LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slb leesmap
slb leesmap
hallo heeft iemand hier ook slechte ervaringen mee ik wel agressieve bezorger en een oude map ipv nieuw geen kado zoals beloofd
Re: slb leesmap
Dat kado krijg je pas als je 4mnd lid bent,staat in de voorwaarden.
Ik weet niet wat je voor de leesmap betaald,maar hoe meer je betaald, hoe nieuwer de map.
Voor een 4 euro heb je een map van een week of 6 oud.
Ik weet niet wat je voor de leesmap betaald,maar hoe meer je betaald, hoe nieuwer de map.
Voor een 4 euro heb je een map van een week of 6 oud.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 nov 2011 09:30
Re: slb leesmap
Ik ben sinds kort lid van slb leesmappen. Op de site staat heel mooi welkomstgeschenk. Je moet je aanmelden via een stappen procedure. Vervolgens kreeg ik een brief thuis met de volgende tekst: Stuur bijgevoegd contract zo spoedig mogelijk terug zodat wij uw welkomstgeschenk zo snel mogelijk naar u toe kunnen sturen. Na 2 weken de map te hebben gehad en al voor een maand betaald te hebben via automatisch incasso nog geen geschenk. Ik heb hen gemaild met de vraag waar het geschenk blijft. Komen ze idd met het verhaal dat je het over 17 weken krijgt. Ik heb de algemene voorwaarden doorgelezen, het stond er NIET in. Ik zoek de site door, staat het alleen onder veelgestelde vragen. Daar durven ze nog neer te zetten: u krijgt het na betaling van 17 weken, of indien automatisch incasso eerder. Hoe bedoel je er wordt onderscheidt gemaakt? Hun brief kwam daarbij niet overeen met wat er op de site staat. Ze sturen het niet zo snel mogelijk op, nee ze wachten bewust 17 weken. Zeg dat dan ook duidelijk in de brief. En zorg dat je het ook terug vind in de bestelprocedure. Misleiding SLB leesmappen! Als mijn contract afloopt grote kans dat ik weg ben. Gewoon omdat ze duidelijk geen vertrouwen hebben in hun klanten. Ze laten alleen maar zien hoe commercieel ze zijn, en dat het allemaal maar om cijfertjes gaat. Voel je je als klant niet prettig bij. Wel complimenten voor de bezorger. Die weet namelijk wel hoe je met mensen om moet gaan....
Re: slb leesmap
@Crientje, let er op dat je 3 maanden voor het einde van het jaarcontract moet opzeggen anders zit je er weer aan vast...
Ik heb sinds oktober 2011 de leesmap ook van SLB leesmappen. De tablet leek me een mooi kado, de specificaties zagen er best uit. Ook nog even gegoogeld op de tablet die ze aanbieden, de ZT-180. Veel over te vinden en veel positief. Ik wist al dat het 17 weken zou duren en netjes op tijd kreeg ik vorige week een tablet overhandigd van mijn bezorger. Helaas was het een andere dan op de website stond. Ik kreeg de MID 7" en omdat er geen specificaties bij zaten, ben ik weer gaan googelen. Onder andere de batterij en de camera waren van mindere kwaliteit dan de beloofde ZT-180. Op de website een klacht ingevuld en daar kwam prompt antwoord op. De ZT-180 die ik heb gezien op internet was van een ander merk en de specificaties van de MID waren identiek aan de tablet die op hun website staat.
Maar de specs. die op hun website staan zijn anders dan de specs. van de MID... Na een paar dagen overwegen het erbij te laten, heb ik toch vanochtend de tablet weer met de bezorger meegeven en geantwoord op de mail van vorige week dat ik toch graag de ZT-180 wil ontvangen zoals beloofd op de site. Een paar uur later wordt ik gebeld, meneer had de andere tablet niet meer en dit model zou zelfs beter zijn dan de aangeboden op de website. Dat ik op internet de specs. had opgezocht was onmogelijk omdat deze tablets speciaal voor hem gemaakt werden. Er zaten geen specificaties bij omdat alles in het chinees was. (er zat wel een heel kleurige handleiding in het Nederlands bij). Dus mijn bewering dat het apparaat mindere kwaliteit is, is onzin. Hij kon mij verder niet tegemoet komen, het is de MID of niets. Ik heb gevraagd welke kadoos van de website aangeboden worden die wel uitgeleverd kunnen worden maar daar raakte hij erg geïrriteerd van en wilde niet verder meer discussiëren. Het meest klantónvriendelijke gesprek wat ik ooit heb gehad.
