LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SHOKT!
SHOKT!
Een dierenarts in Venray heeft woensdag een ernstig mishandelde en zwaar verwaarloosde boxer moeten afmaken. Dat heeft de politie donderdag gemeld. Uit onderzoek blijkt dat de hond was gestolen en dat hij zijn verwondingen enkele dagen geleden heeft opgelopen toen hij in Grubbenvorst aan de trekhaak van een auto is vastgemaakt en daarna honderden meters is meegesleurd.
De politie vond het dier woensdagmiddag in een leegstaande woning aan de Haammakerstraat in Venray. De boxer had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. De hond had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.
Gestolen
De hond bleek begin juli gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. De mishandeling vond daar op 31 juli plaats op de Californischeweg.
De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het duo reed in een zwarte auto met Pools kenteken. De hond werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd maar de geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen.
Wat een vreselijk verdriettig verhaal!!!!!!!!!!!!!! om van te huilen!!
Ik BID dat ze die GESTOORDE GASTEN VINDEN EN HET ZELFDE MET DIE PERSOON OF 'PERSONEN' DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOEST word je hiervan! dat er zulke gestoorde mensen bestaan?!!!
zulke gestoorde mensen zouden ze ommiddelijk een kogel door de kop moeten schieten!
De politie vond het dier woensdagmiddag in een leegstaande woning aan de Haammakerstraat in Venray. De boxer had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. De hond had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.
Gestolen
De hond bleek begin juli gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. De mishandeling vond daar op 31 juli plaats op de Californischeweg.
De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het duo reed in een zwarte auto met Pools kenteken. De hond werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd maar de geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen.
Wat een vreselijk verdriettig verhaal!!!!!!!!!!!!!! om van te huilen!!
Ik BID dat ze die GESTOORDE GASTEN VINDEN EN HET ZELFDE MET DIE PERSOON OF 'PERSONEN' DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOEST word je hiervan! dat er zulke gestoorde mensen bestaan?!!!
zulke gestoorde mensen zouden ze ommiddelijk een kogel door de kop moeten schieten!
Re: SHOKT!
ja het is te erg voor woorden. Ik weet niet wat er mis is met sommige mensen om zoiets te doen
Die mensen die die hond mishandelt hebben zou ik gaag een keer tegen willen komen
Ach, 't was een boxer, had ie ze op hun bek moeten slaan ipv van zich te laten doen
Ik kan hier gewoon om huilen. Echt verschrikkelijk.
Wens de daders dezelfde behandeling toe!
Wens de daders dezelfde behandeling toe!
@Mowgli, mensen aan een trekhaak hangen? mhh, dat mag niet hoor
mlmangel, zelf nooit iets gedaan wat niet mag?
-
Wij hebben zelf een boxer en de eerste de beste die het dier iets aan doet die................hangt Overigens is zo'n verhaal voor elke hond verschrikkelijk en moeten de daders altijd hangen
ik moet ze niet in mijn handen krijgen, dat soort dierenbeulen. Ik sta niet voor mezelf in op dat moment.
Hoe kan iemand dat een weerloos beest aandoen?
Hoe kan iemand dat een weerloos beest aandoen?
Vreslelijk dat zoiets gebeurd.
Ook erg voor de mensen die het hebben zien gebeuren,ik moet er niet aan denken dat ik het gezien zou hebben
Ook erg voor de mensen die het hebben zien gebeuren,ik moet er niet aan denken dat ik het gezien zou hebben
Bedoel je shocked of geschokt???? (topic-titel)
Verschrikkelijk ik heb het verhaal met kromme tenen gelezen. Onvoorstelbaar dat mensen dit kunnen en dan nog met zijn 2en ook nog. Wat is daar de lol van?....Bah bah bah....Een zwangere vrouw stond er toch? Ik hou mijn hart vast hoe ze met de baby omgaan....
Verschrikkelijk ik heb het verhaal met kromme tenen gelezen. Onvoorstelbaar dat mensen dit kunnen en dan nog met zijn 2en ook nog. Wat is daar de lol van?....Bah bah bah....Een zwangere vrouw stond er toch? Ik hou mijn hart vast hoe ze met de baby omgaan....
