Is dit een foutje, of is hier bewust voor gekozen? Indien het eerste het geval is, kan Vloeren dan alsjeblieft weer terug naar z'n oude plekje onder Huis/Tuin?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] subforum Vloeren op verkeerde plaats?
subforum Vloeren op verkeerde plaats?
Dit vraag ik me al een poos af, subforum Vloeren stond tot voor kort altijd onder categorie Huis/Tuin, maar sinds de forum conversie naar phpBB, staat Vloeren ineens wat hopeloos verscholen onder Radar Uitzendingen seizoen 2008-2009
.
Is dit een foutje, of is hier bewust voor gekozen? Indien het eerste het geval is, kan Vloeren dan alsjeblieft weer terug naar z'n oude plekje onder Huis/Tuin?
Re: subforum Vloeren op verkeerde plaats?
Ook ik heb mij daarover verbaasd, het is op deze manier nauwelijks terug te vinden.Je kunt er een mailtje aan wagen.WarZir schreef:Dit vraag ik me al een poos af, subforum Vloeren stond tot voor kort altijd onder categorie Huis/Tuin, maar sinds de forum conversie naar phpBB, staat Vloeren ineens wat hopeloos verscholen onder Radar Uitzendingen seizoen 2008-2009.
Re: subforum Vloeren op verkeerde plaats?
Niet zo heel veel zin in eigenlijk, we mogen er toch vanuit gaan dat er 'iemand' van de Radar mod crew zo heel af en toe actief is om het forum door te nemen? Of zijn forumleden dan tóch vogelvrij?
Misschien tegen beter weten in hoor, het subforum Vloeren staat toch ook al een hele poos onopgemerkt verkeerd
.
Ik heb het hier nu gemeld, dit zou m.i. voldoende moeten zijn.
Misschien tegen beter weten in hoor, het subforum Vloeren staat toch ook al een hele poos onopgemerkt verkeerd
Ik heb het hier nu gemeld, dit zou m.i. voldoende moeten zijn.