LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Gear Magazine

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anitathegreat

Top Gear Magazine

Ongelezen bericht door anitathegreat »

In november 2010 heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten op Top Gear Magazine met als kado een Dutch Forces horloge t.w.v. 199 euro. Dit abonnement is per email bevestigd. Betaling is geschied. In 3 tot 6 weken zou het horloge worden toegestuurd. Ik heb begin maart gebeld om te vragen waar het horloge bleef. Er werd toen gezegd dat er een fout is gemaakt bij het invoeren van het abonnement. Het abonnement was wel ingevoerd, het kado niet en dus zouden wij het kado niet krijgen want de voorraad was nu (in maart) op. Er is ons als alternatief kado een overgebleven horloge van de aanbieding uit 2009 aangeboden (absoluut niet vergelijkbaar met het Dutch Forces horloge) of de mogelijkheid het abonnementsgeld teruggestort te krijgen. Kan dit zomaar? Wij hebben voldaan aan alle voorwaarden. Zij wentelen hun fout nu op ons af.
Laatst gewijzigd door anitathegreat op 28 mar 2011 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Re: Top Gear Magazine

Ongelezen bericht door witte angora »

Weet je zelf een andere oplossing? Het horloge dat je wilde is er nu eenmaal niet meer, dus er is geen mogelijkheid om het alsnog toe te sturen.

anitathegreat

Het horloge is nog wel verkrijgbaar dus Top Gear Magazine kan nog erg gemakkelijk aan zo'n horloge komen.
Hun oplossing is inderdaad de meest gemakkelijke oplossing voor abonnementenland. Ik zou graag willen weten welke rechten ik heb. Het abonnement is afgesloten, betaald en bevestigd.
Nu komen zij daar eenzijdig op terug. Kan dat en heb ik dan helemaal geen rechten?
Laatst gewijzigd door anitathegreat op 28 mar 2011 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

het kado niet en dus zouden wij het kado niet krijgen want de voorraad was nu (in maart) op.
Het horloge is nog wel verkrijgbaar
Welke van de twee is het nu?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat waren de voorwaarden? Stond er bij op = op of iets anders, waaruit volde dat het aanbod beperkt wat?

Indien dit het geval is, dan is het vervolgens belangrijk om te weten of je het horloge weg gehad zou hebben, wanneer ze deze fout niet hadden gemaakt.

Wanneer het eerste niet het geval is, of het tweede wel het geval is, dan heb je recht op het horloge. Als zij het daardoor elders duurder moeten inkopen dan is dat maar zo.

anitathegreat

ik heb een telefoontje gehad van Top Gear Magazine. Ze gaan alsnog proberen om ons een horloge te leveren en gaan daar erg veel moeite voor doen (ze hebben verteld wat). Zij doen in elk geval hun uiterste best. Netjes van ze.

Gesloten