| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spaarpunten primera
spaarpunten primera
Kortgeleden wilde ik met mijn primera spaarpunten 2x een 1/5 staatslot aanschaffen. Dit kon niet, zei het winkelpersoneel. Dit kon alleen als je op dat moment op 240 punten of een meervoud hiervan kwam. Ik moest mijn punten maar verzilveren op het moment dat ik op het volgende meervoud van 240 kwam.
Belachelijk !!! Ik heb voldoende punten, dan kan ik toch gewoon die staatsloten krijgen.
Iemand hier ervaring mee en een mening over?
Belachelijk !!! Ik heb voldoende punten, dan kan ik toch gewoon die staatsloten krijgen.
Re: spaarpunten primera
Hoeveel punten had u en hoeveel punten kost een dergelijk staatslot?kfano1 schreef:Kortgeleden wilde ik met mijn primera spaarpunten 2x een 1/5 staatslot aanschaffen. Dit kon niet, zei het winkelpersoneel. Dit kon alleen als je op dat moment op 240 punten of een meervoud hiervan kwam. Ik moest mijn punten maar verzilveren op het moment dat ik op het volgende meervoud van 240 kwam.
€3,00 voor 1/5 lot, incl. jackpot en XL. Weet niet precies hoeveel punten je moet hebben (omdat ik altijd voor een straatje spaar)...en dat duurt heeeeeel lang. 
-
Peer de Schuimer
Volgens mij heb je voor die 3 euro geen XL.
Je hebt gelijk: was te lui om even op eigen loten te kijken, sorry Peer. Is dus €3,50. Lekker hé, gelijk hebbenPeer de Schuimer schreef:Volgens mij heb je voor die 3 euro geen XL.
-
Peer de Schuimer
Waarom moet dat lekker zijn? Merkte het gewoon op hoor.
-
rozemarijntje
Maar dat is toch logisch?. Voorwaarde is bij 240 punten kunt 1/5 lot krijgen of de helft in contanten...kfano1 schreef:Kortgeleden wilde ik met mijn primera spaarpunten 2x een 1/5 staatslot aanschaffen. Dit kon niet, zei het winkelpersoneel. Dit kon alleen als je op dat moment op 240 punten of een meervoud hiervan kwam. Ik moest mijn punten maar verzilveren op het moment dat ik op het volgende meervoud van 240 kwam.
Met hoeveel pnt wilde u dan inleveren,duidelijk even de voorwaardes weten..
Ja sparen duurt lang,maar goed ,gezegde is JE KRIJGT HET MAAR!! ( voor ts)Dus ben je het er niet mee eens koop je je lot gewoon.,
Nou als ik moet sparen voor straatje....dan zijn de oude punten volgens mij alweer vervallen
Koopelke week voor ongveer 25 euro....maar duurt wel half jr voor ik 1/5 heb
Dus volgens Primera moet je precies 240 punten hebben, of 480, of 720, enz, enz..... Dat is toch bijna onmogelijk?? Vind het maar een raar verhaal van de Primera eigenlijk.....
Is geen 'raar verhaal' van Primera. Sowieso betaal je er niets extra's voor, wat al een pre is, je hoeft (gelukkig) geen zegeltjes meer te plakken. Dan wacht de TS toch gewoon tot er wel voldoende punten zijn en, zoals rozemarijntje al schreef, dat laat je de helft uitbetalen (ook geen vette bek), maar het is en blijft gratis. Ik heb nu (net even gekeken) 1400 punten; als het zover is vraagt/zegt de Primera dat ik een gratis straatje kan "kopen" van de zegels. Maar dat het lang duurt, dat is een ding wat zeker is.Auti-Mama schreef:Dus volgens Primera moet je precies 240 punten hebben, of 480, of 720, enz, enz..... Dat is toch bijna onmogelijk?? Vind het maar een raar verhaal van de Primera eigenlijk.....
-
rozemarijntje
Hoezo dan? Je spaart gratis,wat is daar onmogelijk aan dan?noemen ze klantenbinding,oftwel zo blijven zebij ons die spullen kopen,trekt mensen...Auti-Mama schreef:Dus volgens Primera moet je precies 240 punten hebben, of 480, of 720, enz, enz..... Dat is toch bijna onmogelijk?? Vind het maar een raar verhaal van de Primera eigenlijk.....
BIJ airmilesmoet je toch ook bv 300 milessparen en geld bijleggen voor korting op bv?efteling,blijdorp etc...
