LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sky Finance Agency / Scambaiting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door jor »

[Het eerste bericht van dit topic is verwijderd wegens spam. Het vervolg van de discussie laten wij vooralsnog staan. - De Moderator, 22 februari 2009]


De zaken moeten wel heel slecht gaan wil je een forum gaan spammen. :mrgreen:
Gemeld bij de Moderator.
Speciaal voor charles1,niet dat ik denk dat het helpt natuurlijk.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

kuklos
Berichten: 9784
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kuklos »

Als je hier je leningen komt spammen ben je per definitie onbetrouwbaar.
Vooral gezien de tijd waarop gepost is, zodat het pas maandag wordt weggehaald.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Toch handig bekeken! :wink:

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Bieden Nigeriaanse fraudeurs nu ook al leningen aan?
Of is dit gewoon iemand die nooit een opleiding heeft afgemaakt?
Wat is een ongedekte lening? Een lening waarbij je geen geld krijgt?

Wat een beroerd stukje tekst.


Edit: Kwam er net achter dat de extensie .mn vanuit Mongolie is.
Wat een m0ngool die topicstarter.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door jor »

kuklos schreef: Vooral gezien de tijd waarop gepost is, zodat het pas maandag wordt weggehaald.
De moderatie gedurende de werkweek is echt goed en direct, soms meld ik iets via de mail ( op het uitroepteken word niet echt accuraat gereageerd ) en als ik dan het betreffende stukje nog even terug wil lezen is het al verdwenen ( mits men het natuurlijk eens is met mij ).Zo snel als het tijdens de werkweek gaat zo langzaam gaat het in de avonduren en tijdens het weekend. Van vrijdagmiddag 17.00 uur tot maandagmorgen 12.00 uur blijft alles gewoon staan.Ik had gehoopt dat men nog eens had gekeken naar de mogelijkheid om de moderatie uit te breiden met vaste bezoekers die met een beperkte bevoegdheid buiten de genoemde tijden de zaken in de gaten te houden zoals al in Okt 2009 min of meer werd geopperd. Hieronder het stukje wat ik bedoel.Nu blijft rotzooi als dit topic een vol weekend staan met alle risico's van dien.
TROS Radar 13 okt 2009
Site Admin
Bericht Re: Willekeur van de beheerder(s) van dit forum?!
Beste forumgebruikers,


Het aanstellen van hulpmoderatoren is dan ook geen vreemde gedachte. Zoals opgemerkt leeft deze ook bij ons. Dit heeft voor ons (dwz TROS Radar) nog wat haken en ogen waar we nog niet helemaal uit zijn. Die discussie speelt dus nog.

Ondertussen stellen wij uw meldingen over forummisbruik altijd zeer op prijs! Dat is in elk geval weer een extra vergemakkelijking van de moderatie-taak.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Hierbij sluit ik me helemaal aan.

kuklos
Berichten: 9784
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kuklos »

Eigenlijk zou ik willen dat er meer mogelijk was. Zoiets als dit soort oplichters direct 1 netto jaainkomen als boete te laten betalen. Maak ze maar kapot. Anders houdt het nooit op.

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Even ter algemeen vermaak. Ik kan namelijk altijd wel wat extra geld gebruiken (wie niet tenslotte?). Daarom had ik het volgende mailtje gestuurd:
GM,

Ik heb op korte termijn een lening nodig van 25000 euro om wat
schulden te voldoen.
Ik sta geregistreerd bij het BKR te Tiel wegens wanbetaling.
Zou U mij de voorwaarden voor een lening bij Uw bedrijf kunnen toesturen?

Mvg,

Piet Pruim
En ik kreeg netjes antwoord.
Ik denk dat ik die 25000 euro eerst zelf moet betalen aan mijn nieuwe Nigeriaanse vrienden.

Het antwoord:
SKY FINANCIAL AGENCY
21 Dean Street, London, W1D 3NE‎ - 0870 429 6883 ‎,
UNITED KINGDOM
PLOT 28 GARKI ABUJA,NIGERIA
#43 San WALT DANISE, TURKEY
+ 2348052652180,+447024055553,+447024033779

Hello,
Uw e-mail is ontvangen en we willen formeel u van harte welkom om deze agency.Before gaan we verder met de lening processing.You te vullen de onderstaande aanvraag voor de lening goedkeuring.

Volledige naam:
adres:
Land:
Geslacht:
Beroep:
Geleende bedrag nodig:
Lening duur:

Zodra u het formulier sturen het terug naar ons ter goedkeuring hebben ingevuld.

Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

============================== ============================== ============================== ============================== ===
Warning from SKY FINANCIAL AGENCY(S.F.A)
The information contained in this email transmission is confidential and for the exclusive use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, disclosure, dissemination, distribution (other than to the recipient), copying or taking any action because of this information is strictly prohibited
============================== ============================== ============================== ============================== ===
FA'S ALL RIGHTS RESERVED 2009
Of course gat I am not vulling in ook iets van This formulier. End now ben I alsoo in overtreding, because it is niet toegehibited to kopie this form.
:mrgreen:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Ik was laatst bij een klant en die vroeg mij wat hij met een mailtje van "hetnet" moest.

Ook iets dergelijks.

Weggooien is het enige wat je ermee moet gaan doen.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Je vraagt wel weinig geld hoor.
Ik had er een 10 voor gezet. :D :D :D

Jou engels is trouwens uit de kunst en voor een Nigeriaan heel goed leesbaar, geloof me!
Vraag ik me alleen nog af, waar heb je dat geleerd?

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Ik learning dat in the lokale highschool.

Tja, dutch is my goeiste vak! :wink: :lol:

Ik kon het niet laten.

Sorry. hihihi

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Zolang dat er mensen in trappen, zullen dergelijke activiteiten gewoon bestaan.

Helaas. :cry:

Het is toch triest dat er mensen zijn die als een kip zonder kop gewoon overal intuinen, zonder ook er maar over na te denken.

Je zou bijna denken dat die mensen niet in staat zijn om hun hersenen te gebruiken.
Dat is toch dubbel triest.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Nou van sommige mensen weet ik het al jaren, die vallen nu voor de vierde keer, :lol: .

Het is alleen wel zo, dat veel mensen in de misère zitten door die gene die nu al voor de vierde keer zijn gevallen en het makkelijke geld missen.

Denk trouwens dan wel dat ze op de zelfde lokale high school zitten als waar ze very good bosjes engels leren :o

Denk trouwens wel dat dit een goed topic is om te laten staan door de tros.
Al is het alleen al goed om de mensen te waarschuwen, niet doen, don't jij trust dit niet!

Kan je beter nu je geld bij I save gaan storten! :wink:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

Of de DSB weer opstarten! :wink:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Dan wel met zalm erbij graag en kok, de grote graaiers, anders liever niet hoor!
Oh en niet te vergeten die andere, wie was dat nou ook alweer, kan even niet op zijn naam komen, ik zie alleen maar grijp grage handjes :twisted: . Misschien is er ook nog wel een vacature voor ons bakje ellende?
:mrgreen:

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

We zijn nog niet uitgespeeld.
Ik ben blij dat deze kredietverstrekker ook in het weekend werkt. Ik kan dat geld op korte termijn namelijk goed gebruiken. Maar ik was toch nog benieuwd naar de algemene voorwaarden en ook naar de te betalen rente. Daarom had ik nog maar een mailtje gestuurd vanmorgen.
Geachte meneer Walker,

Voor ik U mijn gegevens door speel, wil ik graag eerst even de algemene voorwaarden voor een lening bij Uw bedrijf doorlezen. Voor zo'n groot bedrag wil ik natuurlijk wel weten of Uw bedrijf betrouwbaar is. Er is namelijk niet zo veel over te vinden.
Ik mag zelf dan een grote wanbetaler zijn, ik wens toch met een betrouwbare partij in zee te gaan.
Ik zou graag eerst de algemene voorwaarden doorlezen, en willen weten wat de rentetarieven zijn voor het terugbetalen. Niet dat ik terug ga betalen, maar het gaat om het principe.

Mvg,

Piet Pruim.

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

En een paar uur later had ik al antwoord van meneer Walker.
Hello,
Uw e-mail is ontvangen en ik heb bij deze e-mail de berekende maandelijkse aflossing termen en conditions.Please bekijken attached file for details .

Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY
En hieronder de meegestuurde bijlage:
Hallo Piet Pruim,

Ik ben in de ontvangst van uw lening aanvraag, u ontvangt deze mail omdat uw lening verzoek is beoordeeld en goedgekeurd door de raad van bestuur van dit agentschap. Voordat we beginnen met deze transactie zijn er dingen die ik wil dat je voor me doet. Ik wil dat je eerlijk zijn en recht naar voren, omdat dit deze transactie uit te werken boete zal maken.Hieronder vindt u de lening maandelijks aflossing plan en de voorwaarden voor de lening. Je zult moeten gaan door en weer terug naar mij met ons op voor verdere lening proces


BEDRIJF lening VOORWAARDEN EN TERUGBETALING PLAN

Lening Balance: 25,000.00euro
Rentevoet: 3,00%
Looptijd: 7 jaar

Maandelijkse Lening Betaling: 330,33 euro
Aantal betalingen: 84

Cumulatieve betalingen: 27,747.95euro
Totaal betaalde rente: 2,747.95euro

Opmerking: De maandelijkse lening betaling werd berekend op 83 betalingen van 330,33 euro en een laatste betaling van 330,56 euro.
Lening restitutie:
De lening moet terug naar de kredietgever terugbetaald aan het einde van de ambtstermijn van de lening zoeker is op zoek naar de lening voor zonder enige vertraging. Om deze reden geven we de duur van (7 jaar (s) om de lening zoeker zodat hij / zij zal in staat zijn de lening terug te betalen binnen deze termijn.
Opmerking: Aflossingen start 7 maanden na de lening heeft ontvangen, mits u in uw account, zoals gevraagd door u, om ervoor te zorgen dat u comfortabel betalen de lening terug op het juiste moment.

