LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Single consument wordt niet serieus genomen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Single consument wordt niet serieus genomen

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

He, Karr-2 wat jij verdient interesseert me eigenlijk niet echt hoor, ik ben ook een single, heb hier echt niet om gevraagd , maar wat als je echtgenoot veel te jong overlijdt ? Gelukkig mag ik niet echt klagen, heb na 30 jaar werken, toch momenteel een inkomen waarvan ik redelijk kan leven. Maar het blijft een feit dat als je plotseling hierop aangewezen bent maar alle vaste lasten, je hypotheek, je gas/licht, waterschap etc. (of je nu het licht in je kamer voor 1 of 10 personen aan hebt maakt m.i.z. niet uit) je toch naar verhouding een groter deel van je inkomen kwijt bent dan toen je nog een gezamenlijk inkomen had. Er blijft hierdoor echt wel veel minder over om zoals voorheen ook nog eens leuke dingen te doen..
Als single betaal je ws. naar verhouding toch meer dan de mensen die momenteel twee inkomens of een gezin hebben...
Wie het weet mag het zeggen!! :?:

Gast

Re: Single consument wordt niet serieus genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Een single betaald meer per maand dan een gezin met 2 of 3 kinderen?
jaja, laat me niet lachen.

Gesloten