| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tros ledendag Disney on ice
Tros ledendag Disney on ice
Hierbij even een opmerking betreffende Disney on ice 6 april 2011.
Vorig jaar oktober hebben wij kaartjes besteld voor deze ledendag.
Ook op de site van de Tros wordt nog steeds het tijdstip 15:30 gehanteerd.
tot onze verbazing kregen we vandaag kaartjes voor een voorstelling van 19:00.
We hebben met de Tros gebeld en daarbij is aangegeven dat vrijdag bepaald wordt wat te doen met de klachten die zijn binnengekomen.
Toen we gevraagd hebben of we dan de boel konden annuleren werd afwijzend gereageerd.
Het schijnt dat al veel meer mensen geklaagd hebben.
Waar het ons om gaat is dat we met twee meisjes van 7 jaar gepland hadden om naar Disney on ice te gaan.
19:00 is gewoon veel te laat, de dames moeten de volgende dag weer naar school en we wonen nu niet om de hoek wat Utrecht betreft.
Misschien goed dat Radar eens kijkt naar deze gang van zaken.
Wij hebben betaald voor een voorstelling van 15:30 en niet voor een voorstelling van 19:00. Lijk me geen goede gang van zaken.
Vorig jaar oktober hebben wij kaartjes besteld voor deze ledendag.
Ook op de site van de Tros wordt nog steeds het tijdstip 15:30 gehanteerd.
tot onze verbazing kregen we vandaag kaartjes voor een voorstelling van 19:00.
We hebben met de Tros gebeld en daarbij is aangegeven dat vrijdag bepaald wordt wat te doen met de klachten die zijn binnengekomen.
Toen we gevraagd hebben of we dan de boel konden annuleren werd afwijzend gereageerd.
Het schijnt dat al veel meer mensen geklaagd hebben.
Waar het ons om gaat is dat we met twee meisjes van 7 jaar gepland hadden om naar Disney on ice te gaan.
19:00 is gewoon veel te laat, de dames moeten de volgende dag weer naar school en we wonen nu niet om de hoek wat Utrecht betreft.
Misschien goed dat Radar eens kijkt naar deze gang van zaken.
Wij hebben betaald voor een voorstelling van 15:30 en niet voor een voorstelling van 19:00. Lijk me geen goede gang van zaken.
Re: Tros ledendag Disney on ice
Tekst op de site van de TROS:
Maar goed wij waren er vorig jaar oktober al bij en hadden toen al een bevestiging.
Disney On Ice All Star Parade (Volgeboekt)
Beleef een gezellig TROS-ledenmiddag bij Disney on Ice All Star Parade
Geliefd bij jong en oud!
Al sinds 1988 bezoekt Disney on Ice ons land en is in de loop van de jaren uitgegroeid tot één van de grootste familieshows van Nederland
Op woensdagmiddag 6 april 2011 komen maar liefst 65 onvergetelijke Disney personages uit 18 verhalen speciaal voor de TROS-leden tot leven in Disney on Ice- All Star Parade
Waar en wanneer
Datum Woensdag 6 april 2011
Aanvang 15.30 uur
Prijs: voor TROS-leden € 10,- per persoon
De ledendag Disney On Ice is volgeboekt. Je kunt dus geen kaarten meer bestellen.
Maar goed wij waren er vorig jaar oktober al bij en hadden toen al een bevestiging.
Disney On Ice All Star Parade (Volgeboekt)
Beleef een gezellig TROS-ledenmiddag bij Disney on Ice All Star Parade
Geliefd bij jong en oud!
Al sinds 1988 bezoekt Disney on Ice ons land en is in de loop van de jaren uitgegroeid tot één van de grootste familieshows van Nederland
Op woensdagmiddag 6 april 2011 komen maar liefst 65 onvergetelijke Disney personages uit 18 verhalen speciaal voor de TROS-leden tot leven in Disney on Ice- All Star Parade
Waar en wanneer
Datum Woensdag 6 april 2011
Aanvang 15.30 uur
Prijs: voor TROS-leden € 10,- per persoon
De ledendag Disney On Ice is volgeboekt. Je kunt dus geen kaarten meer bestellen.
Als je boekt voor die tijd moet je ook kaartjes krijgen voor die tijd. Zo niet kun je kosteloos anuleren.
Heb je de algemene voorwaarden gelezen, staat er hier iets over in.
Heb je de algemene voorwaarden gelezen, staat er hier iets over in.
