Ieder huis gezin krijgt thuis gestuurd een envelop van TNT om je kerstpost in te versturen.
Wat schets mijn verbazing wordt er niet meer gekeken naar postcode's.
Alles kan in 1 envelop van TNT post minimaal 30 stuks , terwijl je er altijd opgewezen wordt om de post in de brievenbus de juiste selektie te maken waarop de postcodes staan van de regio waar je woont.
Terwijl ze alle zeilen moeten bij zetten om de post te versturen, moeten ze nu eerst de envelop van TNT openen en de post sorteren. :
Daarbij, ze vinden het weer leuk om post te bezorgen. Ze waren zoveel werk kwijtgeraakt omdat e-mail, goedkoper, effïciënter en sneller het product postbezorging haast ter ziele had geholpen. Dus een paar TNT enveloppes met daarin kerstkaarten niet gesorteerd op postcode is een welkome aanvulling voor de dagbesteding.
Die actie is ook heel anders bedoeld, nl het eerder gaan versturen van de kaarten. Dat kon tot vandaag, de meeste mensen doen het echter de dagen erna. Tevens was er nog een lullige prijsvraag aan verbonden, prima om weer een goedgevulde database aan te leggen met adressen.
Het is alleen zo knullig dat je niet overal die mooie oranje enveloppe kan gebruiken.
In mijn woonplaats worden op 1 december veiligheids beveiligingen op de brievenbussen geplaatst, zodat er geen vuurwerk in gegooid kan worden.
Gevolg ia dat de enveloppe, met minimaal 30 kaarten, er ook niet in kan.
Nu kan je natuurlijk de kaarten los in de bus gooien en de enveloppe er achteraan duwen, maar of dat helpt......??????
IK wel maar wat een onzin, ze bekijken het maar, brievenbus staat naast m'n huis en daar gooi ik ze dus op postcode lekker los in. Heb t idee dat als je ze met de zak verstuurd het nog langer duurt tot ze aankomen.
Nou ik ben helemaal niet gerust.
Een oranje envelop.Het kan best een
uitnodiging van het koningshuis geweest
zijn voor mij om met hun Kerst te vieren.
Loop ik dus mooi mis.
Nou ik heb hem ook niet gehad.
stomme TNT ook.Kan dacht ik
ook ontploffen of heb ik het mis.
Je hoeft geen tnt te gebruiken op de postbussen te laten ontploffen. Hier in de buurt zijn kortgeleden twee brievenbussen, die nota bene voorzien waren van die anti-vuurwerkstrips, de lucht ingevlogen. Creatieve vernielers deinzen voor niets terug.