LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spam via Radarforum
-
spam via Radarforum
Hebben jullie ook last van spammers? Zie bijvoorbeeld dit bericht wat vannacht is gepost:
Onderwerp: bkr
Van: stefans
Verstuurd: 28 jan 2010 03:24
Naar: Deurwaarder Mark
Word u ook moe van de beloften van geldaanbieders, bij ons leent u snel en op een betrouwbare manier.
Staat u ingeschreven bij BKR te Tiel: GEEN PROBLEEM
U staat bij het bureau krediet registratie (BKR) bekend of u denkt dat u bij het BKR bekend staat. Hoe dan ook, u wilt geld lenen zonder bkr toetsing. Kan dat? Lastig, maar het is mogelijk. Bij ons is het mogelijk,
inmiddels zijn al meer dan 35.000 consumenten u voor gegaan
Vul nu uw aanvraag in,en ontvang binnen 72 uur uw geld
kijk voor meer informatie op www.adviesgroepseegers.nl
Word u ook moe van de beloften van geldaanbieders, bij ons leent u snel en op een betrouwbare manier.
U staat bij het bureau krediet registratie (BKR) bekend of u denkt dat u bij het BKR bekend staat. Hoe dan ook, u wilt geld lenen zonder bkr toetsing. Kan dat? Lastig, maar het is mogelijk. Bij ons is het mogelijk,
kijk voor meer informatie op www.adviesgroepseegers.nl
-
Re: spam via Radarforum
Ja, als je die website ziet weet je al genoeg... maar inderdaad, dit kwam via pb!
-
- Contacteer:
http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... seegers.nl
Hele leuke info..
Het is onderdeel van een kringloopwinkel?
Hele leuke info..
Het is onderdeel van een kringloopwinkel?
reactie jvn, Mark ik heb er geen ontvangen,maar maak ook geen gebruik van mijn pb.Deurwaarder Mark schreef:Hebben jullie ook last van spammers? Zie bijvoorbeeld dit bericht wat vannacht is gepost:
kijk voor meer informatie op http://www.adviesgroepseegers.nl
Wat je ook nog kunt doen met dit bericht is het volgende:
Stuur dit bericht door naar de AFM (autoriteit financiele markten) want ik neem aan dat deze schurken ook geen vergunning hebben.Als de AFM dit weet heb je grote kans dat ze een loeihoge boete krijgen
-
Deze spam heb ik niet gehad.
Ik krijg wel regelmatig bericht dat er pb's naar mij verstuurd zijn die niet door het filter heen zijn gekomen. Niet zo vreemd als je weet dat ik hier niet alleen vrienden maak. Vanmiddag kwam ik er achter dat uitgever Publiforce en incassoburo Pro-Incasso één en hetzelfde postadres gebruiken. Zullen ze ook niet blij mee zijn dat ik dat zo pontificaal in het betreffende topic heb neergezet.
Overigens: pb's kunnen alleen verstuurd worden tussen forummers onderling, het beste is de spam te melden bij de redactie. Die kunnen eventueel de gegevens van die stefans achterhalen en, indien nodig, justitie inschakelen.
Dat laatste is niet voor niets in de laatste versie van de algemene voorwaarden opgenomen.
Ik krijg wel regelmatig bericht dat er pb's naar mij verstuurd zijn die niet door het filter heen zijn gekomen. Niet zo vreemd als je weet dat ik hier niet alleen vrienden maak. Vanmiddag kwam ik er achter dat uitgever Publiforce en incassoburo Pro-Incasso één en hetzelfde postadres gebruiken. Zullen ze ook niet blij mee zijn dat ik dat zo pontificaal in het betreffende topic heb neergezet.
Overigens: pb's kunnen alleen verstuurd worden tussen forummers onderling, het beste is de spam te melden bij de redactie. Die kunnen eventueel de gegevens van die stefans achterhalen en, indien nodig, justitie inschakelen.
Dat laatste is niet voor niets in de laatste versie van de algemene voorwaarden opgenomen.
