| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Topic over Dansschool gesloten ?
Topic over Dansschool gesloten ?
Iemand enig idee waarom ?
Re: Topic over Dansschool gesloten ?
Was dat over die dansschool die zo negatief in het nieuws gezet werd door Radar?
Als dat de dansschool is: Radar kwam daar uiteindelijk zelf nogal negatief over in het nieuws omdat ze in het topic niet echt de waarheid hadden gesproken en werd nogal te kakken gezet.
Logisch natuurlijk dat ze dat topic dan weghalen
Als dat de dansschool is: Radar kwam daar uiteindelijk zelf nogal negatief over in het nieuws omdat ze in het topic niet echt de waarheid hadden gesproken en werd nogal te kakken gezet.
-
VioletPrue
Het topic is niet weg, het is gesloten.
Waarschijnlijk omdat de kritiek inderdaad erg fel werd (en terecht overigens).
Ik vind het trouwens storender dat er in de uitzending met geen woord over is gerept!
Het was netjes geweest als Antoinette er even op terug was gekomen.
Waarschijnlijk omdat de kritiek inderdaad erg fel werd (en terecht overigens).
Ik vind het trouwens storender dat er in de uitzending met geen woord over is gerept!
Ik denk dat TS dat topic bedoeld inderdaad.agnesm schreef:Was dat over die dansschool die zo negatief in het nieuws gezet werd door Radar?
Het topic staat nog gewoon op het forum en is niet weggehaald. Het is alleen gesloten waardoor geen reacties meer kunnen worden toegevoegd.agnesm schreef: Als dat de dansschool is: Radar kwam daar uiteindelijk zelf nogal negatief over in het nieuws omdat ze in het topic niet echt de waarheid hadden gesproken en werd nogal te kakken gezet.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=113126
Wij kunnen alleen maar speculeren waarom het topic gesloten is. De enige die het zeker weet is de moderator. Als ik zou moeten speculeren denk ik dat het topic gesloten is omdat iedereen inmiddels zijn/haar zegje gedaan had en de discussie verder ging over een formulering van een zinsnede die niets meer met het topic te maken had.
Misschien is het daarom wel een aantal dagen voor de uitzending gesloten.VioletPrue schreef:Ik vind het trouwens storender dat er in de uitzending met geen woord over is gerept!
Vind het persoonlijk niet netjes dat het topic gesloten is.
Zeker niet netjes. Zo te zien kan Radar niet tegen (terechte) kritiek.
Dat terechte kun je wel weg laten.sephora30 schreef:Zeker niet netjes. Zo te zien kan Radar niet tegen (terechte) kritiek.
Radar kan niet tegen kritiek.
Een topic met kritiek over Radar en het bericht of de hele topic wordt
verwijderd zodat er soms geen touw meer aan vast te knopen is.