Ik heb net met verbazing de uitzending van Radar bekeken. Ik heb bij up2date gewerkt en ik kan je zeggen dat ik het verhaal van de dame achter het scherm echt niet herkenbaar vindt. Voor zover ik weet heb ik nooit iets crimineels uitgehaald, als je teminste de keren dat ik door rood licht gelopen ben niet meetelt
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
Ook de bagger die er vervolgens over het werk wat zij doen werd uitgestort is erg overtrokken. Natuurlijk gaat er bij een bedrijf wel eens wat fout en wat wil je, sinds mijn vertrek zijn ze wel 3 keer zo groot geworden en hoe groter je bent hoe makkelijker je iemand kan vinden die door zo,n fout getroffen is. Ik vind het echt heel rot dat deze twee meiden zo negatief zijn neergezet. Zelfs toen ze wisten dat ik weg ging hebben ze me nog heel erg geholpen. Mede door hun heb ik nu een hartsikke leuke thuiswerkbaan die ik kan doen op het moment dat mijn gezondheid dat wel toelaat omdat ik mijn eigen tijd ter plekke in kan delen.
![Razz :P](./../images/smilies/icon_razz.gif)
Ik weet ook dat ze heel zuinig zijn op de mensen die bij hun ingeschreven staan. Als ik iets fout deed wat niet ten voordele van een van de leden was dan kreeg ik echt op mijn kop. Ik hoop dat er mensen zijn die lid zijn of waren en wel heel gelukkig zijn geworden (ik heb de kaartjes gezien dus weet dat het er heel veel zijn
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nou ik vond dit dus een idiote aflevering en rader had eerst al die rare uitspraken over de dames effe moeten checken dan hadden ze en eerlijker beeld neer kunnen zetten want volgens mij hebben ze dat niet gedaan.