Onlangs heb ik op een webwinkel een artikel besteld.
Via de track&trace kwam ik er achter dat het vrijdag j.l. zou zijn afgeleverd.
Er was nergens een pakketje te vinden en ook geen briefje in de bus.
Ik woon in een appartementencomplex, dus ben meerdere buren langs geweest maar niemand had wat gezien.
Ik heb contact opgenomen met TNT/postNL leeuwarden, daar kon ik alleen een klacht doorgeven en verder konden ze niks voor mij doen.
Heb daarna contact gezocht met het distributiecentrum bij mij in de woonplaats.
De medewerker die ik aan de telefoon had zou de desbetreffende postbode vragen nogmaals langs mijn huis te rijden om te kijken of hij nog wist wat hij had gedaan en een briefje voor mij achter laten.
Na een paar dagen nog geen briefje dus heb ik nogmaals gebeld, ik kreeg toen te horen dat de postbode het pakketje voor de deur van het appartementencomplex zou hebben gezet (midden in de stad, en waar meer als 50mensen wonen) Ik heb totaal geen bewijs dat zijn bewering juist is, en TNT/postNL kan verder niks doen.
Contact met de webshop gehad en die gaat nog contact opnemen met TNT/postNL, ben benieuwd maar verwacht niet veel.
Het is toch te absurd voor woorden dat ze zo met andermans spullen om gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT/postNL pakket bezorging
Re: TNT/postNL pakket bezorging
Wat vervelend.
Helaas bent u voor de TNT/post.nl geen partij. U kunt dus ook verder niets in die richting ondernemen. Dat hoeft u ook niet. De webshop is verantwoordelijk tot u getekend heeft voor ontvangst. Zij moeten bij TNT/Post.nl claimen, die zijn nalatig geweest. U heeft niets getekend voor ontvangst en de webshop hoort u alsnog uw zending te versturen, uiteraard op kosten webshop. Dat moeten ze dan maar uitvechten met hun vervoerder. Laat u niet overbluffen, u heeft uw rechten!
Helaas bent u voor de TNT/post.nl geen partij. U kunt dus ook verder niets in die richting ondernemen. Dat hoeft u ook niet. De webshop is verantwoordelijk tot u getekend heeft voor ontvangst. Zij moeten bij TNT/Post.nl claimen, die zijn nalatig geweest. U heeft niets getekend voor ontvangst en de webshop hoort u alsnog uw zending te versturen, uiteraard op kosten webshop. Dat moeten ze dan maar uitvechten met hun vervoerder. Laat u niet overbluffen, u heeft uw rechten!
Re: TNT/postNL pakket bezorging
zoon heeft een x box one besteld. Dit via een website in duitsland. Keurig een week later een sms dat hij bij de bruna was afgeleverd met een handtekening. Mijn zoon naar de bruna,...geen pakket. Volgende dag zoon terug naar de bruna waarom hij wel een bewijs van een handtekening had. Manager bruna verteld dat het niet zijn handtekening is en geeft het service nummer van tnt. Klaar. Natuurlijk zijn ze weer op zondag dicht! Morgen proberen dus,
Re: TNT/postNL pakket bezorging
Sinds wanneer laat TNT pakketten achter bij een Bruna? Of is het een PostNL pakket? Dat zijn 2 aparte bedrijven namelijk. En bedenk wel dat volgens Nederlandse wetgeving, een webshop verantwoordelijk is tot aan aflevering bij jou, zoals je ook kan lezen hierboven, maar of dat ook geldt voor een pakket van een buitenlandse winkel, is maar zeer de vraag..vliegje71 schreef: zoon heeft een x box one besteld. Dit via een website in duitsland. Keurig een week later een sms dat hij bij de bruna was afgeleverd met een handtekening. Mijn zoon naar de bruna,...geen pakket. Volgende dag zoon terug naar de bruna waarom hij wel een bewijs van een handtekening had. Manager bruna verteld dat het niet zijn handtekening is en geeft het service nummer van tnt. Klaat. Natuurlijk zijn ze weer op zondag dicht! Morgen proberen dus,
Re: TNT/postNL pakket bezorging
voor de 10 e keer mijn post niet ontvangen via tnt post verzonden , als je belt en vraagt hoe dit kan weten zij dit zelf eigenlijk ook niet, te druk , waar gewerkt wordt maakt men ook fouten .
MAAR VOOR DE 10 E KEER EN NIET ALLEN BIJ MIJ !!! ben tnt post spuug zat . en het ergste is dat tnt post nog altijd de enige briefpost bezorger is . buiten 1 of 2 enkele vrij onbekende bezorg diensten die niet altijd bezorgen en er veel langer overdoen dan tnt post . ik vindt het schande dat je als consument je vertrouwen geeft in een bezorgdienst en zij er dan een potje van maken
en bij klachten aangeeft er niets mee te kunnen,het maakt dan ook niet uit of je nu een track code hebt want dan is het nog hun probleem niet daar is mijn probleem dus niet mee verholpen .
MAAR VOOR DE 10 E KEER EN NIET ALLEN BIJ MIJ !!! ben tnt post spuug zat . en het ergste is dat tnt post nog altijd de enige briefpost bezorger is . buiten 1 of 2 enkele vrij onbekende bezorg diensten die niet altijd bezorgen en er veel langer overdoen dan tnt post . ik vindt het schande dat je als consument je vertrouwen geeft in een bezorgdienst en zij er dan een potje van maken
en bij klachten aangeeft er niets mee te kunnen,het maakt dan ook niet uit of je nu een track code hebt want dan is het nog hun probleem niet daar is mijn probleem dus niet mee verholpen .
Re: TNT/postNL pakket bezorging
Als iemand post verstuurd via TNT Post is het niet zo vreemd dat het niet aan komt.... Die bestaat nl. al een paar jaar niet meer.