LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarsite NuCash.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
reggie1401

Spaarsite NuCash.nl

Ongelezen bericht door reggie1401 »

Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???

Brahms

Re: Spaarsite NuCash.nl

Ongelezen bericht door Brahms »

reggie1401 schreef:Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???
Al tientallen keren je wachtwoord vergeten ?
Ik denk dat ze je een beetje zat zijn, denk je ook niet?

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Brahms schreef:
reggie1401 schreef:Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???
Al tientallen keren je wachtwoord vergeten ?
Ik denk dat ze je een beetje zat zijn, denk je ook niet?
Dat zegt TS helemaal niet, hij gebruikt de link omdat hij niet meer kan inloggen. Lijkt mij een normale reactie als je verder geen contact kunt krijgen.

Har45

Ongelezen bericht door Har45 »

NuCash.nl is onderdeel van OrangeBuddies Media BV, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer 08193515

OrangeBuddies Media
OrangeBuddies Media
Bruggestraat 49 1-2
3841 CM Harderwijk

The Netherlands

Support +31 (0)85 2015838

Sales +31 (0)341 721107

reggie1401

Ongelezen bericht door reggie1401 »

Dank je

Gesloten