Ook ik heb 2 facturen gekregen , deze handige gasten moeten ze opknopen om mensen de stuipen op het lijf te jagen.
Heb ook het nummer gebeld ( helaas )
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen , ik zou er graag bij willen zijn.
Wat zal ik me dan uitleven.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scrappy's Electronics
Re: scrappy's Electronics
Voor het overzicht op dit verhaal, was het mischien handiger geweest als je in het reeds bestaande topic had gepost, en niet een losse nieuwe topic had aangemaakt.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65806
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65806
Ook ik heb een nepfactuur ontvangen
toen ik op internet naar de kamer van koophandelsite ging las ik dat er meerdere mensen zo'n factuur hadden ontvangen ook stond er vermeld dat je melding bij de politie moet maken dus ik als trouwe burger naar het politie buro wat krijg ik te horen o ja dat ken ik mevrouw maar ze doen er niks aan de politie wel kreeg ik te horen dat IK de KPN maar moest bellen of ze dat nummer kunnen blokeren maar wie ben ik om de KPN te vertellen dat ze dat nummer moeten blokeren pfff daar heb je ook wat aan die politie in plaats van dat ze een lijstje maken met de meldingen en er aktie voor gaan ondernemen krijg je te horen kunnen we niks mee nou ik bedenk me wel de volgende keer om naar de politie te gaan heb je niks aan
toen ik op internet naar de kamer van koophandelsite ging las ik dat er meerdere mensen zo'n factuur hadden ontvangen ook stond er vermeld dat je melding bij de politie moet maken dus ik als trouwe burger naar het politie buro wat krijg ik te horen o ja dat ken ik mevrouw maar ze doen er niks aan de politie wel kreeg ik te horen dat IK de KPN maar moest bellen of ze dat nummer kunnen blokeren maar wie ben ik om de KPN te vertellen dat ze dat nummer moeten blokeren pfff daar heb je ook wat aan die politie in plaats van dat ze een lijstje maken met de meldingen en er aktie voor gaan ondernemen krijg je te horen kunnen we niks mee nou ik bedenk me wel de volgende keer om naar de politie te gaan heb je niks aan
De hele topic is verwijderd
weet iemand waarom?