Wij zijn nu een tydje lid van slb leesmappen,we kozen voor een kado erbij ipv gratis een paar weken de leesmap. En de houdmap.
Op de site is deze 7,95,daar ging ik dus mee akkoord.
De eerste keer moest ik 17 weken vooruitbetalen,volgens hun dus 149,06 voordat we ons kado zouden krijgen. Dus we betaalden,niets vermoedend. Een dikke twee maand later ontvingen we wel ons kado,een tabletpc die het amper doet,en geen merk heeft. Wij dachten maar dit zit goed,we krijgen elke week onze houdmap dus geen reden verder voor paniek. Maar een maand daarna zouden we volgens hun het volgende kwartaal moeten betalen--- volgens hun 88,euro. Ik vond het eigenlijk vrij prijzig voor maar drie maand en kreeg toch argwaan en betaalde nog niet.
We zijn dat weekend erna eerst eens aan het rekenen gegaan, en kwamen tot de conclusie dat we 8,80 zitten te betalen elke week? Wij erachteraan bellen,de telefoniste zou de vraag bij de boekhouder nakijken en hun zouden ons terug bellen.---> week later heeft nog niemand gebeld en bel ik weer hun. Niets vanbekend dat we gebeld hadden,maar ze zou het nogmaals bij de boekhouder neerleggen en die zou ons dan terug bellen. Week later---> je raad het al,niet gebeld door slb leesmappen waardoor je pissig gaat worden. Weer gebeld, telefoniste bood haar excuses aan en deelde mee ons vandaag (vrijdag)te gaan terugbellen.Ze gaf toe dat het niet goed was,dat was het gekke. Het is nu 5 uur,ik belde hun net,blijkt dat ze vrijdags vrij zijn. Dus nu weet ik al bijna zeker dat er 'íets'is. Dus ga met mn gezonde verstand slb leesmappen eens intypen op google,en nee he,kom ik bij radar terecht en kassa. Dus slb is al aardig bekend hier dus maar ook met het feit dat ze meer berekenen dus dan dat je hoeft te betalen? Ik vraag me nu erg af of er meerdere lotgenoten zijn,want dan verdienen ze aardig wat bij zwart per jaar! 17 weken maal 7,95 is dus geen 149 euro....ben benieuwd hoe dit gaat aflopen! SLB LEESMAPPEN ERVARINGEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SLB leesmappen PFFFFFFFFFFFFF!
-
MAXIEM
Re: SLB leesmappen PFFFFFFFFFFFFF!
mr.kleinzen
Als ze meer in rekening brengen dan je (zwart op wit) hebt afgesproken, dan kun je de overeenkomst met terugwerkende kracht schriftelijk (maar wel aangetekend) ontbinden en de geïncasseerde bedragen storneren. Wel zul je dan op eigen kosten het "kado" moeten terugsturen. Zet onder die brief wél je naam en adres, maar GEEN handtekening.
Maxiem.
Als ze meer in rekening brengen dan je (zwart op wit) hebt afgesproken, dan kun je de overeenkomst met terugwerkende kracht schriftelijk (maar wel aangetekend) ontbinden en de geïncasseerde bedragen storneren. Wel zul je dan op eigen kosten het "kado" moeten terugsturen. Zet onder die brief wél je naam en adres, maar GEEN handtekening.
Maxiem.
Re: SLB leesmappen PFFFFFFFFFFFFF!
U heet totaal voor 30 weken: 149+88=237E betaald.
237 / 30 weken = 7,90 per week.... dus dat klopt precies!!!
(eigenlijk heet u 5cent per week te weinig betaald)
237 / 30 weken = 7,90 per week.... dus dat klopt precies!!!
(eigenlijk heet u 5cent per week te weinig betaald)