LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TPG Post

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tummy

Re: TPG Post

Ongelezen bericht door tummy »

selektvracht is een K*****bedrijf
wij hebben via wehkamp een paar dingen besteld waaronder een magnetron deze is best wel zwaar das waar maar wijwoonden toen 3 hoog zonder lift we werden gebeld op wleke dag hij bezogd zou worden en op die dag ben ik de hele dag thuis gebleven maar geeeen selekt vracht kijk ik in de brievenbus ligt daar een briefje dat ze 2 keer aan de deur geweest zijn met ons pakketje maar er niemand thuis was
dikke bull **** want als ze hadden gebeld beneden dan had ik m in de schuur laten zetten zodat mijn vriend m naar boven kon tillen
dus hebben we zelf selekt vracht opgebeld en gevraagd of het naar een ander adres gebracht kon worden
dat was op de begane grond en toen was alles ineens goed
raar toch ??????
maar toen er een kleiner pakketje geleverd moest worden wat niet zwaar is en ik ook gewoon thuis bleef konden ze wel ineens aanbellen en t afgeven
vind t n beetje laks eigelijk

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 09 Aug 2004 15:08 door Gast
Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met TPG, maar wat me tegenwoordig wel beangstigd is dat kleine pakketjes door de bode zelf wordt gebracht en niet door een bode in zo'n busje. Wat ik dan vaak zie is dat de bode eerst de brieven bezorgt, dan in het midden van de straat zijn fiets met daarin de pakketjes laat staan, waar je soms helemaal geen zicht meer op hebt. Wat als er dan een graai in de tas wordt gdaan en je pakketje zo kwijt bent, zijn ze zeker ook niet aansprakelijk.
Belstukken zijn weer terug op de auto gegaan .Stukken die nog door een standaard brievenbus gaan dus nog wel.
Het is niet toe gestaan om je fiets ergens neer te zetten zodat ze makkelijk wat uit zijn tas kunnen pikken.
Is in de praktijk niet werkbaar vooral is je in een wijk zit met trappenhuizen waar geen bus beneden loopt of een waar lang tuinen zijn binnen de 10 meter.
Verder er zijn wel straatcontroles hier maar dat is per rayon verschillend.
Als ze een graai doen in je tas is niemand aansprakelijk .
Dat is alleen maar als je iets verzend met een aanvullende dienst (verzekerd ,aangetekend).
Wel is de postbode verantwoordelijk voor zijn post..
Er wordt bij diefstal wel aangifte gedaan bij de politie .

Ik heb jaren bij TPG werkt maar helaas is het allemaal niet zo makkelijk
zo als het is.Ook bij de post hebben ze helaas last van criminelen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het is niet toe gestaan om je fiets ergens neer te zetten zodat ze makkelijk wat uit zijn tas kunnen steelken.
Ik bedoel uiteraard stelen.

Gesloten