LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij Groepsspelen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
suite

Staatsloterij Groepsspelen

Ongelezen bericht door suite »

Wij doen mee aan groepsspelen van de staatloterij.
maar wat niet mogelijk is om er XL bij te nemen, wel als ik prive of losse loten koopt. Dus met groepspelen loop je prijzen mis.
Tevens kan ik op de website van de staatsloterij niet aan geven dat ik met een straatje of andere nummers wilt spelen. (wij spelen met 10 personen)
Vandaag 29-12-2017 bijna 2 uur aan de telefoon gezeten met ondeskundig personeel. De 1 wist erg weinig de andere wist nog minder.. Werd doorgezet naar iemand die het wel zou moeten weten , maar Deze man wist het ook niet erg. Dat je niet aan XL kan meespelen als Groep staat nergens op de website vermeld.

riddert

Re: Staatsloterij Groepsspelen

Ongelezen bericht door riddert »

suite schreef: Vandaag 29-12-2017 bijna 2 uur aan de telefoon gezeten met ondeskundig personeel. De 1 wist erg weinig de andere wist nog minder.. Werd doorgezet naar iemand die het wel zou moeten weten , maar Deze man wist het ook niet erg.
Echt waar? Twee uur lang zitten te kletsen met personen die u niet konden helpen?

Gesloten