LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TROS Radar Objectief?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
het orakel
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 14:20

TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door het orakel »

Volgens mij zijn er erg veel mensen die zich irriteren aan de weinig objectieve berichtgeving van tros radar en antoinette heksenberg.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door jor »

Volgens mij heb jij heel weinig te doen en daarom open je een totaal zinloos topic.Je had ook gewoon hier kunnen reageren.
Het verbasteren van iemands naam is meestal een teken van domheid hoor.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70501

Steffie12345
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 apr 2009 08:59

Re: TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door Steffie12345 »

Neem het telfort gebeuren , geen woord erover dat tijdens deze uitzendingen Telfort de tarieven eenzijdig verhoogde , Niets in de uitzendingen daarover , terwijl n.b. mensen op die reden konden opzeggen
Zegt genoeg denk ik

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door Sailors »

Tja iemands naam met opzet niet correct schrijven is niet netjes en getuigd van frustratie en domheid.

Ga maar liever naar het programma LEKKER SLIM zitten kijken dan leer je nog eens wat van de meiden.

Geweldig programma, kijk ik toch liever 100 x liever naar Tros Radar.

het orakel
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 14:20

Re: TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door het orakel »

Ik schrik nogal van de reactie van jor en vooral sailor. Sailor heeft het volgens mij over zichzelf, ik hoor een en al frustratie en domheid...

stofzuigertje

Re: TROS Radar Objectief?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je 1 maand nodig hebt voor dit inhoudsloze antwoord......

Ook de Consumenten Blond heeft wel eens een test, terwijl hier staat te lezen hoe de service van de voordelige keuze is......

Dus meerdere testen op Radar, Kassa en Kieskeurig vergelijken en nog enkele andere en niet op 1 test afgaan en kijk hoe ze de test of vergelijking uitvoerden.

Dus Het Oracel want namen faut scheiven is verpliegt.

Gesloten