ik heb ongeveer een halfjaar geleden een digitale camera gekocht
bij wehkamp
en nu heeft mn kleine nichje hem van de trapgegooit ..
en deed het nog wel alleen Hij ging niet meer open en dicht.
en er zat nog 1 jaar gerantie op
toevallig had iemand die ik ken ook het zelfde probleem met zn cemera en laten opsturen Naar wehkamp voor reparatie en die van hem was Zonder problemen gemaakt
en naar mij sturen ze ..het volgende.
De totale reparatiekosten zijn geschat op € 187,70 Houdt u er rekening mee, dat deze tot ongeveer 10% hoger kunnen uitvallen. Wij verzoeken u dit document te printen, uw keuze aan te kruisen en dit formulier ondertekend terug te sturen naar wehkamp.nl, Antwoordnummer 400, 8000 XB Zwolle. Een postzegel is niet nodig. 1. [ ] Ik ga akkoord met de reparatiekosten.2.
[ ] Ik wil het artikel ongerepareerd terug en betaal € 41,97 onderzoek- en transportkosten.3.
[ ] Ik doe afstand van het artikel en krijg hiervoor geen geld terug. Het oude artikel wordt eigendom van WehkampIk bestel een nieuw artikel en betaal daarom geen onderzoek- en transportkosten. Het bestelnummer van het nieuwe artikel is ………………………………. Uw
handtekening:
Indien wij binnen 14 dagen na het verzenden van dit bericht geen reactie van u hebben ontvangen, dan zullen wij het artikel onder de voorwaarden van keuze 2 aan u terug sturen.
waarom bij hem wel terwijl het zelfde Kapot als bij mij de lens ging niet meer open en dicht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sony digitale camera gekocht bij wehkamp reparatie.....
-
Re: sony digitale camera gekocht bij wehkamp reparatie.....
Rob van Stiphout,
waarschijnlijk is het geen garantie omdat zichtbaar is dat er "geweld" van buiten af geweest is.
Geen een fabrikant betaald dan de reparatie.
En dat is ook logisch want zo iets heeft niets te maken met het functioneren apparaat.
En ze zijn er ook niet voor gemaakt he om van de trap te donderen.
waarschijnlijk is het geen garantie omdat zichtbaar is dat er "geweld" van buiten af geweest is.
Geen een fabrikant betaald dan de reparatie.
En dat is ook logisch want zo iets heeft niets te maken met het functioneren apparaat.
En ze zijn er ook niet voor gemaakt he om van de trap te donderen.
Jammer dat dit gebeurd is,
Het kleine kindje zag het apparaat als speelgoed, en liet het toestel bij de trap neer vallen!,
Ik ken de aanschafwaarde van het toestel niet, maar misschien is er wat te regelen met de aansprakelijkheid verzekering van het nichtje, of van uzelf ( indien afgesloten )
Laat u eens informeren,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.

Het kleine kindje zag het apparaat als speelgoed, en liet het toestel bij de trap neer vallen!,
Ik ken de aanschafwaarde van het toestel niet, maar misschien is er wat te regelen met de aansprakelijkheid verzekering van het nichtje, of van uzelf ( indien afgesloten )
Laat u eens informeren,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
Dit is een geval voor de WA verzekering van de ouders van je nichtje. Laat die het geval maar aankaarten bij hun verzekering. Ik zou het als producent ook niet gratis repareren, geef ze groot gelijk !
superwoman,
de verzekering trapt er ook niet meer in.
In het verleden is daar zoveel misbruik van gemaakt dat ze het niet meer doen.
De ouders hebben gewoon op te letten op de kinderen.
En als een kind iets kapot gooit moet de gene waar het van is de ander aansprakelijk stellen.
de verzekering trapt er ook niet meer in.
In het verleden is daar zoveel misbruik van gemaakt dat ze het niet meer doen.
De ouders hebben gewoon op te letten op de kinderen.
En als een kind iets kapot gooit moet de gene waar het van is de ander aansprakelijk stellen.