Hallo Beste Mensen,
Wat een gedoe om van de tvkrant af te komen. Vandaag gebeld en gezegd dat ik wilde opzeggen. Antwoord: Nee mevrouw dat kan pas per 6 november volgend jaar want u bent stilzwijgend verlengd. Lekker dan ik heb niets aan die tv gids en nu verplichten ze me ook om nog een jaar bij hun te blijven hevig nverontwaardigd belde ik met de consuwijzer die mij het volgende mededeelde:
Als er in hun voorwaarden staat dat dat mag dan is er op dit moment nog geen wet tegen dit soort praktijken dus dan bent u helaas verplicht om dat extra jaar bij hun te blijven (ook al vond ze het sterk dat het zo was het is dus wel zo kijk uit voor deze boeven (voor je het weet zit je aan ze vast) lekker jaar automatische incasso heb er een nare smaak van bah dat dit kan gebeuren zeg bij een op het eerste gezicht redelijk goed en inmiddels gevestigd bedrijf wat een teleurstelling zeg. Klantvriendelijkheidsscore : 0,0
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tvkrant opzeggen!!!!
-
VioletPrue
Re: tvkrant opzeggen!!!!
Als het in de voorwaarden staat (wat heel vaak voor komt) kun je er niets aan doen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opzeggen. Dit kun je hun niet verwijten.
-
stofzuigertje
Re: tvkrant opzeggen!!!!
Het zijn doorlopende jaar contracten die tijdig via brief opgezegd moeten worden.
Tenminste 1 maand voor einde en nu mag dus ook, dus nu opzeggen voor volgend jaar en vraag een bevestiging en bewaar deze goed.
Alleen als de TV krant duurder is geworden mag je op grond van prijsverhoging gelijk weg!
Maar dan moet je dit wel als reden opgeven want anders geld het niet!
Tenminste 1 maand voor einde en nu mag dus ook, dus nu opzeggen voor volgend jaar en vraag een bevestiging en bewaar deze goed.
Alleen als de TV krant duurder is geworden mag je op grond van prijsverhoging gelijk weg!
Maar dan moet je dit wel als reden opgeven want anders geld het niet!