LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
GJ23

Thuiswerk

Ongelezen bericht door GJ23 »

Je hoort nogal eens negatieve dingen over thuiswerk.
Je moet een bedrag storten om een catalogus in huis te krijgen of je moet al een lidmaatschapsbedrag storten voordat je weet waar je aan toe bent.

Onlangs zag ik een advertentie in de krant van ThuiswerkGarant (www.thuiswerkgarant.nl) Als ik naar de site ga en ik laat me voorlopig inschrijven, gratis, dan kun je alleen de vacatures ouder dan 3 maanden bekijken. Er schijnen wel meer vacatures te zijn, maar omdat ik het lidmaatschapsbedrag niet heb overgemaakt kun je die niet bekijken en weet je dus ook niet of je nou bedrogen wordt waar je bij staat of niet.

Er staat wel een leuk stukje op de homepage over een zgn. tevreden klant maar dat zegt ook niet zo veel natuurlijk. Deugt dit bedrijf?

Gebakje
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mar 2005 12:29

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gebakje »

Wel wat weinig informatie op het eerste gezicht, maar het ziet er netjes uit. Ik denk dat de ervaring zal leren of het iest is.

P.s.
Dit berecht kan spellingfouten bevatten, ik heb dyslectie.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hoi
Ik heb geen dislektie maar maak ook schrijf fouten.
Trap er niet in volgens mij is er geen thuiswerk meer sinds 1980.
Alles wat nu aangeboden wordt is oplichting/zakkenvullerij.
Doe het zelfde als de aanbieders en u heeft thuiswerk .[OPLICHTING]

nvt

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door nvt »

Als je moet betalen om te mogen werken wordt je bedrogen. Zo simpel is dat.

meertje

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door meertje »

Nooit betalen!!! Ik heb na wat speurwerk via google www.adresboekje.nl gevonden dan gezocht op direct mail, wat bedrijfjes in de buurt gebeld of zij werkten met thuiswerkers en het resultaat was dat ik een week later al mailings in enveloppen zat te stoppen. Dus er is wel thuiswerk alleen even speuren op internet trefwoorden direct mail, essemblage e.d :lol:

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

100.000 brieven in een enveloppe stoppen voor 10 euro.

meertje

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door meertje »

zo'n 1000 is ook genoeg voor die 10 euro. Thuiswerk moet je ook niet doen om rijk te worden dan moet je wat anders zoeken.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Meertje moet maar een thuiswerkcentrale beginnen!, ben ik haar eerste werknemer!,

Als je met 1000 brieven in envoloppen stoppen € 10,- krijgt, vind ik persoonlijk dat je stevig betaald wordt!,

Toppie hoor!, de praktijk is echter anders, 10.000 zal eerder komen... :)

patje

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door patje »

:P hallo ik ben 23jaar en heb thuiswerk ik heb eenmalig 125euro betaald voor de spullen die ik nodig heb meer informatie bij kleeneze .nl

meertje

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door meertje »

Geloof wat je geloven wilt. Het is trouwens geen thuiswerkcentrale het is een direct mail bedrijf het is dus allemaal post werk en wat je verdient hangt af hoeveel brieven je moet in insteken e.d maar tot nu toe heeft het gevarieerd van € 8,= tot € 11,50 per 1000 en dat is toch leuk meegenomen. :lol:

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

mensen geloof me ik ben 65 plus en zocht ook thuiswerk alles
afgezocht gelukkig nergens voor betaald na een jaar zoeken nog niks.
heb me in laten schrijven bij een uitzendbureau voor 65 plussers
binnen twee weken werk geen thuiswerk maar wel leuk werk en ik
zit weer tussen de mensen.

lietje18

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door lietje18 »

Vanmorgen las ik ook de advertentie in de krant van thuiswerkgarant.nl.
Ik had er wel interesse in, en heb meteen op de site gekeken.
Er was voor mij 1 vacature die ouder was als 3 maanden, zodat ik dus niet hoefte te betalen voor het "lidmaatschap". Ik dus meteen gereageerd op deze vacature, nog geen minuut later kreeg ik gelijk een mail terug dat het bedrijf alleen werkt vanuit Belgie en geen mensen uit Nederland aanneemt omdat de kosten dan zogenaamd te hoog worden van het versturen van het thuiswerk.
Wie heeft hier meer ervaring mee? En is het nu werkelijk die 49,50 Euro
waard om je in te schrijven? En is er eigenlijk nog wel thuiswerk te vinden?? Ik zou hier graag meer over weten.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Hier in de krant staat elke week ook over thuiswerk. Je moet dan naar een 0900 nummer bellen. van 0.80 eurocent per minuut. Ik gebeld ik denk ja als er iets uitkomt dan heb ik geluk, ik zt met een uitkering.
Maar ik hing 26 minuten aan de telefoon en dat heeft me 20 euro gekost. Een hele hoop vragen dat je denkt wat moet ik ermee. En de bedrijven zouden me thuis bellen. Toch maar afgemaakt die inschrijving. Maar nog niks gehoord. Je krijg elke maand ofzo nieuw werk via email toegestuurd gekregen en zit er iets voor je bij dan moet je maar weer even bellen naar dat nummer van 0, 80 cent per minuut. Dit is ook gewoon oplichterij hoor. Zo komen ze wel aan hun geld.

