dan, misschien dat er dan wel weer wat schuldeisers afvallen.
Ik zal dit gaan doen. Zal een faillissement opnieuw niet iets zijn dan, misschien dat er dan wel weer wat schuldeisers afvallen.
-
Dat lijkt me niet verstandig en ik denk niet dat er schuldeisers zullen afvallen want bij een faillissement blijven de schulden bestaan. Het is niet als WSNP dat als het goed gaat weer met een schone lei kan beginnen en de restant kwijtgescholden word.Zal een faillissement opnieuw niet iets zijn dan, misschien dat er dan wel weer wat schuldeisers afvallen.
Je kan het beste bij de GKB langsgaan om zo een minnelijke traject op te starten.