| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarsite NuCash.nl
-
reggie1401
Spaarsite NuCash.nl
Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???
Re: Spaarsite NuCash.nl
Al tientallen keren je wachtwoord vergeten ?reggie1401 schreef:Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???
Ik denk dat ze je een beetje zat zijn, denk je ook niet?
-
Lowieze
Dat zegt TS helemaal niet, hij gebruikt de link omdat hij niet meer kan inloggen. Lijkt mij een normale reactie als je verder geen contact kunt krijgen.Brahms schreef:Al tientallen keren je wachtwoord vergeten ?reggie1401 schreef:Ik ben al tijden lid van de spaarsite NuCash.nl. Ik heb hier al diverse keren een uitbetaling van laten doen en het lijkt vooralsnog een betrouwbare website. Nu ben ik sinds een aantal weken geblokkeerd van mijn wachtwoord. Al tientallen keren heb ik een wachtwoord vergeten - link gebruikt, maar ik ontvang geen mail om opnieuw een wachtwoord in te stellen (ook niet in de spam). Ik heb ook al via de neem contact op - link verschillende keren een poging gewaagd en zelfs via de Whatsapp van NuCash heb ik het geprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om contact te krijgen. Ik heb een kleine € 20,00 aan saldo open staan en zou het erg jammer vinden als dit verloren ging. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met NuCash.nl ???
Ik denk dat ze je een beetje zat zijn, denk je ook niet?
NuCash.nl is onderdeel van OrangeBuddies Media BV, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer 08193515
OrangeBuddies Media
OrangeBuddies Media
Bruggestraat 49 1-2
3841 CM Harderwijk
The Netherlands
Support +31 (0)85 2015838
Sales +31 (0)341 721107
OrangeBuddies Media
OrangeBuddies Media
Bruggestraat 49 1-2
3841 CM Harderwijk
The Netherlands