Hallo ik heb eerder hier een topic geplaatst en was nogal boos
dus dat topic is verwijderd.
ik zal nu het probleem dat ik heb met tnt beter proberen in te lichten.
ik heb ongeveer 2 weken geleden een pakket voor RMA terug gestuurd naar een fabrikant in duitsland.
dit pakket is verzekerd verstuurd
nu is het zo dat het pakket steeds blijft hangen, eerst een week in utrecht en nu dus in duitsland.
Ik heb TNT klantenservice 5 keer gebeld en krijg constant een ander verhaal te horen (hij word retour gezonden of hij word tog naar de geadresseerde gezonden)
wat ik mij nu afvraag is wanneer ik mijn geld terug mag claimen en hoe dit in zijn werking gaat.
het pakket is voor 250 euro verzekerd
ik heb ook een barcode alleen ga ik die niet hier plaatsen ik wil niet dat iemand anders mijn pakket informatie kan veranderen ofzo.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT post klacht en claimen?
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: TNT post klacht en claimen?
Geef aan dat het pakket vermist is, en claim de verzekering.
Dan zullen ze aan moeten tonen dat het niet vermist is, en duidelijk moeten maken waarom het zo lang moet duren.
Dan zullen ze aan moeten tonen dat het niet vermist is, en duidelijk moeten maken waarom het zo lang moet duren.
Hetzelfde probleem heb ik ook. Mijn verzekerde pakketten naar het buitenland blijven ook "ergens" hangen en er wordt op de trackinglijst "mijn pakket" gemeld dat het retour komt. Dag erna is het weer onderweg. Dan is de bezorger onderweg en blijft de ontvanger speciaal thuis voor ontvangst en wordt de bezorgdag steeds veranderd. Drie dagen erna wordt het dan bezorgd. 
hoe claim ik de verzekering?Guardian72 schreef:Geef aan dat het pakket vermist is, en claim de verzekering.
hoe gaat deze procedure in zijn werk....
het pakket is nu bijna een maand bezig om op locatie te komen...
BUMP
heb hulp nodig het pakket is nogsteeds niet aan gekomen
ik weet niet wat ik moet doen
heb het onderzoeks formulier vorige week verstuurd en heb nogsteeds geen reactie van tnt post gekregen

heb het onderzoeks formulier vorige week verstuurd en heb nogsteeds geen reactie van tnt post gekregen
-
Guardian72
- Contacteer:
Bel eens met TNT, en vraag waarom je geen reactie krijgt.dinzey schreef:BUMP
Ga desnoods langs bij het kantoor waar je de zaken verzonden hebt.
ja dat zal ik dan maar weer doen
het is nu zeker 2 weken geleden en krijg nogsteeds geen reactie van tnt post
pakket is nu al anderhalve maand blijven hangen
het is nu zeker 2 weken geleden en krijg nogsteeds geen reactie van tnt post
pakket is nu al anderhalve maand blijven hangen
nou maar weer even een update
Er schijnt een onderzoek gestart te zijn naar het pakket
ik moet dus 30 dagen wachten voordat ik hopenlijk mijn pakket terug krijg of geld mag claimen
ze zijden dat ze me hier over hadden gemaild ik heb echter nooit een email ontvangen en vroeg hiervoor nog een keer gemaild te worden
ook deze mail heb ik nogsteeds niet ontvangen.
klante service is ook niet wat het hoort te zijn daar.
Ik zal in de toekomst nooit meer iets via TNT versturen UPC of DHL word het de volgende keer...
Er schijnt een onderzoek gestart te zijn naar het pakket
ik moet dus 30 dagen wachten voordat ik hopenlijk mijn pakket terug krijg of geld mag claimen
ze zijden dat ze me hier over hadden gemaild ik heb echter nooit een email ontvangen en vroeg hiervoor nog een keer gemaild te worden
ook deze mail heb ik nogsteeds niet ontvangen.
klante service is ook niet wat het hoort te zijn daar.
Ik zal in de toekomst nooit meer iets via TNT versturen UPC of DHL word het de volgende keer...