Vanaf de 2e week januari 2006, probeer ik het SVHW te bereiken, om mijn WOZ-waarde op te vragen,
Tot op heden is dit niet gelukt, zo kan ik niet verder met mijn
belasting aangifte.
Via de website www.svhw.nl zou je online de WOZ waarde kunnen
opvragen, volgens de site moet je het objectnummer en het subjectnummer invoeren, deze zouden op de door het SVHW verstuurde aanslag biljet staan, dit klopt niet er staat alleen een subject nummer op de aanslag.
Dan maar via de telefoon, het gratis nummer 0800-0200873 neemt al weken niet op, via 0186-577213 voor het eerst vandaag een bandje met keuze menu gehoord, om automatisch de WOZ waarde te beluisteren voer je in jaja ook het objectnummer in.
Dan maar weer opnieuw bellen en kiezen voor een gesprek met een medewerker, vandaag diverse malen geprobeert, maar na 15 minuten, een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn, en een ogenblikje geduld, dan wordt de verbinding verbroken.
Gisteren 31 januari gebeld met de afdeling financiën van de Gemeente Albrandswaard, die ook deze klacht kende en er werdt mij verzekerd dat vandaag 1 februari alle problemen opgelost waren.
Niet dus, vandaag is er vergaderd bij de Gemeente Albrandswaard over deze gang van zaken.Ook de gemeente die dringend gegevens nodig heeft, kan het SVHW eenvoudig niet bereiken.
Het SVHW wordt dik betaald door 14 gemeente's om o.a. de onroerendgoed belasting te innen, maar ook de waterschaps belasting.
Op 15 april 2005 heb ik nog een brief geschreven over de inning van de diverse belastingen i.v.m. verhuizing maar tot vandaag de dag geen antwoord ontvangen. Maar wel aanmaningen naar het verkeerde adres sturen. Gisteren schriftelijk mijn beklag gedaan bij de directeur, ben
benieuwd of er reactie op komt.
Wie dergelijke ervaringen heeft met het SVHW kan het beste de eigen gemeente hierover bellen, misschien dat zij net als de Gemeente Albrandswaard dan aktie gaan ondernemen.
Maar al met al kan ik niet verder mijn belasting aangifte invullen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SVHW onbereikbaar!
-
Re: SVHW onbereikbaar!
Mijn gemeente valt ook onder het SVHW.
Vorig jaar bezwaar gemaakt (in April...) en uiteindelijk in Januari 2006 een brief gekregen met hun nieuwe "aanbod". Daar was ik het echter nog niet mee eens, dus inderdaad ook contact gezocht. Het ging niet volledig soepel, maar..........mij is het toch wel gelukt hoor. De belofte dat er weer iemand langs zou komen, moet echter nog ingelost worden, want ze hebben het drukdrukdruk, vakanties etcetc.
Het is mij echter opgevallen dat het telefonisch contact maken wèl wat geduld & doorzettingsvermogen vergt.........
Probeer het trouwens eens via een algemeen nummer 0186-577200. Ik moest n.a.v. de brief ook een direct nummer bellen, maar dat is daar inderdaad moeilijk.
Vorig jaar bezwaar gemaakt (in April...) en uiteindelijk in Januari 2006 een brief gekregen met hun nieuwe "aanbod". Daar was ik het echter nog niet mee eens, dus inderdaad ook contact gezocht. Het ging niet volledig soepel, maar..........mij is het toch wel gelukt hoor. De belofte dat er weer iemand langs zou komen, moet echter nog ingelost worden, want ze hebben het drukdrukdruk, vakanties etcetc.
Het is mij echter opgevallen dat het telefonisch contact maken wèl wat geduld & doorzettingsvermogen vergt.........
Probeer het trouwens eens via een algemeen nummer 0186-577200. Ik moest n.a.v. de brief ook een direct nummer bellen, maar dat is daar inderdaad moeilijk.