LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht behandeld door Consumentenbond

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chielz

Slecht behandeld door Consumentenbond

Ongelezen bericht door Chielz »

Ik ben een tijd terug bestolen door de consumenten bond. Ik ben een student en heb het niet heel breed dus dacht op de site van de consumenten bond te kijken welke setje autobanden me mischien enkele tientjes zou schelen. Toen werd me meedegedeeld dat ik eerst lid moest worden om deze gegevens te kunnen zien. Blijkbaar heb ik toen over het hoofd gezien dat dit 58 euro kost.

Ik was in de veronderstelling dat lid worden van de site gratis was en dat wanneer je de gids wou je daar voor moest betalen. Echter zonder een bankrekeningnummer of iets dergelijks in te vullen kreeg ik zo een acceptgiro op de mat.

Ik heb meteen de consumenten bond gebeld en uitgelegd dat het een misverstand was waarna deze me doodleuk vertellen dat ik dit niet ongedaan kan maken!! Ze boden me nog wel aan om het nu alvast voor 2010 stop te zetten :shock:

Ik heb ze inmiddels meerdere emails gestuurd maar krijg niet eens een reactie terug en ik ben absoluut niet van plan dit bedrag te betalen ik kwam immers op deze site om te kijken welke banden me een TIENTJE konden schelen en nu zit ik hiermee opgezadeld.

Ik dacht dat de consumentenbond er VOOR consumenten was maar eigenlijk word ik hier gewoon op een hele gluiperige manier bestolen.

Ook was ik in de veronderstelling dat je een aankoop na 10 dagen ongedaan gemaakt kon worden maar dit was niet mogelijk bij de consumenten bond. Weet er iemand mischien raad met mijn vraag want voor mij is ff (2x58) 116 best wel veel.

Bij voorbaat dank.
Chiel B.

Toolboy

Re: Slecht behandeld door Consumentenbond

Ongelezen bericht door Toolboy »

Chielz youvè got a problem.
Die commercieele bond wordt nog steeds als geloofwaardig gevonden.