LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sponserloterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
molenaar

sponserloterij

Ongelezen bericht door molenaar »

sponserloterij maakt je lid nzonder dat je dit wilt en houden zonder toestemming steeds geld van je rekening af dit kan toch niet :twisted:

Gast

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, dat kan inderdaad niet.

anXiro
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mar 2005 08:52

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door anXiro »

Incassoopdracht blokkeren bij je bank :)

NAK

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door NAK »

Als ze dit doen dan heb je mionimaal 1 keer toestemming gegeven voor een automatisch incasso.

Is dit niet zo dan, zoals anXiro ook al schreef, de incassoopdracht stopzetten.

Thomas Rooijakkers

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door Thomas Rooijakkers »

hoi iedereen
laat ik mijzelf eerst even voorstellen, ik ben dus thomas en bestuurslid van KPJ afdeling de Beerzen , wij zijn sinds een jaar benificent van de sponserloterij, het is mijn inziens onmogelijk de dingen die hiervoor verteld worden dat die op volledige waarheid berrusten.

mij staat bij toen ik zelf lid werd doormiddel van de lidmaatschapskaart in te vullen, dat ik na ongeveer 2 weken een brief thuis kreeg of ik daadwerkelijk lid wilde worden, in deze brief staat dat de naam van de rekening houder(ikzelf in dit geval) nagegaan is , dus het is mijn inziens onmogelijk dat je zonder dat je daadwerlijk jezelf lid hebt gemaakt geld van je rekening afgehouden word.

ondertussen heb ik in een jaar tijd al ongeveer 300 euro aan deze organisatie over gehouden en ik hoop zo door te kunnen gaan

en het levert vereningen ook een hoop inkomsten op ga maar eens snel rekenen 39 euro per lot per jaar 10 loten is dus 390 euro per jaar 40 loten is dus....1560 euro per jar en ga zo maar door

dus onzin wat voor mij geschreven staat

met vriendelijke groet

namens kpj de beerzen

Thomas Rooijakkers

enkel is wel onduidelijk dat er nergens staat hoe je formeel onder deze loterij uit kunt komen!!!

Gast

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, Thomas, zo slim zijn ze wel. Het wordt de mensen wel gemakkelijk gemaakt lid te worden, maar als ze ervan af willen, geven de loterijen vaak ''niet thuis''.

Je zult het toch met mij eens zijn dat dat geen nette manier is om met mensen om te gaan?

Ik gun het verenigingen best om op deze manier te worden ondersteund, maar het moet de mensen niet nagenoeg onmogelijk gemaakt worden om hier weer onderuit te komen. Het is simpel: flikt de Postcodeloterij weer zo'n geintje als een paar weken terug met die beatrixloterij, dan is het over en uit.

Dat verenigingen daar dan de dupe van worden omdat ze minder inkomsten krijgen: trek daarvoor maar aan de bel bij de organisaties.

mone
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2007 22:51

Re: sponserloterij

Ongelezen bericht door mone »

haha.. ja, 1 lot nemen.

En daar een machtiging voor geven, en vervolgens er 8 krijgen.
Heb toch echt maar getekend voor 1! En blokeren bij de bank, ja dat heb ik gedaan vervolgens schrijven ze gewoon af met een ander bank nr, en dan die weer blokeren en de maand erna weer een anderen.

En de bank kan lotterijen niet terug boeken, dit is dus geen optie!
Enigste wat je dus kan doen is een nieuw bankrekening nemen

Gesloten