LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spyware

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
miek64

spyware

Ongelezen bericht door miek64 »

Ik hoorde van iemand dat jullie het hadden over spyware in een uitzending een tijdje geleden. Er zou een site bestaan die spyware signaleert en verwijdert. Weet iemand het adres van die pagina en moet je daarvoor betalen? Zo ja hoeveel?

En ik heb steeds op mijn beeldscherm grijze pop-up berichtjes. Ik druk ze altijd weg maar hoe heet dit en hoe kom ik hiervan af. Ik vind het zo storend als ik aan het internetten ben ik steeds van die dingen op mijn scherm zie op ploppen.

Bedankt alvast. Groetjes miek.

Digi

Re: spyware

Ongelezen bericht door Digi »

Je zou dan ook een pop up killer op je pc kunnen zetten. B.v. die van Google. Kijk daar maar eens. Heb ik ook en dat werkt perfect.

Gastvrij

Ongelezen bericht door Gastvrij »

Pop -up killers:
Die van Mozilla werkt perfect, beter nog dan die van google.
Gratis te downloaden en te installeren. :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

de popup killer in windows xp sp2 werkt prima!

johnmost

Ongelezen bericht door johnmost »

Internet Beveiliging

http://www.redleg.biz/index.dll?lngid=3 ... ucts_index

Pop Cop - Stopt popups, floating popups, popup bombardementen, scripts and dialogen

Wash N' Go - Wist internet sporen en maakt de PC schoon

Gast

Trosradar verspreid ook spyware en adware.
Lekker voor zo' n bedrijf die een consumentenprogramma voert en andere mensen via hun t.v. programma hierop attendeerd.

Gast

Gast

Geplaatst op 16 Dec 2004 15:34 door Gast
Trosradar verspreid ook spyware en adware.
Lekker voor zo' n bedrijf die een consumentenprogramma voert en andere mensen via hun t.v. programma hierop attendeerd.
Wat een onzin .Als je de cookies bedoelt dan heb je er wel erg weinig verstand van want dat is hier geen sprake van.

Meer over Spyware hier:
http://www2.trosradar.nl/?url=forum/vie ... hp?t=21802

Gast

Wat een onzin .Als je de cookies bedoelt dan heb je er wel erg weinig verstand van want dat is hier geen sprake van.
onzin? dat is geen onzin, ga jij eerst maar eens computerlessen volgen voordat je van die onzinnige opmerkingen plaatst, gast halvezool.
jouw opmerking slaat kant noch wal.
wat de compueter betreft, kun je bij mij nog in de leer gaan, uit jouw opmerking is duidelijk af te leiden dat je er geen ballen verstand van hebt, idioot.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten