Hier even mijn verhaaltje die ik ook naar Radar heb gemailt:
wat een stel oplichters zijn dit zeg.
Mijn vriend en ik bestellen regelmating bij de wehkamp en large, deze gebruiken beide select vracht.
Het gaat altijd mis!
- Zeggen dat je niet thuis was, terwijl je de heledag thuis zit te wachten (ja zo vangen ze extra geld van de opdracht geven omdat ze zogenaamd nog eens moeten rijden)
dit is iets van 3x gebeurt.
- Gewoon weg rijden als je aankomt lopen en door het open raampje zegt dat het pakket voor jou is, en dan zegt de persoon in de auto, nee hoor dat is niet zo.. kijk je in je brievenbus, zit er een briefje in.. hoe belachelijk.
- Je pakket verkeerd afleveren, ik woon in een flat van 7 hoog, laatst kreeg een oude dame die een aantal verdiepingen lager woont ons pakket in haar handen gedrukt, zo van, die is van u, de mevrouw zegt dat ze niks besteld heeft maar de man blijft volhouden en loopt gewoon weg. het nummer stond gewoon goed op het pakket dus de man was te lui om eens terug te komen omdat we niet thuis waren en dat terwijl er ook nog op het pakket stond dat er niet bij buren afgeleverd mag worden.
- pakketten bij buren afgeven is zowiezo een gewoonte van ze als er opstaat dat het niet mag... lezen is natuurlijk moeilijk.
- ook is er eens een pakket 1 week zoek geweest bij hun, toen stuurde de large nog eens een pakket en die raakte ook zoek en die daarna kregen we uiteindelijk wel.
-Ook vinden ze het leuk om je pakket ergens voor de deur of in je Plantenbak te kiepen, zodat dat het gewoon door een ander mee genomen kan worden.
kortom allemaal negatieve dingen.
het kan zijn dat dit alleen in de gemeente Bilthoven gebeurt maar ik betwijfel het. Deze dingen zijn op 2 adressen in Bilthoven gebeurt, waar ik eerst woonde en ons huidige adres.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Select Vracht
Re: Select Vracht
Wat een vervelend gebeuren zeg.
Woon zelf in de regio zeeland, een aantal pakketjes van select vracht bezorgd gekregen, en eigenlijk nooit problemen gehad.
Misschien dat het indd aan de regio ligt.
Kan je geen klacht insturen?
Woon zelf in de regio zeeland, een aantal pakketjes van select vracht bezorgd gekregen, en eigenlijk nooit problemen gehad.
Misschien dat het indd aan de regio ligt.
Kan je geen klacht insturen?
Re: Select Vracht
hey, ik had laatst ook iets van selekt vracht. Staat zo'n bezorger aan de deur. Ik heb een pakket voor u. Ik kijk erop, stond als eerste mijn naam niet op. Hij zei, toch is het voor u. Het adres klopt.
Ik kijk, staat er een heel andere postcode en ander adres en andere naam en nog volhouden dat het pakket voor mij is.
Ik zei hem, volgens mij is het voor iemand van 1 straat verderop, want ik herkende wel de straatnaam.
Wederom, dus u wilt het pakket niet aannemen. Ik zeg nee, het is niet voor mij. Kijk even een straat verder daar zal degene wel wonen.
Hij zei toen, nou dan zet ik gewoon op mijn brief : niet geaccepteerd, zending geweigerd.
Ik vind dit niet kunnen zoiets. Was blij dat het niet mijn pakket was, maar wie weet volgende keer wel?
Ik kijk, staat er een heel andere postcode en ander adres en andere naam en nog volhouden dat het pakket voor mij is.
Ik zei hem, volgens mij is het voor iemand van 1 straat verderop, want ik herkende wel de straatnaam.
Wederom, dus u wilt het pakket niet aannemen. Ik zeg nee, het is niet voor mij. Kijk even een straat verder daar zal degene wel wonen.
Hij zei toen, nou dan zet ik gewoon op mijn brief : niet geaccepteerd, zending geweigerd.
Ik vind dit niet kunnen zoiets. Was blij dat het niet mijn pakket was, maar wie weet volgende keer wel?