LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC levert slechte beeld kwaliteit:
UPC levert slechte beeld kwaliteit:
Hallo,
UPC heeft slechte beeld kwaliteit op de kabel in Smallingerland. Veel sneeuw en ruis in beeld.
Wanneer men de kabel komt door meten: Meten ze alleen hoe sterk het signaal is. Men kijkt niet naar eventuele stoorproducten.
Wanneer het 60dB signaal is dan moet u de voorrij kosten etc. betalen!
UPC: U mag het zeggen (maar verder ook niet)
Uw Pest Club
Uw portemonee Controleren
Uw Perfecte Connexie (niet)
UPC heeft slechte beeld kwaliteit op de kabel in Smallingerland. Veel sneeuw en ruis in beeld.
Wanneer men de kabel komt door meten: Meten ze alleen hoe sterk het signaal is. Men kijkt niet naar eventuele stoorproducten.
Wanneer het 60dB signaal is dan moet u de voorrij kosten etc. betalen!
UPC: U mag het zeggen (maar verder ook niet)
Uw Pest Club
Uw portemonee Controleren
Uw Perfecte Connexie (niet)
Re: UPC levert slechte beeld kwaliteit:
Smallingerland???? Daar rijdt de politie nog op varkens toch?
In het westen des lands had men er ook last van maar als je de TV uitzet niet meer.UPC heeft slechte beeld kwaliteit op de kabel in Smallingerland. Veel sneeuw en ruis in beeld.
Je zit hier ook behoorlijk verkeerd. Probeer het eens bij het onderwerp UPC. Als je daar wat te z..ken hebt dan is succes verzekerd.
Dat is jou mening dat ik hier verkeerd zit. Waar jij doelt is op UPC internet maar TV en internet is niet hetzelfde.
Bij ons op de veluwe is het ook ruis!
UPC 'kon' hier niks aan doen, moesten we maar digitale tv nemen, dan zijn we overal vanaf.
Ik dacht okee, ze doen het dus expres om digitale klanten te lokken.
UPC in z'n geheel de deur uit gedaan en kijk nu digitaal op de schotel.
meer dan 1600 kanalen ruis vrij!
Aanrader dus.
UPC 'kon' hier niks aan doen, moesten we maar digitale tv nemen, dan zijn we overal vanaf.
Ik dacht okee, ze doen het dus expres om digitale klanten te lokken.
UPC in z'n geheel de deur uit gedaan en kijk nu digitaal op de schotel.
meer dan 1600 kanalen ruis vrij!
Aanrader dus.
Hoi 06 Oct 2004 23:02 door Gast,
Vraagje; wat kost zo'n schotelantenne?
Lijkt mij n.l ook wel wat, dus vandaar.
Plien
Vraagje; wat kost zo'n schotelantenne?
Lijkt mij n.l ook wel wat, dus vandaar.
Plien
Ik heb 'm in Harderwijk gekocht voor nog geen 400 euro (is weer even geleden, paar maand), dit is compleet: schotel, dubbele kop (hotbird en astra) en een ontvanger plus alle snoeren.
Kan het, dat ik jou ook op bellen.com heb gezien, Rolandroland?
UPC naait je ook.wij hebben een internetverbinding van chello ze zeiden dat we een maand chello classic mocten proberen geheel GRATIS en ze zouden na een maand bellen of we het wouden houden of terug naar oude verbinding wouden gaan.als we het hadden genomen ze dat geheel GRATIS zijn,niet dus. DUS MENSEN DIE INTERNET NEMEN DENK GOED NA WELKE JE NEEMT!!!
Bij ons in R.Dam is het vaak ruis beeld weet iemand wat ik daar aan kan doen
Je kan zulke dergelijke vragen beter via de e-mail vragen dan hier op het forum.
Klachten indienen over slechte kwaliteit: www.upc.nl en vul daar het formulier in. Wees er wel zeker van dat je goede kabels gebruikt. UPC schuift het heel snel probleem op uw apparatuur af.
Of bel via een dure telefoon lijn: 0900-1580 [10 euro cent per minuut]
Of bel via een dure telefoon lijn: 0900-1580 [10 euro cent per minuut]