LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Kerstpakket

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gobkoba

Stichting Kerstpakket

Ongelezen bericht door gobkoba »

Ik heb enorm grote problemen met stichting Kerstpakket gehad
Ik stuur hieronder de brief die ik naar hun geschreven heb, daar staat alles in.

Geachte meneer / mevrouw

Hierbij deel ik u mede dat ik door nalatigheid van stichting Kerstpakket ongekende hinder heb ondervonden bij het bezorgen van mijn kerstpakketten

De wijze van bezorging, de gebrekkige communicatie, de soms overduidelijk onwaarheden verteld door de heer van Putten noopte mij tot het schrijven van deze brief

Ik dacht in de tweede week van november het ideale kerstpakket gevonden te hebben en inderdaad, de start was veelbelovend. Via stichting Kerstpakket leek het allemaal goed te komen. Ik bestelde tachtig ganzenborden en de winst zou voor het goede doel zijn.
Ik had hiermee het Nelson Mandela Kinderfonds gekozen.
Vervolgens had ik het Nelson Mandela Kinderfonds opgebeld en zij zouden mij voorzien van tachtig brieven, die ik erbij kon doen.
Ik hoopte hiermee mijn klanten bewust te maken van het Nelson Mandela Kinderfonds, dat hopelijk weer zou leiden tot leuke donaties in de geest van Kerstmis

Helaas voor het Nelson Mandela Kinderfonds kwam dankzij stichting Kerstpakket hier niets van terecht
Had ik geweten hoe er met klanten om werd gegaan bij deze inferieure organisatie, had ik me wel twee keer bedacht.
Het enige wat uiteindelijk op tijd is gekomen was de rekening. Binnen de gestelde periode door mijn bedrijf voldaan conform de afspraak.

Na een maand kwam eindelijk de aflevering van de ganzenborden en wat voor een aflevering. Ik vond dit al rijkelijk laat, maar weet dit aan de kerstdrukte

Het begon allemaal op dinsdag 12 december. In de ochtend zouden de ganzenborden afgeleverd worden. Ik had de ochtend in mijn zeer drukke schema vrijgehouden voor de pakketten die helaas niet kwamen. Toen de heer van Putten mij eindelijk besloot te bellen was de halve ochtend al voorbij. Ze zouden de ochtend niet meer halen of ’s middags een probleem was. Toen ik ’s middags afspraken bleek te hebben, werd de heer van Putten zeer geagiteerd. Vervolgens heb ik toen maar de pakketten op het adres van mijn afspraak laten leveren. Het waren aldus de heer van Putten, maar een paar dozen. We hadden 13.00 afgesproken, maar om 14.00 werd pas bezorgd

Toen begon de echte misère pas goed, in plaats van de paar dozen die mij werd beloofd, bleek de lading niet te zijn ingepakt en kreeg ik dus grotendeels losse ganzenborden. Bij het uitladen liet de heer van Putten tot overmaat van ramp de dozen ook nog uit de bus vallen.
Nou waren de losse ganzenborden niet zo’n probleem geweest, maar ik schrok van de staat van de ganzenborden. De dozen waren zo zwaar beschadigd dat ik ze niet meer kon bezorgen.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, het leek alsof de heer van Putten een tweedehandszaak had en dat hij gebruikte goederen afleverde.
Vervolgens werden er 79 ganzenborden bezorgd, de 80ste zou via selectvracht komen tezamen met de brieven die het Nelson Mandela kinderfonds mij had toegezegd
Het zou die dag nog komen. Die avond keek ik in mijn brievenbus, maar geen brief van selectvracht.
Woensdag 13 december was ik de hele dag afwezig en had ik een brief voor selectvracht op de deur gehangen, of zij het pakket bij de buren konden afleveren. Het maakte niet uit welke buren.
Ook die avond geen pakket afgeleverd, niet bij de buren en niet bij mij. Ook nogmaals geen brief in de brievenbus
Toen ik meneer van Putten hiermee confronteerde liet hij mij weten dat ze langs waren geweest. Hij had ze zelf hoogstpersoonlijk gesproken. Toen ik vroeg waarom ze het pakket ondanks mijn vraag niet bij de buren had afgeleverd, kreeg ik een dermate vaag antwoord wat mij deed vermoeden dat hij niet wist van de brief op mijn deur en dat selectvracht niet was langs geweest. Meneer van Putten verzekerde mij dat selectvracht mij de volgende ochtend zou bellen en dat het bezorgd zou worden waar ik dan ook was
Ondertussen was ik al twee dagen vertraagd geraakt door dit incident
Die ochtend verliep zonder telefoontje, niet van selectvracht en niet van de heer van Putten. Toen ik uiteindelijk selectvracht zelf belde, vertelde ze mij dat mijn naam en mijn bedrijf helemaal niet voorkwam in hun systeem en dat zij nooit klanten rechtstreeks bellen. Ook hadden ze nog nooit van de hele organisatie gehoord