As

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door As »

Wie heeft ervaring met de thuiswerkcentrale - zie www.thuiswerkcentrale.com.
en zo ja, wat zijn jou ervaringen dan?

OL1969

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door OL1969 »

Ik heb nu exact dezelfde ervaring als Lietje18 met ThuiswerkGarant. Maar één vacature - waar je dan onmiddellijk een reactie op krijgt dat je er niet voor in aanmerking komt. Ik vind het maar een schimmig iets, en ben dus iets dieper gaan graven.

Ze vermelden een adres in Hoogezand (en noemen zich "onderdeel van de Vindaris groep") maar het KvK-nummer is van een fitness bedrijf in Groningen. En dat klopt dan wel weer, de eigenlijke website staat ook op http://www.pro-health.nl/thuiswerk/site/default.asp (op http://www.thuiswerkgarant.nl/ staat alleen een lege HTML frame).

Van die hele Vindaris-groep ("adviesbureau met jaren lange ervaring op het gebied van werving en selectie van personeel") kan ik op het hele Internet niets terugvinden.

En dan dat inschrijfgeld van meer dan 100 gulden, pardon 49 euro 50, dat doet volgens mij toch wel de deur dicht.

De zoveelste entrepeneur met gladde praatjes die er op uit lijkt te zijn om mensen het geld uit de zak te kloppen.

Misschien is deze wel eerlijk, de wonderen zijn de wereld nog uit als heeft-ie de schijn tegen, e.e.a. zou kunnen blijken als hij door Radar of een dergelijk programma eens kritisch wordt ondervraagd :wink:

Hanneke1978

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Hanneke1978 »

OL1969, ik heb bij de Kamer van Koophandel nog even naar Vindaris gezocht en kom dan weer bij Pro Health terecht. Je kan er volgens mij wel van uitgaan dat dit niet klopt.

nwm

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door nwm »

Het lijkt erop dat de "Echte thuiswerk" aanbieders corrupter zijn dan mensen cq bedrijven je iets aanbieden via MLM, Netwekmarketing of hoe het ook genoemd wordt

Bij goede MLM bedrijven hoef je niet naar 0900 nummers te bellen waar je minutenlang aan de lijn gehouden wordt, je hoeft hier ook niet - zonder er iets voor terug te krijgen - inschrijfgeld betalen om maar ingeschreven te staan en dan maar afwachten tot er iets gebeurt.

Bij MLM bedrijven weet je tenminste wat je krijgt voor je inschrijving. Meestal is dat een paar produkten, een handboek, brochures enz.
En meestal kan je dan vanaf dag 1 aan de slag. Meestal krijg je hier in het begin ook nog persoonlijke begeleiding zodat men met goede moet kunt beginnen met verdienen.

Nou, laat mij dan maar een mlm-er zijn dan weet ik tenminste waar ik mijn geld aan uitgeef.

NWM

mp'v

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door mp'v »

Betalen om te mogen werken? Ach... Er zijn ook nog mensen die in de heilzame werking van de biostabil geloven... En in Sinterklaas...

juultje40

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door juultje40 »

:? Ik ben erin geluist ben ik bang.
IK heb die 49,50 wel bataald omdat ik het geld terug zou krijgen als ik binnen 3 maanden geen werk zou hebben.
Vond het daarom wel te doen maar als ik dit zo lees denk ik dat ik er weer ingetrapt ben. Ben ook veeeeel te goed van vertrouwende. Verdorie, domme ik.
Ik kan niet anders doen dan afwachten of me nog iets geboden wordt en inderdaad na 3 maanden proberen mijn geld terug te krijgen. :oops: :x :(

lietje18

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door lietje18 »

Nou Juultje40, ik ben benieuwd hoe dat afloopt! Ik heb er geen vertrouwen in in ieder geval. Laat je eens wat weten over 3 maanden?
Hopelijk valt het allemaal mee.

Gesloten