Eerst even mjn eerdere onderwerp.
Weet iedereen wel dat de nieuw aangenomen chauffeurs bij TNT-pakketpost per STUK betaald krijgen?
Dat is de reden dat pakketten overal maar neer gedonderd worden!
Spullen waar jij en ik al dan niet voor betaald hebben!
Schande!!!
Ook mij is dit nu gebeurd.
Heb contact met zowel de leverancier als TNT-post gehad.
De leverancier komt mij tegemoet en wil het pakket nog een keer aan mij verzenden,zonder extra kosten.
TNT post stuurt mij van het kastje naar de muur.!
Ik heb na telefonisch contact met TNT het gevoel alsof ik de boel bedrieg en een leugenaar ben.
Het pakket blijkt,volgens TNT post(ja,dat hebben ik en de leverancier ook al gezien,knap hé!) op mijn adres afgeleverd te zijn,maar dus niet aan mij of een van mijn gezinsleden en dus al helemaal niet op mijn huisnummer!
Ze houden de chauffeur een handje boven het hoofd en ik ben dus de leugenaar!
Als je via e-mail een klacht indiend krijg je een standaard ****-mail toegestuurd,die ze op iedere klacht terugsturen.Ze lezen je verhaal niet eens!!!
Als je telefonisch een klacht indient,krijg je standaard een brief of je het pakket alsnog hebt ontvangen en zoniet dat de bedrijfsrecherche contact met je op KAN nemen.Jaja.Ik wacht echt op dat telefoontje,maar helaas ik vrees dat dat dus niet gebeurd.
Nee,ik ben belazerd door een chauffeur en ze weten zogenaamd niet wie dat is!
Nou,ik kom er echt wel achter want ik laat mij niet belazeren door die die ene rotte appel die bij TNT post werkt.
Ik ben heel boos en laat het hier ook niet bij zitten.
Ik rust niet voordat ik weet bij wie of dat het pakket überhaupt is afgeleverd.
Na 4 weken kreeg ik eindelijk (na veel boze mails) een telefoontje.
De chauffeur was met de noorderzon vertrokken en De afzender (in dit geval H&M) krijgt een schadevergoeding.
Gelukkig,daar was het mij om te doen!~
Nee.
Vandaag zou ik een pakket met studieboeken moeten ontvangen.
En kun je het al raden???
Pakket weer aan geadresseerde afgeleverd.
Maar dus weer niet aan mij!!!!!!
Waarschijnlijk een ingehuurde chauffeur met wit busje en geen TNT kleding of is de 'verdwenen"chauffeur (ook een ingehuurde) weer terruggekeerd en zint hij op wraak!!!
Dit is toch te gek voor woorden.
2 keer in een maand tijd.
Toeval of gebeurt dit steeds vaker?
Weer mijn tijd verdoen met veelvuldig bellen en mailen.
Ik ben het nu echt spuugzat.
Anita
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT Post Pakketbezorging
Re: TNT Post Pakketbezorging
Aangetekend en dan moeten ze wel U vragen voor een krabbeltje...
iets duurder maar wel zekerheid!
Alle andere vormen neem ik als handelaar niet meer af, want ik het gelijke ervaringen!
Andere die wel netjes bezorgen krijgen zo meer klanten en dus...
iets duurder maar wel zekerheid!
Alle andere vormen neem ik als handelaar niet meer af, want ik het gelijke ervaringen!
Andere die wel netjes bezorgen krijgen zo meer klanten en dus...