-
omaoneline
heb net gebeld met tros ledenmedewerkster,die mij vriendelijk te woord stond,
ook wij mijn dochter en ik hebben het probleem ,dat wij in ockt al kaarten besteld hadden voor disney on ice en wel voor half 4 leuk gezellig met zn 10n naar de voorstelling,maar nu krijgen ook wij de kaarten voor 7uur ,dat is niet de bedoeling,vanuit zevenaar,zo laat,de gegevens worden nu opgestuurd,naar het hoofd kantoor van de tros.en eind van de week zullen we uitsluitsel krijgen,mijn advies bel ook!0900-8767000,wie weet kunnen we dan toch om half 4.
ook wij mijn dochter en ik hebben het probleem ,dat wij in ockt al kaarten besteld hadden voor disney on ice en wel voor half 4 leuk gezellig met zn 10n naar de voorstelling,maar nu krijgen ook wij de kaarten voor 7uur ,dat is niet de bedoeling,vanuit zevenaar,zo laat,de gegevens worden nu opgestuurd,naar het hoofd kantoor van de tros.en eind van de week zullen we uitsluitsel krijgen,mijn advies bel ook!0900-8767000,wie weet kunnen we dan toch om half 4.
-
Fam Straver
Hier precies hetzelfde!!
In oktober geboekt voor de 15.30 show en nu kaarten in huis voor 19.00.
Ook wij hebben jonge kinderen die naar school moeten en komen vanuit Ruurlo.
Vanaf we de kaarten binnen hebben zijn we aan het bellen, iedereen weet het aan de andere kant van de lijn, maar niemand kan iets doen.
Vandaag kregen we te horen, dat we GEEN geld terug konden krijgen en als wij niet kunnen, dan moeten wij maar verkopen
!!!
Nu is er een brief richting Tros en klaar zijn we nog niet me ze. Het laatste woord is nog niet gesproken!!
In oktober geboekt voor de 15.30 show en nu kaarten in huis voor 19.00.
Ook wij hebben jonge kinderen die naar school moeten en komen vanuit Ruurlo.
Vanaf we de kaarten binnen hebben zijn we aan het bellen, iedereen weet het aan de andere kant van de lijn, maar niemand kan iets doen.
Vandaag kregen we te horen, dat we GEEN geld terug konden krijgen en als wij niet kunnen, dan moeten wij maar verkopen
Nu is er een brief richting Tros en klaar zijn we nog niet me ze. Het laatste woord is nog niet gesproken!!
-
keunedarper
En ja hoor, ook wij hadden kaartjes voor 's middags en nu dus voor 's avonds, en dan met 2 basisschool kinderen en we komen uit Holten dus wie bedenkt dit nu! Wat een leuke actie!!! Is hier dan niets aan te doen??? Ben je jarenlang lid gebruik je eens een aanbieding en zo vroeg al geboekt, dit moet niet kunnen! 
Valt de TROS even lekker door de mand!!
Nu blijkt dus dat zelfs de TROS zelf de consumentenrechten aan de laars lapt en onbetrouwbaar is!
Ze kunnen maar beter stoppen met zich voordoen als een partij die opkomt voor de consumentenrechten als men zelf niet weet hoe het hoort!
Nu blijkt dus dat zelfs de TROS zelf de consumentenrechten aan de laars lapt en onbetrouwbaar is!
Ze kunnen maar beter stoppen met zich voordoen als een partij die opkomt voor de consumentenrechten als men zelf niet weet hoe het hoort!
Mocht ik morgen ook te horen krijgen dat ik de kaarten niet kan ruilen voor een middagvoorstelling of annuleren, dan kan de tros van mij twee dingen verwachten:
(1) ik annuleer per direct mn abonnee op de tros-compas
(2) Ik laat me direct uitschrijven als lid van de TROS.
Het zou toch wel heel erg bot zijn vasn de TROS om zo met de klanten om te gaan.
(1) ik annuleer per direct mn abonnee op de tros-compas
(2) Ik laat me direct uitschrijven als lid van de TROS.
Het zou toch wel heel erg bot zijn vasn de TROS om zo met de klanten om te gaan.
-
Guardian72
- Contacteer:
Je zou het moeten navragen bij een jurist - maar als je besteld en betaald hebt voor product XX, en je krijgt product XY - heeft men niet geleverd waarvoor je betaald hebt, en zou men dus kosteloos moeten omruilen, danwel het betaalde teruggeven.
Wel vreemd als men als 'grootste familie van nederland' geen rekening houd met families.
Wel vreemd als men als 'grootste familie van nederland' geen rekening houd met families.
Misschien kunnen ze in de uitzending van vandaag hier eens aandacht aan besteden? Of zou de reaktie nu verwijderd worden ..........
