LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terug kerende klachten van Misterbed

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hansies

Terug kerende klachten van Misterbed

Ongelezen bericht door hansies »

De klachten over Misterbed blijven maar terug komen. In het verleden stond erop trosradar een hele waslijst aan klachten over Misterbed. Waarschijnlijk zijn deze klachten door dreiging van de uiterst agressieve eigenaar van Misterbed verwijderd. De terug kerende klacht van Mister bed is de service.
Op het moment dat je een product besteld bij Misterbed dan word je prima geholpen. Maar op het moment dat je problemen met je product hebt en je beroept op je garantie dan kun je dat vergeten.
De eigenaar van misterbed is super agressief zeker op het moment als je jezelf beroept op de garantie. In deze klacht sta ik niet alleen.
Er zijn aanbieders genoeg, als je geen buikpijn wilt hebben bestel dan niks bij Misterbed.

crazyme

Re: Terug kerende klachten van Misterbed

Ongelezen bericht door crazyme »

hansies schreef:De klachten over Misterbed blijven maar terug komen. In het verleden stond erop trosradar een hele waslijst aan klachten over Misterbed. Waarschijnlijk zijn deze klachten door dreiging van de uiterst agressieve eigenaar van Misterbed verwijderd. De terug kerende klacht van Mister bed is de service.
Op het moment dat je een product besteld bij Misterbed dan word je prima geholpen. Maar op het moment dat je problemen met je product hebt en je beroept op je garantie dan kun je dat vergeten.
De eigenaar van misterbed is super agressief zeker op het moment als je jezelf beroept op de garantie. In deze klacht sta ik niet alleen.
Er zijn aanbieders genoeg, als je geen buikpijn wilt hebben bestel dan niks bij Misterbed.
Hoe kunnen de gebruikers van dit forum controleren of dit verhaal waar is of dat er sprake is van laster door een zielig concurrentje ?

hansies

Nee, hoor ik was ooit jaren geleden klant bij misterbed. De klachten staan ook niet op zich, het internet staat vol met klachten over misterbed. Gezien er zoveel klachten over misterbed zijn houdt de eigenaar van misterbed dit forum nauwlettend in de gaten. Het is eerder denkbaar dat de reactie op mijn topic van Misterbed zelf komt. Dit heeft misterbed ook al in het verleden gedaan. Gezien de tijdsperiode dat de reactie is gegeven is dit hoogstwaarschijnlijk.
Misschien is een cursus klantvriendelijkheid wat voor misterbed. Of je naam veranderen en opnieuw beginnen, maar dan wel eerst de cursus volgen hoe ga ik om met een klant.

Miss Tascha
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

En waarom ga je er jaren later nog druk over maken?
Natuurlijk wordt een topic na x aantal jaren verwijderd.
Maar dat terzijde, waarom maak je nu na "al die jaren" opnieuw een account aan om zonder gefundeerde redenen een bedrijf aan te vallen?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

hansies schreef:Het is eerder denkbaar dat de reactie op mijn topic van Misterbed zelf komt. Dit heeft misterbed ook al in het verleden gedaan. Gezien de tijdsperiode dat de reactie is gegeven is dit hoogstwaarschijnlijk.
Heb je soms het idee dat je achtervolgd wordt ? Draag je aluminium hoedjes zodat een geheime overheidsinstantie jouw gedachten niet kan lezen ? :mrgreen:

hansies

Auw, auw, auw, maar de waarheid mag verteld worden en de consument gewaarschuwd tegen wanpraktijken van Misterbed. Daarbij komt dat het terug kerende klachten zijn, zie ook de andere klachten op dit forum. Dan is mijn ervaring ook al is het een tijd geleden van belang. Het betekent dat misterbed geen leerling trekt uit het verleden. Daardoor blijft het van belang om mede consumenten te blijven waarschuwen voor deze firma.

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

hansies schreef: geen leerling trekt uit het verleden.
Zou wel revolutionair zijn... eindelijk in de tijd reizen.. :D

Maar ik kan niet zoveel negatieve ervaringen vinden, niet hier op het forum (1 topic uit 2007) en ook niet op het internet zelf.

Gesloten