Ik heb nog nooit spam gehad sinds dit systeem aanstaat, wel net als jij minder vriendelijke reacties maar ook ik maak niet altijd vrienden hier door het wijzen op de regeltjes.witte angora schreef:Deze spam heb ik niet gehad.
.
PS waar jij er 1 van overtreed door in een andere reactie een te groot lettertype te gebruiken, is tegen de regeltjes
Maar ik begrijp je vreugde hoor.
Nog nooit geen spam ontvangen hier !
-
Als het te groot is, waarom bieden ze dan die mogelijkheid, of niet dan.PS waar jij er 1 van overtreed door in een andere reactie een te groot lettertype te gebruiken, is tegen de regeltjes
Maar ik begrijp je vreugde hoor.
Maar zal het wel even aanpassen voor de zekerheid
Mooie site en nu allemaal een offerte aanvragen !
-
En allemaal na het aanvragen van de offerte er niet op ingaan.enpassant schreef:Mooie site en nu allemaal een offerte aanvragen !
witte angora schreef:En allemaal na het aanvragen van de offerte er niet op ingaan.enpassant schreef:Mooie site en nu allemaal een offerte aanvragen !
- Ja en dan hebben ze je gegevens en dan krijg je een incassobureau achter je aan.
Ik weet er ook nog een!
Als Mark hun aan zou melden bij de AFM,en ze krijgen een loeihoge boete omdat ze geen vergunning hebben,dan kan Mark die gaan innen voor de AFM als ze die boete niet betalen.En die zijn hoog hoor
Als Mark hun aan zou melden bij de AFM,en ze krijgen een loeihoge boete omdat ze geen vergunning hebben,dan kan Mark die gaan innen voor de AFM als ze die boete niet betalen.En die zijn hoog hoor
-
En uiteindelijk komen we dan met zijn allen voor de rechter, en aangezien niemand een handtekening heeft gezet omdat er niks afgenomen is, kan de desbetreffende adviesgroep behoorlijk wat gemaakte kosten vergoeden. Moeten ze maar niet zo spammensnepke schreef:witte angora schreef:En allemaal na het aanvragen van de offerte er niet op ingaan.enpassant schreef:Mooie site en nu allemaal een offerte aanvragen !
- Ja en dan hebben ze je gegevens en dan krijg je een incassobureau achter je aan.
En dat is weer een rake opmerking van onze '' officier/aanklager '' van onze verrechtbanking.
-
En op het moment dat die adviesgroep onze kosten moet betalen, gaan ze failliet....
-
En dan staan we weer met lege handen...Deurwaarder Mark schreef:En op het moment dat die adviesgroep onze kosten moet betalen, gaan ze failliet....
Ach, het spammen is dan in ieder geval afgelopen!
Iemand nog een borrel?
Ik heb er inmiddels ook mee te maken gehad. Een nieuwe poster wilde me interesseren voor een zogenaamde mlm oportunity.
Het bericht en de verzender heb ik aangemeld als spam bij de moderators. Nu afwachten wat ze er tegen doen.
Het bericht en de verzender heb ik aangemeld als spam bij de moderators. Nu afwachten wat ze er tegen doen.
Ik hoop echt dat dit een eenmalig iets ( of zeer uitzonderlijk) is want anders is het risico natuurlijk aanwezig dat de Beheerders deze optie weer uitschakelen en dat zou ik persoonlijk wel jammer vinden. Nu kan je voor je iets plaatst ook nog even via een PB overleggen met andere bezoekers zonder dat gelijk iedereen zich daarmee bemoeit
Jor, er valt helaas weinig tegen te doen. Je kan achteraf de overtreders bannen, maar dan ben je te laat.
Of vooraf de mogelijkheid verwijderen, maar dan haal je een leuke optie weg.
Wat mij betreft de pb's gewoon laten bestaan, maar de overtreders bannen.
Of vooraf de mogelijkheid verwijderen, maar dan haal je een leuke optie weg.
Wat mij betreft de pb's gewoon laten bestaan, maar de overtreders bannen.