Ik heb radar, consuwijzer en de onbudsman een mail gestuurd. Wat doe ik hier nou mee? Ze bieden iets aan wat van een ander merk is dan doet vermoeden, wat ze helemaal niet hebben en leveren dan een product wat van mindere kwaliteit is. Ik zag net zelfs dat ie op Facebook staat met de tablet aanbieding. Pure misleiding!
Ik heb sinds oktober 2011 de leesmap ook van SLB leesmappen. De tablet leek me een mooi kado, de specificaties zagen er best uit. Ook nog even gegoogeld op de tablet die ze aanbieden, de ZT-180. Veel over te vinden en veel positief. Ik wist al dat het 17 weken zou duren en netjes op tijd kreeg ik vorige week een tablet overhandigd van mijn bezorger. Helaas was het een andere dan op de website stond. Ik kreeg de MID 7" en omdat er geen specificaties bij zaten, ben ik weer gaan googelen. Onder andere de batterij en de camera waren van mindere kwaliteit dan de beloofde ZT-180. Op de website een klacht ingevuld en daar kwam prompt antwoord op. De ZT-180 die ik heb gezien op internet was van een ander merk en de specificaties van de MID waren identiek aan de tablet die op hun website staat.
Maar de specs. die op hun website staan zijn anders dan de specs. van de MID... Na een paar dagen overwegen het erbij te laten, heb ik toch vanochtend de tablet weer met de bezorger meegeven en geantwoord op de mail van vorige week dat ik toch graag de ZT-180 wil ontvangen zoals beloofd op de site. Een paar uur later wordt ik gebeld, meneer had de andere tablet niet meer en dit model zou zelfs beter zijn dan de aangeboden op de website. Dat ik op internet de specs. had opgezocht was onmogelijk omdat deze tablets speciaal voor hem gemaakt werden. Er zaten geen specificaties bij omdat alles in het chinees was. (er zat wel een heel kleurige handleiding in het Nederlands bij). Dus mijn bewering dat het apparaat mindere kwaliteit is, is onzin. Hij kon mij verder niet tegemoet komen, het is de MID of niets. Ik heb gevraagd welke kadoos van de website aangeboden worden die wel uitgeleverd kunnen worden maar daar raakte hij erg geïrriteerd van en wilde niet verder meer discussiëren. Het meest klantónvriendelijke gesprek wat ik ooit heb gehad.
Ik heb radar, consuwijzer en de onbudsman een mail gestuurd. Wat doe ik hier nou mee? Ze bieden iets aan wat van een ander merk is dan doet vermoeden, wat ze helemaal niet hebben en leveren dan een product wat van mindere kwaliteit is. Ik zag net zelfs dat ie op Facebook staat met de tablet aanbieding. Pure misleiding!
Re: slb leesmap
Hij staat idd op facebook met de de ZT-180 en ik heb ff hun voorwaarden gelezen en idd er staat niets in over het kado
Ik heb een poosje geleden zitten te twijfelen om een abonnement te nemen maar heb na t doorspitten van de pagina het toch maar niet gedaan vind ze nogal duur.
Ik heb een poosje geleden zitten te twijfelen om een abonnement te nemen maar heb na t doorspitten van de pagina het toch maar niet gedaan vind ze nogal duur.
Re: slb leesmap
Als je de leesmap wilt, moet je de leesmap nemen. Maar laat je niet verleiden tot aankoop met een zogenaamd mooi kado.
Re: slb leesmap
Ik hoef ook niet perse een kado. Vind sowieso de leesmappen veels te duur