LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tell Sell Creditcard

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Wat vindt u van dit ongevraagd toesturen van een creditcard ?

Prima
0
Geen stemmen
Niet netjes
0
Geen stemmen
Onbeschoft
3
100%

Totaal aantal stemmen: 3

Wma

Tell Sell Creditcard

Ongelezen bericht door Wma »

Ook wij hebben dus ongevraagd een creditcard van Tell Sell ontvangen.

Helaas zijn wij ook zo dom geweest om ± 2 jaar geleden een keer wat bij Tell Sell te bestellen.
Omdat ik sindsdien een enorme hekel aan het bedrijf heb gekregen maak ik post die ik van hun ontvang niet eens meer open en gooi het meteen bij het oude papier.

Helaas heb ik dat ook gedaan met de post omtrent de creditcard.
Niet wetende dat men zover zou gaan (zou onbeschoft zou zijn) om ons ongevraagd een creditcard toe te sturen.

Toen de creditcard binnenkwam heb ik meteen contact met het bedrijf opgenomen dat de creditcard verstuurd had. Na vele ontwijkende antwoorden en doorverwijzingen naar Tell Sell en behoorlijke telefoonkosten was ik dus niets verder gekomen.
Wat mij erg stoort is dat men wel makkelijk de adressen van Tell Sell overneemt maar dat men als iemand hierop reageert zegt niets te kunnen doen !!!

Daarna contact opgenomen met Tell Sell. Nou voordat je hier door alle reclames en het menu heen bent ben je al heel wat tijd en kosten kwijt.
Natuurlijk kon de telefoniste niets voor mij doen want ik moest dit met de klantenservice opnemen.
Dus opnieuw gebeld en contact gekregen met klantenservise. Inmiddels was ik zo kwaad dat ik mijn gal behoorlijk gespuid heb.

Uiteindelijk is de boel geannuleerd en heb ik mijn adres uit het bestand van Tell Sell laten verwijderen.

Waar ik me vooral kwaad om maak is het feit dat men mij ongevraagd dit soort dingen toestuurd en de moeite die ik vervolgens moet doen om er weer vanaf te komen.

OPROEP:
Laten we met zijn allen zo snel mogelijk ons adres bij Tell Sell laten verwijderen.
Laten we ze straffen voor deze brutaliteit en laat ze zoveel mogelijk klanten verliezen.

Dit is de enige manier om de werkwijze van dit soort bedrijven af te straffen.

Ze trekken zich anders toch niets van de klachten aan!

Dilbert29

Re: Tell Sell Creditcard

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee waarom zouden ze ook? Jij bent dom genoeg om iets van die rommel te bestellen. Hierdoor teken je voor het feit dat je accepteert dat ze je doodgooien met allerlei rommel en dergelijke.

Die creditcard kun je gewoon door midden knippen en weggooien dan is er niets aan de hand.

Gesloten