LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kayligh

thuiswerk

Ongelezen bericht door kayligh »

Heb ook gesolliciteerd naar thuiswerk en als je ze belt geen reactie. Nu doe ik het via de mail maar volgens mijn is het gewoon een oplichters bende. Ze blijven me mail sturen en elke keer als ik via de mail reageer krijg ik een ande telefoonnr erbij .Dus ik heb er geen goeg gevoel bij. groetjes Kayligh :cry:

sandravdeinden

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door sandravdeinden »

Ook ik ben hier helaas vandaag achter gekomen dat het voelt als oplichterij. Heb 30 min. in de wacht gestaan en werd maar niet doorverbonden.
Zou zoiets eigenlijk wettelijk wel mogen... :(

flosje

Ongelezen bericht door flosje »

Ik ook heb na mailing gebeld over een vacature, 30 minuten in de wacht 24 euro armer.
Praten wij hier over dezelfde Thuiswerklijn

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hier zijn wereldwijd wel een miljard topic`s over.
Thuiswerk is niet meer!
Je kan alleen met het nummer wat je moet bellen geld verdienen.
Dus als je thuiswerk zoekt doe het op dezelfde mannier.
Schaf een tel nummer aan laat de beller betalen ,en wordt ook oplichter

sandravdeinden

Het thuiswerk waar ik het over heb begon heel onschuldig...
Er stond een advertentie in de krant om een 0800-nummer te bellen en die zijn gratis... en daarop moest je je eigen telefoonnummer achterlaten.
Later kreeg ik het emailadres van hun doorgegeven en daar moest je een formulier invullen over wat voor soort werkzaamheden je interesse had en of je eventueel opslagplaats had.
Had je dat formulier ingevuld, kreeg je op een gegeven moment een mailtje terug met dat er een vacature beschikbaar was en of men met spoed een 0900-nummer wilde bellen want een reactie per mail kon helaas niet.
Laatst gewijzigd door sandravdeinden op 18 mei 2006 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.

sandravdeinden

heb net mijn mail gecheckt....
raad eens...
heb een reactie op mijn mailtje gekregen over mijn klacht van het telang in de wacht staan...
krijg nu een ander 0900-nummer wat ik moet bellen met de belofte dat ik maar max. 15 sec. in de wacht sta...

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik ben benieuwd
u zult de eerste zijn ,die in deze tijd zonder opgelicht te worden thuiswerk vind

Gesloten