Dat denk ik dus niet, andere bedrijven wordt aan de tand gevoeld.Dirkie schreef:Misschien kunnen ze in de uitzending van vandaag hier eens aandacht aan besteden? Of zou de reaktie nu verwijderd worden ..........
Ik heb net even gebeld met de TROS,
Blijkt dat ik in september al een bevestiging heb gekregen dat ik in oktober 4 kaartjes heb besteld en dat deze zijn toegewenzen voor de voorstelling van 19:00 ipv 15:30. Erg knap dat de TROS een vooruitziende blik had.
Ik roep ieder op die hier heeft gereageerd en met hetzelfde probleem kampt om Radar vanavond te bellen.
Inmiddels heb ik mijn abonnement en lid zijn van de Tros per oktober beeindigd.
Blijkt dat ik in september al een bevestiging heb gekregen dat ik in oktober 4 kaartjes heb besteld en dat deze zijn toegewenzen voor de voorstelling van 19:00 ipv 15:30. Erg knap dat de TROS een vooruitziende blik had.
Ik roep ieder op die hier heeft gereageerd en met hetzelfde probleem kampt om Radar vanavond te bellen.
Inmiddels heb ik mijn abonnement en lid zijn van de Tros per oktober beeindigd.
Overigens kan ik de kaarten niet meer annuleren.
Je krijgt niet waar je om gevraagd hebt, maar moet wel afnemen. Leuke praktijken.
Je krijgt niet waar je om gevraagd hebt, maar moet wel afnemen. Leuke praktijken.
Waardeloos!!
Net superleuke Efteling dag gehad... met de tros.... krijg ik nu rauw op mijn dak dat de kaartjes niet geruild kunnen worden. Ik schrik van het aantal klachten die ik hier lees... allemaal hetzelfde!!
Vorige week pas de kaartjes binnen gekregen, tot vorige week was ik in de veronderstelling (met mij mijn kinderen) dat we naar Disney on ice gaan om 15:30 uur...
Ik baal hier stevig van...
Net superleuke Efteling dag gehad... met de tros.... krijg ik nu rauw op mijn dak dat de kaartjes niet geruild kunnen worden. Ik schrik van het aantal klachten die ik hier lees... allemaal hetzelfde!!
Vorige week pas de kaartjes binnen gekregen, tot vorige week was ik in de veronderstelling (met mij mijn kinderen) dat we naar Disney on ice gaan om 15:30 uur...
Ik baal hier stevig van...
@ BVRE 1,
Ik hoop dat velen jouw voorbeeld gaan volgen wanneer je niet krijgt waar je recht op hebt.
TIP Allemaal vanavond tijdens de uitzending massaal bellen met de gratis radar lijn !!!
Ik hoop dat velen jouw voorbeeld gaan volgen wanneer je niet krijgt waar je recht op hebt.
TIP Allemaal vanavond tijdens de uitzending massaal bellen met de gratis radar lijn !!!
-
omaoneline
werd vanavond gebeld door tros medewerkster,wij konden ook 9 april om 11uur smorgens gaan,Doordat callmederwerksters,niet hadden vermeld dat de voorstelling van half 4 in no time uitverkocht was,en daarom om 7uur nog een voorstelling was,schijnt dit dus behoorlijk spaak gelopen te zijn.wij konden niet van dit aanbod gebruik maken.en gaan om 7 uur,omdat wij op twee adressen kaarten hadden,zaten wij dus in verschillende vakken,toen ik dit vanavond aangaf heeft ze ook dit opgelost ,zodat wij 6 april om 7uur toch alllemaal bij elkaar zitten.Compliment!
-
manondoris
voor iedereen die toch gaat vandaag , heel veel plezier! 
-
omaoneline
bij deze bedankt voor de top avond!wij konden onze kaarten inruilen zodat we bij elkaar zouden zitten,wat schetst onze verbazing ,wij kwamen met 10 man waarvan 5kids in utrecht en kregen onze nieuwe plaats bewijzen,het waren Vip plaatsen wij lachen ,ja dat zal.maar inderdaad we zaten helemaal vooraan,echt super!dit vergeten mijn kinderen en kleinkinderen nooit meer.het was echt geweldig,
Tros dank je wel!!!!!!!!!!!!
Wat een heerlijk laatste bericht, ik ben zo blij voor U dat het allemaal goed is gekomen.
Een warme douche voor de tros in dit geval.
Is het voor de andere mensen ook zo netjes opgelost dan?shaibah schreef:Wat een heerlijk laatste bericht, ik ben zo blij voor U dat het allemaal goed is gekomen.