Ik ben in oktober 2007 bij up2date in Eindhoven voor een gesprek geweest,was erg leuk. Er werd me verteld dat er zeker een match voor me zou zijn,geen enkel probleem. Toen ik vroeg wat de kosten waren werd er verteld dat het 3500 euro was. Ik sloeg steil
achter over.De consulente moest even gaan overleggen en na 10 minuten kwam ze terug en ik kon voor 1500 euro inschrijven,moest 300 euro direkt betalen en vervolgens 100 euro per maand 1 jaar lang.
Veel geld,maar je denkt waar voor je geld te krijgen,dus tekende ik!!
Eind februari 2008 (!!!) kreeg ik mijn eerste matchbrief thuis,ik belde de man op en hij had nog niets ontvangen,ik belde hem de volgende dag en al heel snel merkte ik dat dit totaal geen man voor mij was.
Een vreemd type.
De volgende dag belde ik up2date en legde uit dat dit geen match voor mij was. Ze vonden het erg jammer en beloofden SNEL voor me verder te zoeken.
Om een lang verhaal kort te maken,het werd augustus......
nog steeds NIETS gehoord.
Gemaild,gemaild,gemaild,niets terug gehoord.... en ja hoor eindelijk een mailtje terug... ze hadden mijn mails niets ontvangen,(ja,hoor)
Er werd een telefonische afspraak gemaakt en ze zouden me bellen,ik die middag thuisgebleven,weer niets gehoord.
Na weer een boze mail
een nieuwe afspraak gemaakt en zowaar ze belden me... ze wilden samen met mij mijn profiel bijstellen???
Waarom?? Alles was toch al bekend??
Ze vertelden dat alles persoonlijk wordt uitgezocht en dat er niet zo maar gematcht wordt.
Ik snap echt niet waarom het zolang moet duren... ben nu bijna 1 jaar wachtende. Waarom kost het zoveel geld.???
Ik voel me bedrogen en belogen,en zoals ik lees op de site ben ik niet de enige.