Ik was in de veronderstelling dat lid worden van de site gratis was en dat wanneer je de gids wou je daar voor moest betalen. Echter zonder een bankrekeningnummer of iets dergelijks in te vullen kreeg ik zo een acceptgiro op de mat.
Ik heb meteen de consumenten bond gebeld en uitgelegd dat het een misverstand was waarna deze me doodleuk vertellen dat ik dit niet ongedaan kan maken!! Ze boden me nog wel aan om het nu alvast voor 2010 stop te zetten
Ik heb ze inmiddels meerdere emails gestuurd maar krijg niet eens een reactie terug en ik ben absoluut niet van plan dit bedrag te betalen ik kwam immers op deze site om te kijken welke banden me een TIENTJE konden schelen en nu zit ik hiermee opgezadeld.
Ik dacht dat de consumentenbond er VOOR consumenten was maar eigenlijk word ik hier gewoon op een hele gluiperige manier bestolen.
Ook was ik in de veronderstelling dat je een aankoop na 10 dagen ongedaan gemaakt kon worden maar dit was niet mogelijk bij de consumenten bond. Weet er iemand mischien raad met mijn vraag want voor mij is ff (2x58) 116 best wel veel.
Bij voorbaat dank.
Chiel B.