Of ....weet ik veel zijn wel meer van die spaaracties,je doet zelf mee,gratis...dus snap niet waar mensen zich aan ergeren....dan neem je niet zo,n pasje,spaar je niet,is het oom makkelijker koop je het gewoon,klaar,simpel
waar het om gaat, is dat je dus alleen je punten kunt verzilveren als op een exact aantal punten staat (veelvoud van 240, is 1/5 lot). Mijn punt is dat ik voldoende punten heb maar niet een lot kan krijgen. En als iets gratis is betekent dat toch niet dat je dan rare fratsen mag verwachten? En bovendien denk ik dat dit puntensysteem (zoals alle spaarsystemen) gewoon bij de winkelprijzen zijn ingecalculeerd, en dus heb je er gewoon via een omweg voor betaald.
-
rozemarijntje
kfano1 schreef:waar het om gaat, is dat je dus alleen je punten kunt verzilveren als op een exact aantal punten staat (veelvoud van 240, is 1/5 lot). Mijn punt is dat ik voldoende punten heb maar niet een lot kan krijgen. En als iets gratis is betekent dat toch niet dat je dan rare fratsen mag verwachten? En bovendien denk ik dat dit puntensysteem (zoals alle spaarsystemen) gewoon bij de winkelprijzen zijn ingecalculeerd, en dus heb je er gewoon via een omweg voor betaald.
Nou bv pakje sigaretten wat meeste bij primera kopen of tijdschriften zijn overal net zo duur,dus bij hun niet in de prijs gecalculeerd...
Nogmaals dan moet je de voorwaarden lezen staat duidelijk in....voorwaardes gelezen,oke je neemt pasje dus spaar je tot 240 pnt......gratis!!! Je kan ook teveel willen....kort en bondig gezegd....zelfs sparen voor iets gratis wordt al moeilijk over gedaan...
het lijkt er op dat rozemarijntje bij de primera werkt. En wiens boord men eet, wiens woord men ......
iets in je voorwaarden zetten kan iedereen doen. En inderdaad sigaretten ed. zijn overal even duur. Maar het betekent wel dat , door deze voorwaarden , er een zgn. "perverse prikkel" wordt gegeven tot het aanschaffen van rookwaar. En dat is wettelijk verboden.
Als iets gratis is moet je niet zeuren zegt rozemarijntje dus. Dus dan is alles geoorloofd ?
Welja, perverse prikkel nog wel, haha. En verder verkoopt de Primera niets? Allemaal "perverse prikkels" zeker, al die loterijen, kaarten, bladen, puzzelboeken, pasfoto's maken en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Kijk, bij de AH kan ik al het bovengenoemde ook kopen (zonder Bonuskfano1 schreef:iets in je voorwaarden zetten kan iedereen doen. En inderdaad sigaretten ed. zijn overal even duur. Maar het betekent wel dat , door deze voorwaarden , er een zgn. "perverse prikkel" wordt gegeven tot het aanschaffen van rook waar. En dat is wettelijk verboden.
Laatst gewijzigd door tenormin op 23 okt 2014 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
rozemarijntje
Oh god gaan we dat krijgen,wat koop jij daAr dan ,je kaartjes en boekjes,tegoed bonnen???kfano1 schreef:iets in je voorwaarden zetten kan iedereen doen. En inderdaad sigaretten ed. zijn overal even duur. Maar het betekent wel dat , door deze voorwaarden , er een zgn. "perverse prikkel" wordt gegeven tot het aanschaffen van rookwaar. En dat is wettelijk verboden.
Je gaat nu op een andere tour begin ik niet aan en bij andere wat je zegt..
IDD IK VIND DAT JE NIET MOET ZEUREN
Ik denk dat, als je profiel van rozemarijntje zou lezen, ze dolgraag zou willen dat ze kon werken, maar dat terzijde. Is overigens een vrij domme, veel voorkomende opmerking dat, als iemand het niet met je eens is, die persoon er dan "wel zal werken".kfano1 schreef:het lijkt er op dat rozemarijntje bij de primera werkt. En wiens boord men eet, wiens woord men ......
-
rozemarijntje
kfano1 schreef:het lijkt er op dat rozemarijntje bij de primera werkt. En wiens boord men eet, wiens woord men ......
Voor dat je deze uitsprakennou doet..moet je je eens verdiepen in de leden hier
Dan zult u wel veel geld verdienen per maandrozemarijntje schreef:kfano1 schreef:het lijkt er op dat rozemarijntje bij de primera werkt. En wiens boord men eet, wiens woord men ......
Voor dat je deze uitsprakennou doet..moet je je eens verdiepen in de leden hierja primera tele 2 goossens tandartsen overal werk ik,moet uitkijken straks burn out,veel plezier met je primera kaart