LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] track en trace code

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
100%tukker

track en trace code

Ongelezen bericht door 100%tukker »

Wij zijn de barcode van ons pakketje verloren.
Nu kan ik het niet volgen via track en trace
Is er een andere optie of is de code opnieuw aan te vragen?

ronaldv2

Re: track en trace code

Ongelezen bericht door ronaldv2 »

- Weet je nog de datum? en tijd?
- Waar? heb je je pakketje ingeleverd?
- Wie heeft je hierbij geassisteerd?

Met een beetje kans is daar de barcode van je pakketje ingescanned in een computer systeem. Als de mensen daar (bij het inleverpunt) een logboek uitdraaien (of op laten vragen bij de centrale instantie), kun je mogelijkerwijs nog achterhalen wat je bar_code was.

Technisch moet dit zeker mogelijk zijn.
Of het personeel hieraan mee kan of wil werken...is de vraag

trudy81

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

ik heb dat dus 1 week geleden precies zo gehad.

Pakket niet geleverd, ik was de hele dag thuis. 2 keer gebeld met TNT, niemand die iets wist.
Vervolgens krijg ik te horen dat het wel geleverd was. Ik gevraagd voor een handtekening, toen kreeg ik te horen dat ik er niet was en de bezorger het door de brievenbus had geduwd. Hier zijn drie principiele problemen mee:
1) Als je betaald voor verzenden met handtekening bij ontvangst dien je dat te krijgen
2) ik was er wel
3) ik vraag me nog steeds af hoe die bezorger 6 eetkamer stoelen door mijn brievenbus geduwd heeft.

Na veel bellen met TNT hebben ze dan toch blijkbaar iets met de verzender geregeld, want ik krijg blijkbaar nieuwe stoelen. Ik vraag me af of deze weer door de brievenbus kunnen.

Ik beschik over het algemeen best over relativerend vermogen (denk ik zelf) en ben als het allemaal fout gaat best strijdlustig (op een nette manier) maar van TNT krijg ik toch echt een hartverzakking. Het zal ook een keer goed gaan.

Trudy

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Ben dus niet de enige die wantrouwen heeft van dat aangetekend versturen via TNT.

Aangetekend met handtekening: Dan moet dat ook zo.. En niet bij buren afleveren of een derde persoon.
Deze vorm mag alleen afgeleverd worden aan de persoon waar het pakket voor is.
Ik heb altijd het vermoeden dat de bezorger maar 'snel' van pakket af wil.

Ook een keer 3 dagen naar een pakket gezocht wat aangetekend met handtekening naar mij verstuurd was.
Het enigste voordeel dat het had is dat ik gelijk kennis kon maken met al mijn nieuwe buren. (was net verhuisd) ga je verhaal halen bij TNT.. pff wat een ellende.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Als jullie eens goed lezen, dan heeft TS alleen de barcode verloren, dus het heeft niets met bezorgen van een pakket en dergelijken te doen. :?:
Wij zijn de barcode van ons pakketje verloren.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@100% tukker?

heb je het kunnen achterhalen??

ja sorry het is echt of topic maar ik moest wel om trudy lachen,hoe de tnt er de 6 eetkamer stoelen door de brievenbus krijgt :D

ik zelf leg het briefje altijd gelijk weg...wacht een paar weken en meestal doe ik het dan in een map tot een jaar,je weet nooit...
alleen bij marktplaats mensen niet,als ze mailen dat ze het gehad hebben,oke..
maar winkels,bv esprit....dat is een zooitje daar,dat bewaar ik tot in de treure..
ik hoop dat je wijzer bent geworden!!

Gesloten