LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonterreur.
Re: Telefoonterreur.
Klazien, dus jij blijft dan maar bellen als mensen door jou geïrriteerd raken? Je zou je diep moeten om dergelijk werk te doen. Het heeft iets met normen en waarden te maken, oh ja fatsoen noemen we dat en dat ontbreekt blijkbaar bij jou, omdat je er blijkbaar ook nog plezier aan beleeft om mensen ongevraagd lastig te vallen.
Het is gewoonweg te onbeschoft voor woorden dat jullie ongevraagd mensen blijven lastigvallen en constant de privacy blijft schenden. Hoe zou jezelf reageren als je bijna iedere dag met dit soort nonsens wordt gestoord? En dan maar als oplossing geven dat mensen dan maar een geheim nummer moeten nemen, waarom eigenlijk? Als jullie eens respect voor de privacy van mensen hadden, zou dit helemaal niet nodig zijn. Sterker nog, jullie schenden die privacy voortdurend.
En als er dan iemand een officiële klacht indient, omdat hij genoeg van die telefoonterreur heeft, dan gaat jullie firma ook nog eens de boel ontkennen.
Het is gewoonweg te onbeschoft voor woorden dat jullie ongevraagd mensen blijven lastigvallen en constant de privacy blijft schenden. Hoe zou jezelf reageren als je bijna iedere dag met dit soort nonsens wordt gestoord? En dan maar als oplossing geven dat mensen dan maar een geheim nummer moeten nemen, waarom eigenlijk? Als jullie eens respect voor de privacy van mensen hadden, zou dit helemaal niet nodig zijn. Sterker nog, jullie schenden die privacy voortdurend.
En als er dan iemand een officiële klacht indient, omdat hij genoeg van die telefoonterreur heeft, dan gaat jullie firma ook nog eens de boel ontkennen.
Hoi Klazien2, ik heb ook een tijdje bij een call center in het zwart gewerkt.
Ik moet zeggen dat het altijd wel lachen was als er weer een "klant" over de z eik was.
Wij zetten hem dan op de zgn "speaker phone" zodat we allemaal even mee konden genieten als zo'n figuur aan het schelden en het tieren was.
Ik moet zeggen dat het altijd wel lachen was als er weer een "klant" over de z eik was.
Wij zetten hem dan op de zgn "speaker phone" zodat we allemaal even mee konden genieten als zo'n figuur aan het schelden en het tieren was.
Je moet wel heel simpel zijn om op zo'n call-center te werken. Een normaal mens zou er niet over nadenken omdat te gaan doen. Leuren of mensen alsjeblieft naar je willen luisteren...
nog zo een B.OLSEN hieruit blijkt de mentaliteit die er
op zo`n call center heerst. lachen joh er is er weer eentje kwaad.
schamen moeten jullie je maar als ik jullie reactie lees heeft dat geen zin meer.
op zo`n call center heerst. lachen joh er is er weer eentje kwaad.
schamen moeten jullie je maar als ik jullie reactie lees heeft dat geen zin meer.
Ik heb er toch een leuke tijd gehad. Echt veel gelachen.
diegene die onder mijn naam schrijft (voorheen b.olsen ) is een beetje erg dom. hij schrijft zelfs mijn voornaam verkeerd . geeft niks hoor . ik laat je door radar er wel uithalen kun je ook niet meer zo zielig doen door het voor andere gasten te verzieken, en mensen ga nu niet zeggen dat ik mij moet registeren , want dat heb ik al twee keer gedaan ,maar het helpt dus niet.
Nu ik zo lees wat voor mensen er bij zo'n callcenter werken, ga ik in de toekomst anders met die telefoontjes om. Waar ik vroeger beleefd binnen 15 seconden een eind aan het telefoontje maakte, ga ik in de toekomst er juist een hobby van maken de telefoontjes zo lang mogelijk te laten duren. Voordat de eerste vraag aan me gesteld kan worden zal de beller me eerst moeten vertellen van welk bedrijf hij is, welk callcenter, waar mijn nummer vandaan komt, wat de selectiecriteria voor de bellijst zijn, en zo ga ik nog wel even in beraad welke dingen ik nog meer wil weten. Ik maak er gewoon voor mezelf ook een leuke tijd van, en taarten zoals klazien vergeten blijkbaar het belangrijkste: de callcenters moeten iets van ons, wij niet van hen!!
Laat ons eens met z'n allen aan de slag gaan om de telefoontjes te verlengen tot een kwartier. Een produktie van 4 telefoontjes per uur lijkt me een mooi gemiddelde voor dit soort mensen.
Laat ons eens met z'n allen aan de slag gaan om de telefoontjes te verlengen tot een kwartier. Een produktie van 4 telefoontjes per uur lijkt me een mooi gemiddelde voor dit soort mensen.
ja, leuk , en als we dan nog allemaal massaal nee zeggen, tegen wat ze ons aanbieden, ben benieuwd hoelang ze dan nog werk hebben?
ook leuk als je melig bent:
wanneer er weer zo'n student belt zeggen: ja hoor, ogenblikje
de telefoon neerleggen en dan iedere 3-4 minuten vragen: heb je nog even..ben zo bij je!
is wel eens grappig
wanneer er weer zo'n student belt zeggen: ja hoor, ogenblikje
de telefoon neerleggen en dan iedere 3-4 minuten vragen: heb je nog even..ben zo bij je!
is wel eens grappig
Ik hanteer een andere methodiek.
Mijn doel is de call centermedewerkers aan het janken te krijgen. Is me al enkele malen gelukt.
Zouden ze me dan ook op de speaker zetten?
Mijn doel is de call centermedewerkers aan het janken te krijgen. Is me al enkele malen gelukt.
Zouden ze me dan ook op de speaker zetten?