-
Ik hoor zojuist dat een Pools echtpaar door de politie is aangehouden in deze zaak. Nu nog een passende straf....
ik zou zeggen achter de auto binden en een stukje gaan rijden. Kijken of ze 120 kunnen rennen en het dan nog zo leuk vinden.
ja dit soort afschuwlijke praktijken kan echt niet.
De grootste gekken lopen los rond zeggen de altijd, en het klopt.
Hoop achteraf dat het een verzinzel is.
Ook ben ik erg verdrietig geweest om achteraf door de eigenaar zelf vermoorde boxer pupje, die vrouw was ziek in haar hoofd en wilde aandacht... toen had ze een overval gelogen en daarbij haar eigen hondje vermoord...
Eerlijk ik krijg altijd zelf de neiging om de daders zelf eens achter een auto mee te sleuren.. lijkt me HEERLIJK
Eliane
De grootste gekken lopen los rond zeggen de altijd, en het klopt.
Hoop achteraf dat het een verzinzel is.
Ook ben ik erg verdrietig geweest om achteraf door de eigenaar zelf vermoorde boxer pupje, die vrouw was ziek in haar hoofd en wilde aandacht... toen had ze een overval gelogen en daarbij haar eigen hondje vermoord...
Eerlijk ik krijg altijd zelf de neiging om de daders zelf eens achter een auto mee te sleuren.. lijkt me HEERLIJK
Eliane
Wel opletten voor bloedspatten op de achterruit
HIER DUS.
Ze hebben die 2 gestoorde gepakt,gelukkig!
Ja lijkt me ook heerlijk als ze hetzelfde met die 2 gekken zouden doen he? goed vast maken achterin buiten de auto, geen touw gebruiken want die kan breken maar, die 2 gestoorde vast maken aan de nek met een zo lang mogelijke ijzeren ketting ,en dan plank gas 200 of meer,en rijden maar! en niet stoppen pas als er alleen maar bot over is.
Ik wou dat ik het mocht doen!
Ze hebben die 2 gestoorde gepakt,gelukkig!
Ja lijkt me ook heerlijk als ze hetzelfde met die 2 gekken zouden doen he? goed vast maken achterin buiten de auto, geen touw gebruiken want die kan breken maar, die 2 gestoorde vast maken aan de nek met een zo lang mogelijke ijzeren ketting ,en dan plank gas 200 of meer,en rijden maar! en niet stoppen pas als er alleen maar bot over is.
Ik wou dat ik het mocht doen!
-
Elke week is er wel weer een bericht in de krant over dieren mishandeling, iemand die een hondje van een dak terras gooit, hond achter de trekhaak,van de week de hond die met een hamer op z,n kop is geslagen en ik weet niet hoeveel keer gestoken met een brief opener,vandaag in de krant:jager schiet 11 tamme katten dood in schuurtje.
ik vind dat ze maar eens gevangenis straffen uit moeten delen aan dat tuig,boetes helpen niet, en anders graag de zelfde behandeling als in de VS,die weten pas van optreden.
De gestoken hond is gelukkig aan de beterende hand,wedden dat ze die stakkerd terug geven aan die beul?
Zulke mensen moeten ze registreren, zodat ze nooit geen beesten meer mogen houden!
ik vind dat ze maar eens gevangenis straffen uit moeten delen aan dat tuig,boetes helpen niet, en anders graag de zelfde behandeling als in de VS,die weten pas van optreden.
De gestoken hond is gelukkig aan de beterende hand,wedden dat ze die stakkerd terug geven aan die beul?
Zulke mensen moeten ze registreren, zodat ze nooit geen beesten meer mogen houden!
Nooit geen, is altijd wel. Mag ik aannemen dat je dat niet bedoelt.Tonderella
zodat ze nooit geen beesten meer mogen houden! Evil or Very Mad
-
Sorry, ik schaam me diep Jan1