LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Box

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: The Box

Ongelezen bericht door Gast »

Maar niet iedereen is liefhebber van Urban
we hebben hier in Nederland 3 grote muziekscenes.
gabbar/Dance, Rock/Metal en Urban.
dus maar 1 derde van de nederlanders stoort zich er niet aan
en 2 derde wel. :wink:

fuckface

Ongelezen bericht door fuckface »

Hey who gives a **** the box on the roxs of hoe al die **** ook moet heten.Het is allemaal een pot nat!Het wordt namelijk allemaal geexploiteerd met onze belastingcentjes.Dus wat maakt dat nou uit wat die belachelijke zenders allemaal uithalen?Het is uiteindelijk gewoon een zielige vertoning.In de muziek van tegenwoordig die geproduceerd wordt zit geen greintje respect meer.Het is alleen maar een euro kwestie geworden.Maar let maar op mijn woorden: we komen ons zelf nog weleens een keertje tegen!!!Creativiteit is het sleutelwoord,en er zijn momenteel heel veel bandjes waarbij dit ontbreekt.Wel mijn petje af voor kane en bands als direct.

De groenten de fruitenman

Gast

en dan al die jongeren die nu al denken dat dat gedrag uit de videoclips op MTV en TMF normaal is :(

Gast

helaas wel ja. maar dat viel mij ook al op dat er nu series zijn. **** daarmee op. dat doet mtv maar daar is het positieve nog bij dat er goede achtergrondmuziek bij is. 8) 8) . dus die mogen blijven. verder is het ook leuk om te zien en waarschuwen ze er goed voor dat je het zelf niet moet doen. dat doen al die urban "muziekanten" niet. ja ik vind dat geen muziekanten ze kunnen met ctrl o een beat openen en rappen een tekst over een bloot wijf en dat is het :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Gast

als ik naar een muziekzender kijk wil ik muziek en geen series :?

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Wat een uitvinding, die radio... gebruikt minder stroom en meer muziekkeuze. Of de muziek moet niet de hoofdzaak zijn, dan heb je een probleem.

Gast

en als je het contact formulier invult of een mailtje stuurt is het maar de vraag of ze wel reageren

Gast

en als ze wel reageren is het een heel lullig kort berichtje van hooguit 5 regels

Cynthia77

Ongelezen bericht door Cynthia77 »

Ik wacht nog steeds op hun reactie. Wellicht kunnen ze de klachtenstroom niet meer aan! :twisted:

urban zuigt.

Ongelezen bericht door urban zuigt. »

er zijn wel meer mensen die wachten op een reactie. en blijven mailen. vooral boos zijn op hen. laat ze maar weten dat ze op kunnen rotten nu.

Black

Ongelezen bericht door Black »

waarom is deze topic verhuist naar dit forum deel over videobanden :?

@Urban zuigt stuur het mailtje nog een keer dat wil daar nog wel eens helpen ben ik achter gekomen :wink:

Gast

Forumdeel over videobanden? :roll:

Gast

The box is bij mijn weten altijd nog een tv-zender geweest. waar je vroeger zelf bepaalde wat er werdt gedraaid. nooit geweten dat ze The Box op videobanden hadden gezet :wink:

Gast

Dit onderdeel van het forum gaat ook niet over videobanden.
Snap ook niet hoe Black daar bij komt.

Black

Ongelezen bericht door Black »

Het staat er toch echt:
Hier kunt u al uw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.

Gast

Nederland heeft 3 muziek kanalen en 1 eigenaar.
Monopolie dus?
Dat is toch niet legaal?

Gast

Wat is jou TV dan?

Gast

Nederland heeft 3 muziek kanalen en 1 eigenaar.
Monopolie dus?
Dat is toch niet legaal?
Waarom is dat niet legaal?
TMF en The Box hebben hun toko gewoon op een legale manier aan MTV verkocht... :roll:

En ja, dit forum onderwerp gaat over Audio/Video/Foto.
Gek he, dat tv daar ook onder valt :roll:

Gast

Een branch mag geen monopolie houden.
Dat is in strijd met de wetgeving voor concurentie en vrije markt.
Ik neem aan dat muziekzenders een aparte branch vertegenwoordigen.

Gast

Nee, vallen gewoon onder tv-zenders en dus niks monopolie.

Gesloten