Toen ik de heer van Putten dar zei was zijn verwarde weerwoord dat ze het uit hadden besteed aan weer andere koeriers. Hij zei dat hij zeker wist dat ik gebeld zou worden en dat hij mij over een uur zou terugbellen
Ik hoef er waarschijnlijk niet bij te vermelden dat dit niet gebeurde. De rest van de dag verliep chaotisch. Iedere keer als de heer van Putten zei dat hij mij ging bellen, deed hij dit niet. Als ik dan belde kreeg ik iedere keer excuses te horen. Selectvracht had pauze en was tot twee uur niet bereikbaar, Selectvracht zou mij echt bellen.
Toen belde hij me om half 6 dat ik niet op een lijst stond en dat mijn pakje verdwenen was. Volgens hem zei het depot zei dat de koerier het had en de koerier zei dat het depot het had. Ondertussen geloofde ik geen woord meer wat meneer van Putten zei, toen ik hem dit zei werd hij heel boos.
Hij verweet me dat ik te vaak belde, impliceerde dat ik maar een kleine klant was en daardoor zijn aandacht niet waard. Ook vertelde hij keer op keer dat hij 126000 pakketten heeft verstuurd en dat mijn pakketje als enige problemen gaf, daarmee indirect mij de zwartepiet toespelend. Toen ik boos bleef begon hij over zijn vrijwilligerswerk en eindigde inderdaad met het bericht dat ik niet moest zeuren en dat selectvracht heus nog wel zou bellen. Dit is niet gebeurd
Die avond kreeg ik nog een telefoontje met een verhaal dat overduidelijk kul was. Het pakje zou nog in de auto van de koerier staan en hij had gelijk alle binding met selectvracht opgezegd. Dit vind ik zeer onlogisch, omdat Selectvracht zelf had aangegeven dat stichting Kerstpakket helemaal geen klant van hun was.
Ik heb aangegeven die vrijdag met de verspreiding van mijn kerstpakketten te beginnen. Ondertussen nog meer vertraagd
Het telefoontje eindigde met het bericht dat de heer van Putten mij vrijdag zou bellen en dat hij het pakje hoogstpersoonlijk bij het depot zou ophalen.
Ik hoef u natuurlijk niet te vertellen dat dit nooit meer gebeurd is ook heb ik daarna niets meer van de heer van Putten gehoord en ook niet van zijn organisatie.
Ondertussen ren ik van hot naar her om nog op tijd mijn pakketjes te bezorgen. Iets wat, naar nu duidelijk word, niet meer gaat lukken. Ik kom een pakket te kort en heb nog iets anders moeten aanschaffen. Ik heb de dozen allemaal moeten weggooien wegens zware beschadiging en bezorg dus alleen de ganzenborden zelf.

Al met al geen reclame voor het Nelson Mandela Kinderfonds. Ik deel u mede dat hoewel ik een klein bedrijf ben en inderdaad zoals de heer van Putten mij al duidelijk maakte zijn aandacht niet waard ik alle mogelijke moeite zal doen om duidelijk te maken dat stichting Kerstpakket oplichters zijn.

LindaLovelace

Re: Stichting Kerstpakket

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Ja, en? :shock:

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

ZO!

dat is er ook weer uit.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb van die stichting ook nog geen pakket gehad. Nu verwachtte ik er ook geen, dus dat komt goed uit. :roll:

Je zou dit met een ouderwetse Triumph typemachine getypt hebben, zeg. Heb je lamme vingers.

Gesloten