LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TPG POST BETALEN VOOR DIENST, NIET BEZORGEN, GEEN SCHADEVERG

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
michelsmit
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2003 22:56

TPG POST BETALEN VOOR DIENST, NIET BEZORGEN, GEEN SCHADEVERG

Ongelezen bericht door michelsmit »

TPG POST biedt ons diverse mogelijkheden om via de post brieven en pakketten te versturen. Hiervoor berekend zij diverse tarieven. Ik verstuur nogal eens een pakket (tarief 5, euro)en doe dit uit hoofde van een stichting.
Deze paketten komen bijna altijd aan bij de geadresseerde. Tot een maand geleden. Ik een telefoontje krijg van een geadresseerde dat zijn pakketje nog niet was aangekomen.
Via tracktrace gekeken wat er loos kon zijn. Jahoor het pakket was uitgereikt.
Ik heb dit aan de geadresseerde meegedeeld, die boos naar het postkantoor (depot) is gegaan. Wat bleek het pakket scheen op de datum van uitreiking te zijn ontvreemd uit de tas van de bezorger. Geen paniek riep de TPG gewoon een formulier invullen en even verwijzen naar het vernoemde voorval. Hierna volgt bijna zeker schade vergoeding.
Formulier ingevuld en opgestuurd. Binnen twee werkdagen (pinksteren zat daar nog tussen) kreeg ik antwoord. Dat is snel!!!!. Ja dus pechgehad. Het pakket was weliswaar ontvreemd maar dat is klaarblijkelijk niet het pakkie an van de TPG post. Zij vergoeden helemaal niets en verontschuldigen zich slechts voor het incident.

Wie is er nu waar voor verantwoordelijk? Je betaalt al een behoorlijk bedrag (in vergelijking tot andere bezorgende bedrijven) en wanneer ze in gebreke blijven dan geeft men niet thuis.
Ik ben helemaal klaar met de TPG. Die duur is. Voor hetzelfde geld kun je via een ander al aangetekend versturen.
En die totaal geen vernatwoordelijkheid voor zijn haar akties wenst te nemen. Al hadden ze dan maar een bepaald (vast bedrag terugbetaald)

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: TPG POST BETALEN VOOR DIENST, NIET BEZORGEN, GEEN SCHADEVERG

Ongelezen bericht door Jill »

Heb pas geleerd hier op het forum dat de TPG het pakket aan iedereen mag uitreiken die ze leuk vinden.......dus zelfs dieven worden dus lief gevonden bij de TPG das wel een hele mooie.

Zou nog even een heel vriendelijk briefje schrijven naar de TPG.

Gesloten