Ik werd vannacht 4 keer mijn bed uitgebeld...door een vreemd telefoonnummer ..wie weet waar dit vandaan komt...ik kan zelf niet naar het buitenland bellen ..dus kan het niet nagaan[ben hier voor op eigen verzoek afgesloten]
het nummer is 00558588150039..ik vertrouw het namelijk niet..uit welk land komt dit nummer???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoontje
-
Lieske1958
Re: telefoontje
Landnummer 55 staat voor Brazilië.
En 85 staat voor het netnummer van Fortaleza.
En 85 staat voor het netnummer van Fortaleza.
Dank je Lieske
Het blijft vreemd...verstond er ook geen woord van
Miss verkeerd gedraait???
Was eerst om een uur of 2 ,daarna een half uur later ,tot een uur of 5...dus je begrijpt weinig geslapen vannacht
En dan heb ik ook nog een geheim nummer...vreemd blijft het!!!
Het blijft vreemd...verstond er ook geen woord van
Miss verkeerd gedraait???
Was eerst om een uur of 2 ,daarna een half uur later ,tot een uur of 5...dus je begrijpt weinig geslapen vannacht
En dan heb ik ook nog een geheim nummer...vreemd blijft het!!!
-
Captain Pervert
Er was laatst ook zoiets dat bij KPN enkele honderden klachten waren binnengekomen omdat ze werden wakkergebeld door Koreanen.
Het bleek zo te zijn dat dat komt doordat die Koreanen aangesloten zijn bij een of andere prijsvechter die de aansluiting via omleidingen regelt ofzo, en door een of andere storing belden ze ineens met Nederland.
Het bleek zo te zijn dat dat komt doordat die Koreanen aangesloten zijn bij een of andere prijsvechter die de aansluiting via omleidingen regelt ofzo, en door een of andere storing belden ze ineens met Nederland.