LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC ellende verhuizing

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
yvettevk

UPC ellende verhuizing

Ongelezen bericht door yvettevk »

Erg nijdig werd ik net over de wijze waarop ik te woord werd gestaan door een dame van UPC!!! Vorige maand heb ik mijn kabel schriftelijk opgezegd omdat ik verhuisd ben en ik digitale TV via KPN heb. Nou werd er ineens 50 euro van mijn rekening geschreven..... Ik begreep er niks van en heb met UPC gebeld en die dame wist mij te melden dat dat verhuiskosten waren! Ik vertelde dat ik mijn abbonement had op gezegd maar zij beweerde dat ik mijn verhuizing had doorgegeven via de TPGpost verhuisservice en dat ze daarom mijn aansluiting verhuisd hadden. Zover ik wist gaf ik alleen een post verhuizing door via TPGpost maar zij beweert dat ik daarmee ook mijn kabelverhuizing doorgeef!!!!! Mijn opzegging hebben ze volgens haar niet gekregen. Welles nietes verhaaltje dus. Wie heeft hier ervaring mee, geef je via de verhuisservice van TPGpost automatisch je verhuizing van je aanluiting door? Ik heb TPGpost gebeld en die zeggen dat ik daarvoor niet 'getekend' heb. Help!
Alvast bedankt.
Groeten Yvette

topery

Re: UPC ellende verhuizing

Ongelezen bericht door topery »

UPC heeft binnen dit forum de status van een eigen afdeling verworven. Da's op zich al knap, dan is de ellende wel heel groot.
Mijn advies: Kijk daar eens of er iets bij zit waar u iets mee kunt, of herplaats dit bericht daar.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik zou gewoon het geld terug laten halen door de bank. Laat ze eerst maar zwart op wit aantonen dat jij een verhuizing hebt aangevraagd ipv een opzegging.

bert2

Ongelezen bericht door bert2 »

De Upc klanten service is ver te zoeken

Ik heb al meerdere keren problemen gehad met verhuizing van kabel en internetverbinding.
dubbele rekening die ik niet terug krijg
wat een ellende

Gesloten