LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topic verwijderd over uitzending

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
clussler
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 okt 2005 20:21

Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door clussler »

Post ik gisteren een Topic met de opmerking dat ik het raar vind dat Radar geen melding maakt over de waarschuwing van het Commissariaat van de Media over de innige samenwerking met Indender. en of ze beterschap beloven.En wat denk je? Topic verwijderd, dat riekt naar censuur? wat vindt U?????

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door bot321 »

had je kunnen verwachten.Radar acepteerd geen
kritiek ze geven het alleen.
Zo zijn er weer een boel topics verwijderd met normale
vragen.Vreemde is echter dat het altijd gebeurd als er
bepaalde personen die altijd negatief reageren tegenreactie's
krijgen waar ze niet meer op kunnen reageren.
Van die topics is dan ook helemaal niets meer terug te vinden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Henri42 »

bot 468 .Independer is een zelfstandig opererend instituut :)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door bot321 »

Henri42


Geplaatst op 11 Mrt 2007 13:30 door Henri42

bot 468 .Independer is een zelfstandig opererend instituut
Henri 87 Radar ook :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Henri42 »

dat bedoelde ik dus, Radar is kieskeurig over zijn eigen programma beoordeling, de presentatrice oogt leuk, alleen bereik je daar weinig mee

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je via Radar en Independer een goedkope verzekering afsluit krijgen ze bij Independer een beloning, hiermee houden ze het systeem en de service in stand, net als hypotheek adviseurs, maar zij proberen onafhankelijk en eerlijk te blijven, en niet de provisie maar de klant als belangrijkste, bij fouten worden ze namelijk keihard afgerekend!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Henri42 »

maar zij proberen onafhankelijk en eerlijk te blijven, en niet de provisie maar de klant als belangrijkste, bij fouten worden ze namelijk keihard afgerekend!


nadat Radar van hun diensten gebruik is gaan maken, probeer eens een afspraak met Independer te maken: ALLEEN INTERNET CONTACT is mogelijk.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Jablan »

Samenwerking Radar - Independer ligt toch voor de hand. Radar doet aan productvergelijkingen en Independer ook.

Bovendien zijn de mediaregels voor de publieke omroep erg strak. Hoe vaak horen we niet piepjes of een hele reeks bedrijfsnamen als het nieuws over 1 bedrijf gaat. Je moet zo onderhand raden waar het over gaat.
En dan het gedoe over wel/niet samenwerken met derden. Samenwerking met kranten is wel toegestaan - afgelopen week nog 1Vandaag met Trouw, maar met internet-bedrijven niet ?

Vergelijk dit met de regels voor de publieke omroepen in de landen om ons heen en je ziet dat daar samenwerking met andere instellingen zonder meer mogelijk is.

Om het op consumentengebied te houden: de ARD-Ratgeber uitzendingen worden altijd in samenwerking met andere partijen gemaakt, zowel consumentenbond als onderzoeksinstituten als bedrijven die hun producten gratis ter beschikking stellen. En de Duitse media-waakhond is net zo alert als het commissariaat voor de Media hier in NL.

__

Om terug te komen op de vraag: ik zie wel vaker dat items in dit forum worden verwijderd of verplaatst. een beetje forumbeheer is goed, zolang het geen acties van een stagiair-niveau worden. Kijk hieronder maar eens bij Gezondheid en Voeding onder Reïntegratie :P

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Henri42 »

Jablan,

Radar doet aan meer dan aan productvergelijking, vanavond houden ze zich bezig met jeugdzorg, vlg mij een item voor een actualiteitenrubriek en voor een consumentenprogramma.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door Jablan »

Hoi Henri,

Je hebt zeker een punt ...

Ik heb de indruk - zeker weten doe ik het echt niet - dat de bezuinigingen bij TROS hebben geleid tot 1 redactie voor alle informatieve programma's. En als men niet goed weet waar een onderwerp thuishoort, dan komt het in meerdere uitzendingen terug. Ach, ik kijk er nog steeds met interesse naar.

Jablan,

overigens een tevreden internet+bellen klant :wink:

clussler
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 okt 2005 20:21

Re: Topic verwijderd over uitzending

Ongelezen bericht door clussler »

Best D1rk
Independer is toch echt een BV en volgens mij is dan de doelstelling het behalen van winst. Independer profileert zich als vergelijker maar gebruikt al deze gegevens om producten te verkopen. Op zich slim en knap maar van echt vergelijk is geen sprake. Ze laten vaak labelproducten van diverse aanbieders erbuiten en verkopen zelf producten die ze een week later slecht testen. Dan moet RADAR moneyview vragen. die zijn onafhankelijk!! http://www.moneyview.nl/

Gesloten