1. je bestelt een pakket voor vrijdag de 6de binnen te hebben
2. je krijgt dinsdag bericht dat hij onderweg is, je wordt opgewonden
3. dezelfde dag krijg je bericht dat de chauffeur je adres niet kan vinden....1 foutje kan
4. je 2de pakket wordt met dezelfde slappe reden niet bezorgt
5. je wordt boos en belt tnt,
6, je krijgt een klantonvriendelijke telefoniste aan de lijn
7. je wordt niet geholpen
8. volgende week je krijgt je pakket tot 2 keer toe alweer niet, je wordt nog bozer want hij was voor die vorige week bedoeld en de week erop heb je hem nog steeds niet,
9. je belt alweer tnt en krijgt alweer een klantonvriendelijke vrouw aan de lijn en wordt WEER niet geholpen,
10. je wacht nog een week op je pakket en je ontvangt nog steeds niks,
11. je belt large en vraagt of ze de paketten opnieuw verzenden dit gebeurt dan ook duim omhoog voor large
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
12. tnt verpest het weer, je gaat over de rooie, je belt weer en je krijgt WEER een klantonvriendelijke vrouw aan de lijn je wordt weer niet geholpen,
13. large raakt zijn geduld kwijt en neemt contakt op met tnt (duim omhoog voor large) er wordt beloofd dat ik vandaag mijn pakket krijg....nee hoor
14. ik bel tnt WEER op zonder hoop van hulp maar probeer het toch nog,
15, ik krijg een klantvriendelijke man aan de lijn die me goed helpt, sociaal is ingesteld, maakt WEL een klacht op, zorgt ervoor dat de chauffeur aangesproken wordt, en is gewoon vriendelijk ondanks dat ik wat heetgebakkerd was *ahum* ik werdt rustiger en de man en ik hadden een goed gesprek en ik hing op met een goed gevoel, want morgen doen ze WEER een poging tot bezorging en als deze mislukt...........kom ik daar op terug op dit forum
en dat was een beste waslijst om te typen
![Razz :P](./../images/smilies/icon_razz.gif)