We hebben uw informatie aan het witwassen van geld toezicht van de Raad voor de goedkeuring van de lening, en ook de lening te sturen naar onze accountant voor proces onmiddellijk.

De overeenkomst wordt beheerst door de wetten van het bedrijf en dat ook de relatie tussen u en mij regelen vóór de sluiting van deze overeenkomst.

Zodra u akkoord met de voorwaarden en voorwaarden die u vindt in de leningsvoorwaarden EN TERUGBETALING SCHEMA op deze mail, vriendelijk weer terug naar ons onmiddellijk voor procedures zodat uw lening kan worden overgedragen aan u binnen bepaald tijd.

***************************************************************

Je mag hebben uitgebreid annulering rechten in bepaalde omstandigheden. Als je dat doet, en je die rechten uit te oefenen, zal je nog moet betalen alles wat je eigen mij voor de periode tot annulering, inclusief rente.

KLACHTEN.
Als u denkt dat wij een fout hebben gemaakt of dat we niet de geleverde kwaliteit van de service die u verwacht, laat het me snel weten zodat we de omstandigheden kunnen onderzoeken zo spoedig mogelijk.
*******************************************************************************************************
****************************************************************************************************
Getekend,
Management.
+2348052652180+447024055553, +447024033779

============================== ============================== ============================== ============================== ===
Waarschuwing van SKY financieel orgaan. (S.F.A)
De informatie in dit e-transmissie is vertrouwelijk en voor het exclusieve gebruik van de beoogde ontvanger (s). Als u niet de beoogde ontvanger, wordt u hierbij meegedeeld dat elk gebruik, bekendmaking, verspreiding, distributie (andere dan voor de ontvanger), kopiëren of het ondernemen van stappen, omdat van deze informatie is strikt verboden

En nog steeds ik overtreding dat ik deze e-transmissie informatie bekendmaking hier maar strikt verboden.

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Uiteraard ga ik nog even door met spelen, het is toch weekend.
Ik moet wel eerlijk zijn en recht naar voren want ik wil natuurlijk niet deze transactie uit te werken boete maken. Dat wil toch niemand? 8)

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Mijn grote vriend meneer Walker het volgende mailtje gestuurd:
Goedemiddag meneer Walker,

Hartelijk dank voor Uw snelle antwoord op mijn vragen. De voorwaarden en de rentevoet lijken mij zeer gunstig, zeker doordat ik bij een reguliere bank geen lening meer kan krijgen wegens wanbetaling.
Ik ben blij dat U mij geld wil lenen, terwijl U vrijwel zeker weet dat ik dat niet terug ga betalen.
Hierbij de volgende gegevens:

Volledige naam: Piet Pruim
adres: Friedhofstr. 1, D-53225 Bonn
Land: Duitsland
Geslacht: Man
Beroep: Werkeloos
Geleende bedrag nodig: 25000
Lening duur: 7 jaar
U kunt mij ook telefonisch bereiken via mijn zakelijke nummer: 0900-5500400



Dan heb ik nog een vraagje aan U.

Is het mogelijk dat U het te lenen bedrag aan mij toezendt via Western Europe Money Transfer.

Het zou uiteraard makkelijker zijn om dit via mijn normale betaalrekening te laten verlopen, maar de bank heeft wegens wanbetaling mijn rekening geblokkeert.



Heeft Uw bedrijf trouwens ook een website met informatie over Uw bedrijf? Ik kan er eigenlijk niets over vinden.



Mvg,



Piet Pruim.
Toch aardig dat mijn lening al was goedgekeurd terwijl ik nog geen gegevens had doorgegeven. En ik heb toch ook al duidelijk laten merken dat ik niets ga terug betalen. Maar dat maakt blijkbaar niets uit.

Ik raad niemand aan om het telefoonnummer uit mijn mailtje te bellen want dit is een erg duur 0900 nummer van 80 cent/minuut die ik even snel van internet heb getrokken van de site van één of andere vage email-verwerkings-oplichter.
Het adres heb ik even gekopieerd van het Bundesambt fur Finanzen in Bonn, Duitsland.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door BBCS »

:lol: Afbeelding

Gesloten