LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supermarkt geopend op zondag

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Vind u het prettig dat supermarkten op zondag geopend zijn ?

Ja
41
68%
Nee
19
32%
 
Totaal aantal stemmen: 60

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Supermarkt geopend op zondag

Ongelezen bericht door witte angora »

Teunbosseman schreef: Nee als het druk is lopen de klanten voor de gezelligheid naar de presentatie van de bananendisplay te kijken....... :roll: sjonge wat een argumenten zeg.
.
Ja dat was me vandaag in het buurdorp wel weer duidelijk. Redelijk druk, maar heel veel figuren die... sja... ik weet nou nog niet wat ze, behalve de gangpaden en smalle doorgangen blokkeren, nu in de winkels en op straat te doen hadden.

Is hier op zondag niet zo heel veel beter...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Supermarkt geopend op zondag

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:Ja dat was me vandaag in het buurdorp wel weer duidelijk. Redelijk druk, maar heel veel figuren die... sja... ik weet nou nog niet wat ze, behalve de gangpaden en smalle doorgangen blokkeren, nu in de winkels en op straat te doen hadden.

Is hier op zondag niet zo heel veel beter...
Ja joh die ontvangen het bezoek niet meer thuis, die spreken af bij de supermarkt, lekker bakkie
leut erbij.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Supermarkt geopend op zondag

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik moet zeggen,de dag bevalt me niet..zondag voor mij,luie dag,aanrommelen enz...
Maar ik ben wel eens koopondag geweest,wie niet en dat is me druk,ook appie en bas..
En eerlijk is eerlijk...

Wij hebben de vrijdag doen we boodschappen,ik kan niet alleen weten jullie,dus..man mee,en dan lopen er om die tijd oude mrnsen ( respect hoor moet ook!!!) te dralen,hebbrn heeeel de week heel de ochtend nee moeten om vier uur.. :evil: dus doe je twee uur erover,rollators etc op gemakje...logisch..uitje ook he..hey beppie tijd niet gezien...nee truus hoe is ie,nou me knie,oh schei uit meid.......en sta je te wachten voor je bij vlees kan :evil: want je wilt niet onvriendelijk zijn...

Op za val je hier helemaal over de mensen,dus kan me voorstellen dat er veel tegenwoordig zondag gaan!!snel er door heen,nou die ene keer hier niet schrok me dood huh...drrrruuukk.

Maar snap je wel teun...

@ jolijn
Ja ik heb ook altijd voorraad voor weeshuis in huis,dus altijd wat,maar ja geen kerststol bv...dus die xou je dan kunnen halen( zeg maar wat) weet niet of het gelopen heeft met kerst ken er wel mensen zal eens vragen,centrum zelf dicht..

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Supermarkt geopend op zondag

Ongelezen bericht door GJvdZ »

eleven schreef: Supermarkt heeft van maandag t/m zaterdag 1000 klanten. Zondags gesloten!

Supermarkt opent ook op zondag, welke klanten komen nu?

Juist die klanten die van maandag tot zaterdag niet in de winkel waren, of iets hebben vergeten.

Conclusie: Omzet hetzelfde = Winst hetzelfde
Extra uitgaven voor personeel op zondag.
Winstverlies !
Uiteraard heb jij een veel beter inzicht in de bedrijfsresultaten dan de mensen van Ahold, Jumbo en Superunie....

Uit ervaring kan ik zeggen dat de omzet wel degelijk hoger wordt door de winkel op zondag open te hebben. Mensen geven meer uit in de supermarkt, ten koste van uitgaven richting snackbars e.d.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Supermarkt geopend op zondag

Ongelezen bericht door Radar »

Topic gesloten wegens geruzie. Gezien het aantal berichten in dit topic heeft Iedereen heeft zijn mening kunnen ventileren.

Gesloten